Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Zugführer

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Zugführer »

Olivier de Neve doet volgens de app Motel de Wilt in de nacht van zondag op maandag. Emmely de Wilt zou de hele week Wout2Day presenteren. Wout en Frank vervangen twee weken lang zowel de ochtend- als de middagshow.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Zugführer schreef:
03 aug 2019 09:17
Olivier de Neve doet volgens de app Motel de Wilt in de nacht van zondag op maandag. Emmely de Wilt zou de hele week Wout2Day presenteren. Wout en Frank vervangen twee weken lang zowel de ochtend- als de middagshow.
Wat zit hier in de lieve vrede voor logica achter dan? Ik vind dit heel bijzonder.

Bontkraagje

Bericht door Bontkraagje »

Ik vind het wel opvallend, zeker voor zo'n zender als Radio 2, dat heel veel Dj's te gelijk weg zijn. Zo iets lijkt mij toch wel te plannen. Of heeft dit met "omroep politiek" te maken.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik denk slecht plannen. Stenders die lekker de ochtendshow doet plus zijn eigen show, dat snap ik nog wel. Of Ruud de Wild die beide shifts pakt, ook nog wel. Maar je beide drive-time programma's laten vervangen door hetzelfde duo vind ik wel wat vreemd.

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Herman ven Schippers schreef:
04 aug 2019 18:35
Ik denk slecht plannen. Stenders die lekker de ochtendshow doet plus zijn eigen show, dat snap ik nog wel. Of Ruud de Wild die beide shifts pakt, ook nog wel. Maar je beide drive-time programma's laten vervangen door hetzelfde duo vind ik wel wat vreemd.
Er wordt hier maar elkaar nagepraat dat Wouter en Frank beide shows tegelijk vervangen, maar waar halen ze dat vandaan? Zover ik weet (volgens de gids) is volgende week Ruud gewoon er weer.

Wel gingen JW en Jeroen 4 weken op vakantie: https://twitter.com/radiofreak/status/1 ... 2612562945

Zugführer

Bericht door Zugführer »

De gids klopt niet, er is vorige week in het programma zelf meerdere keren verteld dat Ruuds hele team de komende twee weken weg is.

pvkrs

Bericht door pvkrs »

Leuk, nu Van Inkel in de platenbonanza.

MFM

Bericht door MFM »

Zeker leuk! Klinkt gewoon alsof hij daar ook hoort..

radiofan71

Bericht door radiofan71 »

vind eigelijk van inkel beter bij npo radio 2 passen dan op npo radio 5

Felix vd Goot

Bericht door Felix vd Goot »

Staverman of van der Goes naar 5, van Inkel op 2!

Netty

Bericht door Netty »

Ik vind het ook bizar dat zowel de ochtendshow als Ruud' programma waarnemen. Er zijn toch wel betere alternatieven ?

radiofan71

Bericht door radiofan71 »

stefan stasse naar 5 en van inkel op 2

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Wat is er mis met de Staat van Stasse? Van Inkel op 2 mee eens maar niet ipv Stasse.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Netty schreef:
05 aug 2019 17:35
Ik vind het ook bizar dat zowel de ochtendshow als Ruud' programma waarnemen. Er zijn toch wel betere alternatieven ?
Wat er raar aan is dat KidV wel gewoon werkt, maar nu niet de ochtendshow en Buro KidV maar de Staat, die hij trouwens ontzettend leuk doet. KidV verdient een dagelijkse soloshow en geen sidekickrol

Pot

Bericht door Pot »

http://radio.nl/819072/hoelang-blijft-g ... o-veronica

"Volgens insiders uit de Radiowereld is het vertrek van van Giel Beelen op Radio Veronica zeer dichtbij gekomen. De gesprekken met NPO Radio 2 zouden zeer positief zijn. Op dit moment is de deejay maar liefst vijf weken op vakantie. De vraag is of hij daarna nog terugkomt en voor hoelang.

...

Net voor de zomer was er ook al sprake van dat de 42-jarige Beelen, sinds 2017 's ochtends te beluisteren op Radio Veronica, snel zou vertrekken vanwege slechte luistercijfers, maar dit bleek toen nog niet te kloppen.

Wel gaf Beelen onlangs in een interview aan dat hij niet denkt dat Veronica tevreden is over de luistercijfers en dat hij nu een beetje beperkt is, omdat hij minder live muziek in zijn show mag hebben."

Giel Beelen dus (heel) misschien naar Radio 2?
Oren open!

Plaats reactie