Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

De Nachtwacht

Re: Qmusic algemeen

Bericht door De Nachtwacht »

Daan! schreef: 27 mei 2025 11:13 Link

Marieke Elsinga gaat (deels) de Late Night Editie maken van RTL Boulevard. Benieuwd hoe die verdeling eruit gaat zien, want in combinatie me een ochtendshow op Qmusic, worden het korte nachten voor Marieke.
Ik zou hier als zendermanager van Qmusic toch niet zo heel blij mee zijn.
Het is wel maar een korte periode, van half juli tot eind augustus, en waarschijnlijk is de ochtendshow in die tijd zelf ook zeker een week of 4 met vakantie, misschien wel langer. Zal onder de streep dus wel meevallen denk ik.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Oh die stukjes op media courant, man man man. Het mag toch wel iets beleefder. Maar goed, opmerkelijk al is het ook erg leuk met Bram. Volgend jaar Mattie & Bram 😆

Blijft Bas trouwens de vrijdag verzorgen tussen 12-14?
Laatst gewijzigd door Deradiokenner op 27 mei 2025 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Mediacourant is een trol site en dito 'polls' met antwoorden waarvan de eigenaar wil dat er een bepaalde kant wordt gekozen wordt middels de vraagstelling en antwoorden. Echt lachwekkend en altijd maar 2 opties waaruit gekozen kan worden. Die reacties onder de berichten ging af en toe te ver, maar dat nog liever dan die infantiele polls op die website.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

omaylie schreef: 24 mei 2025 22:21
Domien schreef: 24 mei 2025 17:43
Johanneke schreef: 23 mei 2025 16:05 Zou me niks verbazen als hij er volgende week ook niet zit vanwege Hemelvaart...
Klopt.
Daarover gesproken: mocht je Marieke aantikken tijdens reclameblokken? Vast niet toch? Anders moet de reclame speciaal worden onderbroken.
Wat denk je zelf? Je luistert naar een commercieel station. scripted reality shows.
Thomas_Caesar

Bericht door Thomas_Caesar »

IkbennlXD schreef: 27 mei 2025 17:51
omaylie schreef: 24 mei 2025 22:21
Domien schreef: 24 mei 2025 17:43
Klopt.
Daarover gesproken: mocht je Marieke aantikken tijdens reclameblokken? Vast niet toch? Anders moet de reclame speciaal worden onderbroken.
Wat denk je zelf? Je luistert naar een commercieel station. scripted reality shows.
Leuk feitje, wat jij omschrijft zou illegaal zijn omdat er een geldbedrag als prijs aan verbonden is. Dit zou als ik het goed heb namelijk matchfixing zijn, immers de organisator bepaald een deel van de uitkomst (en ja 1 minuut kan een verschil maken wie de winnaar is). Want men kon gokken op de eindtijd
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Nadat Mattie het vorige week in de ochtend alleen moest doen, is Marieke er deze week "aan het bijkomen van Wanted".... maar nu is ze de afgelopen drie dagen vervangen door Bram Krikke. Die heeft dat de laatste maanden al regelmatig gedaan. Ik moet zeggen dat ik zeker fan van Marieke ben maar ik constateer de afgelopen dagen dat ik het met Bram toch wel een stuk grappiger vind. De combinatie Mattie Bram en Danny is ook top. Nu snap ik dat ze niet morgen met Marieke gaan stoppen en dat hoeft ook niet, maar die vrijdagochtend valt zo in het niet bij de rest van de week met Kai Merckx die in mijn ogen weinig brengt. Zou het niet veel beter zijn om daar Mattie en Bram samen neer te zetten?
Deradiokenner

Wat je zegt dat gevoel had ik ook deze week, wat was het leuk met Bram. Bram op de vrijdag bij Mattie zetten is zeker een optie. Of met Tom erbij. Kunnen ze leren van Mattie en zo klaar stomen.
Orange

Bericht door Orange »

radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

Wel goed dat q Met Menno doorgaat hij is wel 1 van de grote namen van dit station
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

radioluisteraaro schreef: 12 jun 2025 16:21 Wel goed dat q Met Menno doorgaat hij is wel 1 van de grote namen van dit station
'ik zou hem op JOE zetten, moet toch een keer gebeuren' :wink:

Leuk voor Barreveld! Verstandige keus van Q. Een belangrijke speler in het succes van het station.
Deradiokenner

Ingebruik schreef: 12 jun 2025 22:13
radioluisteraaro schreef: 12 jun 2025 16:21 Wel goed dat q Met Menno doorgaat hij is wel 1 van de grote namen van dit station
'ik zou hem op JOE zetten, moet toch een keer gebeuren' :wink:

Leuk voor Barreveld! Verstandige keus van Q. Een belangrijke speler in het succes van het station.
We waren niet bij de besprekingen, maar het is natuurlijk een natuurlijke gang dat hij een keer de “overstap” maakt naar JOE. Bas en Jorien zijn nadrukkelijk op de deur aan het kloppen. Maar met Menno en Wim heb je echt boegbeelden voor je Office hours. Dat is echt wat waard. En Menno klinkt nog steeds heel erg goed.
Deradiokenner

Domien weer afwezig bij de top 40, moeten we het weer met Stephan Bouwman doen… ik snap niet dat ze die man op daar blijven neerzetten…
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

Ik zag dat Qmusic de DAB+ bitrate had veranderd:
Qmusic: 80 > 88
Qmusic non-stop > 80 > 72

Ben benieuwd of ze dit op 9C ook gaan doen voor een eventueel extra themakanaal ipv 3x96kbps, 4x 72kbps. Qmusic Summer is wel een leuke toevoeging voor de komende maanden. :)
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

Deradiokenner schreef: 20 jun 2025 17:33 Domien weer afwezig bij de top 40, moeten we het weer met Stephan Bouwman doen… ik snap niet dat ze die man op daar blijven neerzetten…
Waarschijnlijk omdat ie op zaterdagen het ook doet en vrijdag al aanwezig is.
Bossie05

Bericht door Bossie05 »

En toch hoor ik weer nummers voorbij komen in de Foute 1500 die MONO worden afgespeeld. Ik ben toch heel benieuwd of de DJ's dit zelf wel horen. Jammer dat je niet terug kan luisteren, want dan had ik hier de voorbeelden laten horen.
Onderstaande nummers zijn niet in STEREO:

1121 - Mungo Jerry
325 - Kinderen voor Kinderen
Plaats reactie