Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

Giel Beelen naar Radio2 zie ik echt niet gebeuren. Hij scoorde bij de NPO al niet en bij Veronica nog minder. Maar hij is net weg. Ik denk dat er ooit best plek is voor hem bij Radio2 maar hij moet zichzelf eerst opnieuw uitvinden, bij Veronica doet hij zijn 3FM show die al niet meer werkte. Ruud de Wild moest zichzelf ook opnieuw uitvinden maar toen zijn contract niet werd verlengd scoorde hij wel in de middag.

Ik zie eerder Rick van Velthuyzen naar de avond. 20-22 of 22-00

En 3 uur durende shifts? Ik denk dat de Top2000 wel bewijst dat 2 uur veel beter werkt. In de ochtend werkt 3 uur omdat weinig mensen 3 uur achter elkaar luisteren, velen nemen flarden mee in hun ochtendroutine. In de avond zet je radio echt op.

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Dennis Dekker schreef:
21 feb 2019 07:12
Later vandaag bij de dj-meeting wordt de nieuwe NPO Radio2 Topsong voor de komende week gekozen. Morgenvroeg bij Bart hoor je 'm dan voor de eerste keer op de radio. Ben benieuwd voor welke plaat ze gaan voor week 9 :)
Ik durf er al op te wedden:
Ik zei het al, je kan het al de week voor de vrijdag aanvoelen welke het is:
radiodaan schreef:
19 feb 2019 22:32
Inderdaad weer een dingetje van Radio 2
Ook 3e keer Before I Go van Guy Sebastián gehoord vandaag, met ook 3 keer het feit erbij dat hij de Eurovisie inzending van Australië was een paar jaar geleden.
Je kan vaak al de week vóórdat de TopSong gekozen wordt het nummer al raden, het zal me niet verbazen als dit die van komende vrijdag wordt.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

RealSunchaser schreef:
21 feb 2019 09:36

Even de glazen bol een slinger geven: iets met Powned die stopt met de radiotak en/of failliet gaat en Rickje uit 't Harde mag op zoek naar een nieuwe werkgever of radiootje spelen in Spanje! haha
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Dennis Dekker schreef:
21 feb 2019 10:21
RealSunchaser schreef:

Even de glazen bol een slinger geven: iets met Powned die stopt met de radiotak en/of failliet gaat en Rickje uit 't Harde mag op zoek naar een nieuwe werkgever of radiootje spelen in Spanje! haha
Waarom zo denigrerend over Van Velthuyzen? Uw persoonlijke antipathie jegens hem lijkt me nauwelijks een reden om een roddel de wereld in te sturen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Meinob

Bericht door Meinob »

Tsja mocht Stefan Stasse doorgeschoven worden naar Radio 5 (gezien zijn populariteit is dat nog maar te bezien), zullen ze dan niet iets met Annemieke Schollaart gaan doen? Komt die terug in de dagprogramma. Zijn ze bij AVROTROS misschien ook blij....
Maar ja dat wordt het natuurlijk nog wel een omroep-dingetje, want van KRO-NCRV verliezen ze dan 2 uurtjes.....

Pot

Bericht door Pot »

Meinob schreef:
21 feb 2019 10:39
Tsja mocht Stefan Stasse doorgeschoven worden naar Radio 5 (gezien zijn populariteit is dat nog maar te bezien), zullen ze dan niet iets met Annemieke Schollaart gaan doen? Komt die terug in de dagprogramma. Zijn ze bij AVROTROS misschien ook blij....
Maar ja dat wordt het natuurlijk nog wel een omroep-dingetje, want van KRO-NCRV verliezen ze dan 2 uurtjes.....
Lijkt me wel de meest logische oplossing, maar KRO-NCRV kan dan de uren van AVROTROS op vrijdag, zaterdag en zondag krijgen tussen 14-16. Is wel twee uurtjes minder. Ze hebben er doordeweeks meer dan genoeg. Maar toch denk ik dat Stefan nog wel even blijft.
Oren open!

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

waterveenmos schreef:
21 feb 2019 10:35
Dennis Dekker schreef:
21 feb 2019 10:21
RealSunchaser schreef:

Waarom zo denigrerend over Van Velthuyzen? Uw persoonlijke antipathie jegens hem lijkt me nauwelijks een reden om een roddel de wereld in te sturen.
Hey taart onderweg??? Je duizendste bericht komt eraan op radioforum.nl! -+dance
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Pot schreef:
21 feb 2019 10:56
Meinob schreef:
Lijkt me wel de meest logische oplossing, maar KRO-NCRV kan dan de uren van AVROTROS op vrijdag, zaterdag en zondag krijgen tussen 14-16. Is wel twee uurtjes minder. Ze hebben er doordeweeks meer dan genoeg. Maar toch denk ik dat Stefan nog wel even blijft.
Dit was toch al als een herenakkoord afgesproken? AVROTROS gaf een deel van de uren terug aan de VARA, Stenders vier dagen, Annemieke de overige drie. Tot er weer zendtijd vrij zou komen in de dagprogrammering. Waar inderdaad werd gehint naar een eventueel vertrek van Stasse.

Dan gaat Stenders gewoon weer vijf dagen de Bonanza doen, verwacht ik. Plus een nieuwe show in het weekend (Rick van V? WeekendRick vond ik altijd prima)

Wat betreft Giel: zou hem graag het lunchprogramma zien overnemen.

scstan94

Bericht door scstan94 »

Herman ven Schippers schreef:
21 feb 2019 11:48
Pot schreef:
21 feb 2019 10:56
Meinob schreef:
Dit was toch al als een herenakkoord afgesproken? AVROTROS gaf een deel van de uren terug aan de VARA, Stenders vier dagen, Annemieke de overige drie. Tot er weer zendtijd vrij zou komen in de dagprogrammering. Waar inderdaad werd gehint naar een eventueel vertrek van Stasse.

Dan gaat Stenders gewoon weer vijf dagen de Bonanza doen, verwacht ik. Plus een nieuwe show in het weekend (Rick van V? WeekendRick vond ik altijd prima)

Wat betreft Giel: zou hem graag het lunchprogramma zien overnemen.
Wat betreft Giel: Zie hem liever niet bij Radio2. Past m.i. ook niet bij het huidige dj team van Radio2.

Vonkentrekker

Bericht door Vonkentrekker »

Ik zou Timur trouwens wel standaard op de plek van Ruud de Wild willen horen. Maakt een veel prettiger programma.

pisto098

Bericht door pisto098 »

Ik zou zeggen Gijs 3.0 op 5 en Timur op zijn plek. En laat Giel lekker zitten waar hij zit.

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Vonkentrekker schreef:
21 feb 2019 17:28
Ik zou Timur trouwens wel standaard op de plek van Ruud de Wild willen horen. Maakt een veel prettiger programma.
Na, ben ik dan weer totaal mee oneens
Vind Timur het goed doen in de weekendochtenden, maar nu vind ik het, terwijl hij hetzelfde doet (tenminste, maandag en dinsdag, toen ik luisterde) veel te saai. Wat vroeger op de doordeweekse dag (lunch bijvoorbeeld) zou hij nog wel kunnen passen vind ik.
pisto098 schreef:
21 feb 2019 18:14
Ik zou zeggen Gijs 3.0 op 5 en Timur op zijn plek. En laat Giel lekker zitten waar hij zit.
Precies.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Vonkentrekker schreef:
21 feb 2019 17:28
Echt niet mee eens, hij doet tzelfde als in t weekend, waar het prima is zo lekker kabbelend, maar in de middag moet t knallen en spannend zijn.

Zugführer

Bericht door Zugführer »

Vast op die uren lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee, maar ik kan er voor deze week prima mee leven. Leuk dat hij gewoon zijn eigen ding doet, je kunt ook krampachtig het programma en de onderdelen van iemand anders proberen over te nemen, maar vind het op deze manier persoonlijk veel lekkerder weg luisteren :D
Vond hem toen hij de Staat overnam ook de beste vervanger, dat is wel zijn type programma denk ik.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Spijkers met Koppen en Bureau Kijk in de Vegte vervangen voor WeekendRick wat mij betreft waardoor de lunchuren in het weekend ook horizontaal zijn.

Plaats reactie