Ik snap het wel hoor, er zijn maar weinig mensen die zo fanatiek de programmering volgt zoals wij. Maar wat is dat vervelend zeg. Je kan Jorien wel direct aanpassen maar Bas die al een jaar op dat tijdstip zit blijft lastig….wouter15 schreef: ↑24 mar 2025 19:59Helaas, nu staat Bas weer volgende week maandag erop van 13-16.Deradiokenner schreef: ↑24 mar 2025 12:17Maar het klopt! Wimpie staat inderdaad volgende week maandag ingepland om 13.00 uurradioluisteraaro schreef: ↑24 mar 2025 10:17
Ze hebben de programmering "aangepast" omdat Jorien invalt voor Menno.
Dus ik denk dat Wim het weer proberen op zijn eigen tijdsslot, zou wel weer erg leuk zijn om Wim weer te horen doordeweeks.
Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
-
Q heeft er vaker last van gehad dat Bas niet standaard op de plek van Wim zit.Deradiokenner schreef: ↑25 mar 2025 07:32Ik snap het wel hoor, er zijn maar weinig mensen die zo fanatiek de programmering volgt zoals wij. Maar wat is dat vervelend zeg. Je kan Jorien wel direct aanpassen maar Bas die al een jaar op dat tijdstip zit blijft lastig….wouter15 schreef: ↑24 mar 2025 19:59Helaas, nu staat Bas weer volgende week maandag erop van 13-16.Deradiokenner schreef: ↑24 mar 2025 12:17
Maar het klopt! Wimpie staat inderdaad volgende week maandag ingepland om 13.00 uur
Al moeten we denk ik erg blij voor Wim zijn dat hij (zo lijkt het) nu redelijk vast in het weekend weer zit
-
Q heeft volgens mij ook een beetje een nieuwere vormgeving
Dat idee had ik ook al, ik merkte het vooral op de manier waarop gedurende de programma's de naam van de op dat moment dienstdoende dj word gezegd.
Ik hoorde trouwens vanmiddag in de middagshow dat Domien deze zomer voor het eerst vader word!
Ik hoorde trouwens vanmiddag in de middagshow dat Domien deze zomer voor het eerst vader word!
-
Klopt de TOTH is veranderd
Misschien een domme vraag, maar wat is de TOTH?
Top of the hour, oftewel dat wat je elk uur hoort na nieuws, weer en verkeer.
Je bedoelt TOTHH (oftewel dat wat je altijd rond :30 hoort na de verkeersinfo). Voor het eerst in gebruik genomen tijdens de show van Vincent Pronk op zondag 23 maart 2025 rond 23:30.
TOTHH of BOTH kan beide maar idd die is veranderd en niet wat Jari zegt de TOTHomaylie schreef: ↑28 mar 2025 07:27 Top of the hour, oftewel dat wat je elk uur hoort na nieuws, weer en verkeer.
Je bedoelt TOTHH (oftewel dat wat je altijd rond :30 hoort na de verkeersinfo). Voor het eerst in gebruik genomen tijdens de show van Vincent Pronk op zondag 23 maart 2025 rond 23:30.
Er zit wel verschil in een Toth of Both. Both = Break of the Hour
BOTH = Bottom Of The Hour. Zo genoemd vanwege de plek op een uurklok:

(zo ik heb m'n bokkelul-betweter-punten voor de dag weer binnen!)

(zo ik heb m'n bokkelul-betweter-punten voor de dag weer binnen!)
-
Ik denk dat we nu zeker kunnen zeggen dat Wim (langzaam) terug komt hij wordt ook weer meegenomen in de insta post over de 00s van Q.
Met de 90s was dat nog niet. Nu is de vraag blijft Wim 9-12 in het weekend doen of komt hij weer terug naar 13-16.
Met de 90s was dat nog niet. Nu is de vraag blijft Wim 9-12 in het weekend doen of komt hij weer terug naar 13-16.
-
Komt gewoon terug op zijn eigen plek! Hoorde hem laatst ook zeggen Wim op de plek van Bas. Dus daar ga ik gewoon vanuit dat hij terugkeert op zijn oude plaats. Wat ze met Bas doen? Snel naar JOE promoveren! En Kimberley lekker in het weekend stoppen op JOEradioluisteraaro schreef: ↑07 apr 2025 11:36 Ik denk dat we nu zeker kunnen zeggen dat Wim (langzaam) terug komt hij wordt ook weer meegenomen in de insta post over de 00s van Q.
-
Persoonlijk denk ik dat ie aanvankelijk wel weer terugkeert naar 13u/16u
Maar voorlopig even weekend 9u/12u doet.
Bas naar JOE op de plek van Kimberley & Kimberley int weekend van JOE vink geen slechte zet, misschien dat Wim ookwel her en der wat int weekend van JOE kan doen
Maar voorlopig even weekend 9u/12u doet.
Bas naar JOE op de plek van Kimberley & Kimberley int weekend van JOE vink geen slechte zet, misschien dat Wim ookwel her en der wat int weekend van JOE kan doen