Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 07 sep 2020 09:44 - Voor Q niet een vanzelfsprekende keuze, want de vraag is of Ekdom past in hun filosofie (zo goed aan vastgehouden al die 15 jaar) en in de tijd dat Q overstapte naar grote namen (Jeroen van Inkel, Ruud, de Wild, Wouter van der Goes, Gijs Staverman) zijn ze daar op teruggekomen. Nu weer voor grote namen gaan (Gerard Ekdom) zou een herhaling zijn van iets wat eerder niet persé een succes was.
- Voor Edkom niet een vanzelfsprekende keuze, want wil hij zich in het keurslijf van Q hijsen?
Hier heb ik niets aan toe te voegen.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

De Nachtwacht schreef: 07 sep 2020 07:34
Ikbenroy schreef: 06 sep 2020 18:39 Gewoon een aftreksel van GDC op 538.
Dat ben ik toch niet eens met je. Leg de lijsten maar eens naast elkaar, ik zie zo gauw maar vier liedjes die hetzelfde zijn. Ofterwijl: 16 anderen. Dat maakt 't toch wel een heel andere lijst. Daarbij laat Armin nog allerlei tracks horen die bijvoorbeeld nog maar net uit zijn, dat doet de GBC40 ook niet.
Dat is ook een heel verschil he 40 of 20 nummers in 2 uur draaien.
Vind persoonlijk zelf de Global Dance Chart beter klinken maarja dat programma loopt al langer. Vond het wel nice en goede lijst! Ga zeker weer luisteren volgende week.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

DJ_Nick schreef: 07 sep 2020 10:56
Ikbenroy schreef: 06 sep 2020 18:39 Gewoon een aftreksel van GDC op 538.
Dat ben ik toch niet eens met je. Leg de lijsten maar eens naast elkaar, ik zie zo gauw maar vier liedjes die hetzelfde zijn. Ofterwijl: 16 anderen. Dat maakt 't toch wel een heel andere lijst. Daarbij laat Armin nog allerlei tracks horen die bijvoorbeeld nog maar net uit zijn, dat doet de GBC40 ook niet.
Vind persoonlijk zelf de Global Dance Chart beter klinken maarja dat programma loopt al langer. Vond het wel nice en goede lijst! Ga zeker weer luisteren volgende week.
Natuurlijk is 20 of 40 een verschil, maar in de club 20 stonden maar 4 platen die ook in de GBC staan. Hou je 16 anderen over. Dat maakt 't toch een totaal andere lijst dan de GBC in mijn ogen.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

De Nachtwacht schreef: 07 sep 2020 14:17
DJ_Nick schreef: 07 sep 2020 10:56

Natuurlijk is 20 of 40 een verschil, maar in de club 20 stonden maar 4 platen die ook in de GBC staan. Hou je 16 anderen over. Dat maakt 't toch een totaal andere lijst dan de GBC in mijn ogen.
Het zijn er 7😂😉. En het is Global Dance Chart he dus geen GBC😂😂
fnlradio

Bericht door fnlradio »

aanstaande zondag Tom van der Weerd solo in de avond van 21:00 tot 00:00 inplaats van Martijn Biemans
jessica

Bericht door jessica »

Ik denk dat Tom ook veel vaker op Q solo gaat invallen. Goede DJ.
Natrix

Bericht door Natrix »

Kan ik ook ergens volledige radio uitzendingen van Qmusic terugluisteren? Dit lijkt via hun website niet te kunnen.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Natrix schreef: 12 sep 2020 18:16 Kan ik ook ergens volledige radio uitzendingen van Qmusic terugluisteren? Dit lijkt via hun website niet te kunnen.
nee helaas niet
fnlradio

Bericht door fnlradio »

jessica schreef: 10 sep 2020 21:54 Ik denk dat Tom ook veel vaker op Q solo gaat invallen. Goede DJ.
ja zou leuk zijn
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

fnlradio schreef: 12 sep 2020 19:27
jessica schreef: 10 sep 2020 21:54 Ik denk dat Tom ook veel vaker op Q solo gaat invallen. Goede DJ.
ja zou leuk zijn
Wat dat betreft heeft Q een super inzetbaar team. Knap staaltje management
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik denk ook wel dat dit de bedoeling is. En ik verwacht ook als Domien op vakantie is, dat Tom en Bram hem gaat vervangen. Zo heb je voor Mattie en Marieke Kai Merckx en voor Domien Tom en Bram. Wat dat betreft heeft Q-Music gewoon de next generation dj’s in huis. En als iemand weg gaat heb je de opvolgers al klaar staan in de vorm van Kai, Jordi, Joost en Tom en Bram. Ik hoop echt dat binnen een aantal jaar Joe komt, Want Menno en Wim zullen dan wel een keer de oversteek maken. Die draaien al mee vanaf het eerste minuut. Ik heb trouwens wel genoten van Lars Boele, zet hem een keer tussen 04.00-06.00 uur
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 12 sep 2020 21:21 Ik denk ook wel dat dit de bedoeling is. En ik verwacht ook als Domien op vakantie is, dat Tom en Bram hem gaat vervangen. Zo heb je voor Mattie en Marieke Kai Merckx en voor Domien Tom en Bram. Wat dat betreft heeft Q-Music gewoon de next generation dj’s in huis. En als iemand weg gaat heb je de opvolgers al klaar staan in de vorm van Kai, Jordi, Joost en Tom en Bram. Ik hoop echt dat binnen een aantal jaar Joe komt, Want Menno en Wim zullen dan wel een keer de oversteek maken. Die draaien al mee vanaf het eerste minuut.
Helemaal eens. Afgelopen week voor het eerst in tijden weer tijdens de office hours kunnen luisteren: Menno Barreveld vond ik erg goed, eerder matig. Wim was opzich ook prima. Ze zetten daar een goede basis neer. Zelf ben ik niet fan van Bram, maar Tom past er perfect tussen. In de toekomst kan er zo doorgeschoven worden, zonder grote(re) namen te halen. Talent genoeg.

Domien viel me tijdens de Top40 tegen, veel kleine foutjes. Dat mag een stuk strakker.

De zender is goed beluisterbaar: 'gewone' jocks en makkelijke muziek.
Oren open!
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Pot schreef: 12 sep 2020 21:53
Deradiokenner schreef: 12 sep 2020 21:21 Ik denk ook wel dat dit de bedoeling is. En ik verwacht ook als Domien op vakantie is, dat Tom en Bram hem gaat vervangen. Zo heb je voor Mattie en Marieke Kai Merckx en voor Domien Tom en Bram. Wat dat betreft heeft Q-Music gewoon de next generation dj’s in huis. En als iemand weg gaat heb je de opvolgers al klaar staan in de vorm van Kai, Jordi, Joost en Tom en Bram. Ik hoop echt dat binnen een aantal jaar Joe komt, Want Menno en Wim zullen dan wel een keer de oversteek maken. Die draaien al mee vanaf het eerste minuut.
Helemaal eens. Afgelopen week voor het eerst in tijden weer tijdens de office hours kunnen luisteren: Menno Barreveld vond ik erg goed, eerder matig. Wim was opzich ook prima. Ze zetten daar een goede basis neer. Zelf ben ik niet fan van Bram, maar Tom past er perfect tussen. In de toekomst kan er zo doorgeschoven worden, zonder grote(re) namen te halen. Talent genoeg.

Domien viel me tijdens de Top40 tegen, veel kleine foutjes. Dat mag een stuk strakker.

Denk dat ze bij 538 met jaloezie naar Q kijken. Mooie line-up aan dj’s ook wat je zegt voor de toekomst.

Domien vind ik over het algemeen wel steady. Kan zijn dag niet hebben gehad. Q dj’s zijn ook net mensen 😊
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Echt een lekker programma weer van Armin op Q nu. Goede zet om hem te halen denk ik. Al denk ik niet dat hierdoor de luistercijfers (bijzonder snel) zullen stijgen.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Pot schreef: 12 sep 2020 21:53

Qmusic krijgt binnenkort weer nieuw talent
Plaats reactie