Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SKMPLKS

Re: Qmusic algemeen

Bericht door SKMPLKS »

Super leuk om m weer te horen! Hopelijk binnenkort weer lekker tijdens t werk.🥳
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Genoten van Wim van Helden vanochtend! Knap hoe je van die twee uurtjes tussen 7 en 9 nog zulke fijne radio kan maken. Wim is echt buitencategorie wat mij betreft. Jorien en Bas zijn zeker ook prima jocks maar hoop toch echt dat Wim snel weer zijn eigen uren kan oppakken.

Overigens, met al dat gerommel weer bij Veronica afgelopen dagen, ik krijg bij Q Music toch echt meer een Join the club gevoel dan bij Veronica
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Wim zit volgende week zaterdag en zondag tussen 09.00-12.00. Kunnen we hem op een wat christelijker tijdstip beluisteren in het weekend :)
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Annemarie is vanaf vandaag met zwangerschapsverlof.
Is er al bekend wie haar gaat vervangen?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan_17 schreef: 13 mar 2025 18:15 Annemarie is vanaf vandaag met zwangerschapsverlof.
Is er al bekend wie haar gaat vervangen?
Jazeker Danny Vos die normaal op vrijdag zit...
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Wim v helden klinkt heerlijk weer
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

Jari de Jonge schreef: 15 mar 2025 10:23 Wim v helden klinkt heerlijk weer
Hij staat voor aankomend weekend weer geprogrammeerd als vervanger van Bas tussen 9 en 12
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

radioluisteraaro schreef: 17 mar 2025 09:23
Hij staat voor aankomend weekend weer geprogrammeerd als vervanger van Bas tussen 9 en 12
Ik ben echt blij om Wim weer te horen. Wat een verschil in niveau zeg met de mensen die we eerder als invaller hoorde op dit tijdstip. Maar het mag van mij ook zo blijven hoor, heb ik totaal geen probleem mee. Kan ik Wim nog vaker horen ivm werk. Maar ben wel benieuwd wanneer hij zijn werk doordeweeks oppakt.
radioluisteraaro

Bericht door radioluisteraaro »

Deradiokenner schreef: 17 mar 2025 11:10
radioluisteraaro schreef: 17 mar 2025 09:23
Ik ben echt blij om Wim weer te horen. Wat een verschil in niveau zeg met de mensen die we eerder als invaller hoorde op dit tijdstip. Maar het mag van mij ook zo blijven hoor, heb ik totaal geen probleem mee. Kan ik Wim nog vaker horen ivm werk. Maar ben wel benieuwd wanneer hij zijn werk doordeweeks oppakt.
Al doen Bas en Jorien het ook erg goed hoor. Aan het begin moest ik even wennen aan Bas maar hij geeft er toch zijn eigen draai aan, zover dat kan met een programma wat niet van jou is.
Deezers

Bericht door Deezers »

Ik wil de geruchten niet voeden maar Marieke is tegenwoordig steeds vaker afwezig. Of is dit weer voor tv-werk?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deezers schreef: 20 mar 2025 09:25 Ik wil de geruchten niet voeden maar Marieke is tegenwoordig steeds vaker afwezig. Of is dit weer voor tv-werk?
Ja voor de finale morgenavond. Mattie heeft dat maar 60 keer benoemd vanochtend. Vind het maar een beroerde bedoeling zonder Marieke en Anne-Marie. Bram was een prima vervanger geweest maar nu hij er ook niet is, is het erg karig. Aan Danny Vos heb je weinig, Luc pakt wel iets meer zijn rol en mag van mij wel meer aan het woord. Maar ik hoor vooral herhalingen van oude fragmenten zoals bij Ja of nee, en net een stukje van Anne Marie over een babyshower...Als Mattie morgen weer alleen zit, wordt het zappen voor mij.
Plaats reactie