Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

wouter15

Re: Qmusic algemeen

Bericht door wouter15 »

Johanneke schreef: 20 mar 2025 20:10
wouter15 schreef: 20 mar 2025 19:23
Johanneke schreef: 20 mar 2025 09:35

Ja voor de finale morgenavond. Mattie heeft dat maar 60 keer benoemd vanochtend. Vind het maar een beroerde bedoeling zonder Marieke en Anne-Marie. Bram was een prima vervanger geweest maar nu hij er ook niet is, is het erg karig. Aan Danny Vos heb je weinig, Luc pakt wel iets meer zijn rol en mag van mij wel meer aan het woord. Maar ik hoor vooral herhalingen van oude fragmenten zoals bij Ja of nee, en net een stukje van Anne Marie over een babyshower...Als Mattie morgen weer alleen zit, wordt het zappen voor mij.
Kai zit morgen (zoals iedere vrijdag) op de plek van Marieke.
Zou Bram Krikke er dan voor Mattie zitten? Want die is ook aangekondigd voor de vrijdag. Moet hij wel beter zijn natuurlijk. Maar of Mattie of Kai is er morgen niet. Kai alleen is al helemaal drama, dus hoop dat dat het niet wordt.
Waar is dit dan aangekondigd? Ik heb het Mattie in ieder geval niet horen zeggen (dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is). Ik hoorde ze gisteren alleen tegen Menno zeggen dat Bram vandaag op de plek van Marieke zou zitten.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

wouter15 schreef: 20 mar 2025 20:38
Johanneke schreef: 20 mar 2025 20:10
wouter15 schreef: 20 mar 2025 19:23
Kai zit morgen (zoals iedere vrijdag) op de plek van Marieke.
Zou Bram Krikke er dan voor Mattie zitten? Want die is ook aangekondigd voor de vrijdag. Moet hij wel beter zijn natuurlijk. Maar of Mattie of Kai is er morgen niet. Kai alleen is al helemaal drama, dus hoop dat dat het niet wordt.
Waar is dit dan aangekondigd? Ik heb het Mattie in ieder geval niet horen zeggen (dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is). Ik hoorde ze gisteren alleen tegen Menno zeggen dat Bram vandaag op de plek van Marieke zou zitten.
Waarschijnlijk heb je dinsdag en woensdag gemist, toen heeft Mattie het bijna elk half uur vermeld...
Barwijn

Bericht door Barwijn »

Rommelig bij dpg.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Wim van helden staat volgende week maandag weer in de programmering!
wouter15

Bericht door wouter15 »

Ben wel benieuwd of hij er voor de hele week op staat aangezien hij er ook voor aankomend weekend op staat tussen 9 en 12.
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

wouter15 schreef: 24 mar 2025 06:58 Ben wel benieuwd of hij er voor de hele week op staat aangezien hij er ook voor aankomend weekend op staat tussen 9 en 12.
Ze hebben de programmering "aangepast" omdat Jorien invalt voor Menno.
Dus ik denk dat Wim het weer proberen op zijn eigen tijdsslot, zou wel weer erg leuk zijn om Wim weer te horen doordeweeks.
Thomas_Caesar

Bericht door Thomas_Caesar »

wouter15 schreef: 24 mar 2025 06:58 Ben wel benieuwd of hij er voor de hele week op staat aangezien hij er ook voor aankomend weekend op staat tussen 9 en 12.
Misschien alleen ma-do, ga je toch een stapje verder maar net niet de hele week?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

radioluisteraaro schreef: 24 mar 2025 10:17
Dus ik denk dat Wim het weer proberen op zijn eigen tijdsslot, zou wel weer erg leuk zijn om Wim weer te horen doordeweeks.
Maar het klopt! Wimpie staat inderdaad volgende week maandag ingepland om 13.00 uur
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... s-kroot-op

Ik weet niet wat ik hier van vind hoor, goedkoop proberen te scoren over het lijk van een ander.
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

DavyGer schreef: 24 mar 2025 12:54 https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... s-kroot-op

Ik weet niet wat ik hier van vind hoor, goedkoop proberen te scoren over het lijk van een ander.
Ik denk dat dit meer een eerbetoon aan Eva is dan een promo iets voor Q, maar misschien hadden ze dit iets eerder kunnen uitbrengen richting Eva haar overlijden. Maar wij weten niet wat er is afgesproken tussen Q, Eva en haar familie.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

DavyGer schreef: 24 mar 2025 12:54 https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... s-kroot-op

Heb je het bericht wel gelezen?

Eva wilde meewerken op voorwaarde dat het pas na haar dood openbaar zou worden. Dat is wat er nu gebeurt. Waarom zou dit erg zijn? Eva wilde juist spreken over waar ze doorheen ging en hoe ze daar mee om ging, als inspiratie. Dat is altijd naar boven gekomen in alles wat ze deed. Dit is daar het laatste resultaat van. Mooi toch?
Streampie

Bericht door Streampie »

Eva is 4 maanden geleden overleden. Dan lijkt me dit een ok moment om dit uit te brengen, het sneeuwt dan ook niet onder in alle eindejaars-akties en Tikmm Hofman heeft een maand geleden ook al een programma uitgezonden. En zoals in het artikel staat, dit was de wens van de overledene.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik ben geen liefhebber van dit soort programma’s en onderwerpen. Het is balanceren tussen oprecht gemaakte programma’s en op effect bejag gerichte programma’s. Zeker voor een commerciële zender als Qmusic lijkt het mij nog lastiger om deze balans te bewaken. Eva Kroot was een mediagenieke persoonlijkheid. Hadden Mattie & Marieke haar dit podium ook gegeven als ze deze persoonlijkheid niet had?
God is a DJ
wouter15

Bericht door wouter15 »

Deradiokenner schreef: 24 mar 2025 12:17
radioluisteraaro schreef: 24 mar 2025 10:17
Maar het klopt! Wimpie staat inderdaad volgende week maandag ingepland om 13.00 uur
Helaas, nu staat Bas weer volgende week maandag erop van 13-16.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 24 mar 2025 18:39 Ik ben geen liefhebber van dit soort programma’s en onderwerpen. Het is balanceren tussen oprecht gemaakte programma’s en op effect bejag gerichte programma’s. Zeker voor een commerciële zender als Qmusic lijkt het mij nog lastiger om deze balans te bewaken. Eva Kroot was een mediagenieke persoonlijkheid. Hadden Mattie & Marieke haar dit podium ook gegeven als ze deze persoonlijkheid niet had?
Waarschijnlijk niet. Maar is dat erg? Elke ziekte, lichamelijk of geestelijk, heeft zijn eigen mediagenieke gezichten (gekregen).
Plaats reactie