Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

slam538q

Re: Qmusic algemeen

Bericht door slam538q »

Gaat wim 4 of 5 dagen doen? Voor vrijdag staat Bas weer van 12 tot 24
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Zondag: 15-18 Edwin Noorlander. En vanaf 17.00 ook op JOE. Nu is dat voicetrack maar wel opvallend.
Deradiokenner

Wanted komt terug! Met een hoofdrol speler van vorig jaar, ik gok op Bram. Daarnaast zou het mogelijk kunnen dat Wim natuurlijk gewoon ma-do doet en vrijdag overlaat aan Bas dat is natuurlijk ook prima, je hebt toch een andere indeling dan ma-do.
lucapols

Bericht door lucapols »

Domien moet achter Marieke aan in Wanted.. Spannend!!!
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
Deradiokenner

Slim wel, Marieke is naast een Qmusic gezicht ook een RTL gezicht dus wat dat betreft zal ze sneller geholpen worden dan bijvoorbeeld Domien. Ben benieuwd
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 07 mei 2025 09:04 Slim wel, Marieke is naast een Qmusic gezicht ook een RTL gezicht dus wat dat betreft zal ze sneller geholpen worden dan bijvoorbeeld Domien. Ben benieuwd
Maat betekent dit ook dat Marieke afwezig zal zijn in Mattie & Marieke? Want dat zou ik dan weer niet zo slim vinden.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Pot schreef: 07 mei 2025 10:01
Deradiokenner schreef: 07 mei 2025 09:04 Slim wel, Marieke is naast een Qmusic gezicht ook een RTL gezicht dus wat dat betreft zal ze sneller geholpen worden dan bijvoorbeeld Domien. Ben benieuwd
Maat betekent dit ook dat Marieke afwezig zal zijn in Mattie & Marieke? Want dat zou ik dan weer niet zo slim vinden.
Dat moet haast wel, vorig jaar werd Domien ook vervangen. Dat zal dit jaar wederom moeten gebeuren.
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

RJ1984 schreef: 07 mei 2025 10:34
Pot schreef: 07 mei 2025 10:01
Dat moet haast wel, vorig jaar werd Domien ook vervangen. Dat zal dit jaar wederom moeten gebeuren.
Ik denk niet dat Marieke vervangen wordt en dat bijv Luuk meer naar de voorgrond komt omdat Marieke samen met Mattie de show doet en Domien doet het "alleen" en als Marieke vervangen word denk ik dat Bram dat doet als Wanted expert en in het verleden paste bram goed in de ochtend.
Deradiokenner

Zitten we alleen wel opgescheept met Joost. Ik vind hem een leuke jongen maar laat toch zien nog niet toe te zijn aan Drive time. Dat is niet erg, maar Kai was vanzichzelf al een entertainer. Dat mis je bij Joost. Ik zou Joey van der Velden een keer proberen op dat tijdstip
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

Ik moet zeggen dat ik Joost samen met Anton in de middag veel beter vind klinken dan dat hij ‘s ochtends klinkt. Joost is te rustig voor wat je in de ochtend nodig hebt en nu deze week in de middag is de combi met de drukkere Anton echt perfect en ook echt super gezellig. Voor in de vakantie ochtenden kan je dan misschien beter Lars Boele neerzetten samen met bijvoorbeeld Cain Slobbe als cohost. 👍
tonvanhoof

Bericht door tonvanhoof »

Goed uitgewerkt concept, hoor die Wanted. Luisteraars worden echt wel betrokken bij dit feuilleton. En toen ik hoorde dat deze week er aan kwam, moet ik zeggen dat er zelfs wel zin in had...
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

tonvanhoof schreef: 20 mei 2025 21:51 Goed uitgewerkt concept, hoor die Wanted. Luisteraars worden echt wel betrokken bij dit feuilleton. En toen ik hoorde dat deze week er aan kwam, moet ik zeggen dat er zelfs wel zin in had...
Dat zeker, maar als nieuwe luisteraar of als je niet weet wat er gaande is denk je.. wat een gelul
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik vind dit echt de beste en leukste radioweek van het jaar. Geweldig bedacht. Allerlei sterke elementen komen samen (betrokkenheid luisteraars, opbouwen diepere band met je presentatoren, spel wordt voor het publiek gespeeld, het is spannend, er is de nodige humor en er is een win-element). Bovendien werkt het goed op de radio omdat je de actie met alle context zelf kan verbeelden. Ik weet dat je de beelden kan bekijken, maar ik ben altijd zo verliefd op dit medium geweest omdat een presentator/dj een beeld kan scheppen of je als luisteraar je eigen verbeelding erop los kan laten. Het zijn dit soort projecten waar we er in de Nederlandse radiomarkt echt veel meer van nodig hebben. Alle credits aan DPG en Q!
Deradiokenner

IkbennlXD schreef: 21 mei 2025 19:27
tonvanhoof schreef: 20 mei 2025 21:51 Goed uitgewerkt concept, hoor die Wanted. Luisteraars worden echt wel betrokken bij dit feuilleton. En toen ik hoorde dat deze week er aan kwam, moet ik zeggen dat er zelfs wel zin in had...
Dat zeker, maar als nieuwe luisteraar of als je niet weet wat er gaande is denk je.. wat een gelul
Dat zal wel mee vallen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

WFNX schreef: 21 mei 2025 20:54 Ik vind dit echt de beste en leukste radioweek van het jaar. Geweldig bedacht. Allerlei sterke elementen komen samen (betrokkenheid luisteraars, opbouwen diepere band met je presentatoren, spel wordt voor het publiek gespeeld, het is spannend, er is de nodige humor en er is een win-element). Bovendien werkt het goed op de radio omdat je de actie met alle context zelf kan verbeelden. Ik weet dat je de beelden kan bekijken, maar ik ben altijd zo verliefd op dit medium geweest omdat een presentator/dj een beeld kan scheppen of je als luisteraar je eigen verbeelding erop los kan laten. Het zijn dit soort projecten waar we er in de Nederlandse radiomarkt echt veel meer van nodig hebben. Alle credits aan DPG en Q!
Super om te lezen dat je er zo van geniet! Voor mij persoonlijk is de Foute 1500 de leukste radioweek van het jaar, dat is natuurlijk ook bij Q en die komt er eveneens weer aan. En ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook enorm genoten heb van een andere DPG gigant: de Top 1000 van de 80s op Joe Belgium. Erg leuke afwisselende lijst, voor mij beter dan de 80s Top 810 op Radio 10 eind maart. Hier staan bijvoorbeeld de Hollandse helden als Gerard Joling en Benny Neyman wel gewoon genoteerd.

Maar smaken verschillen, van Wanted (of zoals Mattie het al twee weken uitspreekt "Wooooonted"....) word ik allesbehalve enthousiast. Het heeft vorig jaar tot flink hogere luistercijfers geleid, zag ik, maar ik weet niet wat de gemiddelde luisteraar hiermee moet. Je verzwakt de ochtendshow en de middagshow flink, en ik vind het persoonlijk een kinderachtig spelletje. Ik was er al klaar mee voordat het was begonnen maandag, want vorige week ging het ook al nergens anders over. Maandag wel even geprobeerd maar voor 8 uur was ik al geschakeld naar 538. Maar nogmaals, kennelijk kan het veel mensen bekoren.
Plaats reactie