Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Is Domien zijn liefde voor de Top 40 een beetje aan het kwijtraken? Voor de vierde week op rij nu wordt hij vervangen, dit keer door Stephan Bouwman. Snap ook wel dat hij de eerste twee weken op vakantie was... maar hij is wel Mister Top 40. Vind Menno wel de beste vervanger maar toch altijd minder dan Domien zelf. Zou me niks verbazen als hij er volgende week ook niet zit vanwege Hemelvaart...
-
Na zo'n intensieve week van wanted kan ik me voorstellen dat je even een lekker lang weekend pakt
De promo's van Wanted waren in ieder geval verre van neutraal. Ze hebben ons zo gestuurd met het idee om #teamdomien in de meerderheid te krijgen.
Maar goed, mijn hoogtepunt van Wanted is dat Corien de hele tijd met haar had zat te wapperen vlak voor de 1km alarm afging (als teken dat het alarm af mag gaan).
Maar goed, mijn hoogtepunt van Wanted is dat Corien de hele tijd met haar had zat te wapperen vlak voor de 1km alarm afging (als teken dat het alarm af mag gaan).
Klopt.Johanneke schreef: 23 mei 2025 16:05 Zou me niks verbazen als hij er volgende week ook niet zit vanwege Hemelvaart...
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Dat is aardig! Ik voel ook wat ongemak, want deze maand is door vakantie, Wanted en Hemelvaart inderdaad een beetje grillig. Mijn liefde is onverminderd en de lijst in de tussentijd in goede handen!
Er werd door regie rekening gehouden met wanneer een blok werd gestart, maar het spel ging altijd door. Je hoorde bij de ontknoping ook dat ik dwars door de TOTH heen knalde, omdat ik zo dichtbij was.omaylie schreef: 24 mei 2025 22:21 Daarover gesproken: mocht je Marieke aantikken tijdens reclameblokken? Vast niet toch? Anders moet de reclame speciaal worden onderbroken.
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
Hemelvaart is op donderdag en de Top 40 op vrijdag.Johanneke schreef: 23 mei 2025 16:05 Zou me niks verbazen als hij er volgende week ook niet zit vanwege Hemelvaart...
God is a DJ
Vanwege Hemelvaartsweekend dan...
Geef het een naam, maar Domien is simpelweg afwezig door een vakantiedag.
God is a DJ
-
Veel werkgevers geven hun werknemers vrijdag betaald vrij.
-
Hey Domien! Wat heb ik weer genoten van Wanted!Domien schreef: 25 mei 2025 09:20Dat is aardig! Ik voel ook wat ongemak, want deze maand is door vakantie, Wanted en Hemelvaart inderdaad een beetje grillig. Mijn liefde is onverminderd en de lijst in de tussentijd in goede handen!
Er werd door regie rekening gehouden met wanneer een blok werd gestart, maar het spel ging altijd door. Je hoorde bij de ontknoping ook dat ik dwars door de TOTH heen knalde, omdat ik zo dichtbij was.omaylie schreef: 24 mei 2025 22:21 Daarover gesproken: mocht je Marieke aantikken tijdens reclameblokken? Vast niet toch? Anders moet de reclame speciaal worden onderbroken.![]()
Maar kom op, de top 40 in goede handen bij Stephan Bouwman? Ik had gehoopt toen ik de promo hoorde dat dit Joey van der Velden was. Maar helaas hoorde vrijdag gewoon Stephan de top 40 presenteren. De beste vervanger is toch echt Menno Barreveld.
Staat er nog wat te gebeuren bij JOE?
Nee hoor, vaak ben je verplicht een atv-dag op te nemen dus het kost je gewoon een extra vrije dag. Maar ik gok dat Domien niet op een dag meer of minder hoeft te kijken ;)
Link
Marieke Elsinga gaat (deels) de Late Night Editie maken van RTL Boulevard. Benieuwd hoe die verdeling eruit gaat zien, want in combinatie me een ochtendshow op Qmusic, worden het korte nachten voor Marieke.
Ik zou hier als zendermanager van Qmusic toch niet zo heel blij mee zijn.
Marieke Elsinga gaat (deels) de Late Night Editie maken van RTL Boulevard. Benieuwd hoe die verdeling eruit gaat zien, want in combinatie me een ochtendshow op Qmusic, worden het korte nachten voor Marieke.
Ik zou hier als zendermanager van Qmusic toch niet zo heel blij mee zijn.