Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Super leuk om m weer te horen! Hopelijk binnenkort weer lekker tijdens t werk.
Genoten van Wim van Helden vanochtend! Knap hoe je van die twee uurtjes tussen 7 en 9 nog zulke fijne radio kan maken. Wim is echt buitencategorie wat mij betreft. Jorien en Bas zijn zeker ook prima jocks maar hoop toch echt dat Wim snel weer zijn eigen uren kan oppakken.
Overigens, met al dat gerommel weer bij Veronica afgelopen dagen, ik krijg bij Q Music toch echt meer een Join the club gevoel dan bij Veronica
Overigens, met al dat gerommel weer bij Veronica afgelopen dagen, ik krijg bij Q Music toch echt meer een Join the club gevoel dan bij Veronica
-
Wim zit volgende week zaterdag en zondag tussen 09.00-12.00. Kunnen we hem op een wat christelijker tijdstip beluisteren in het weekend :)
Annemarie is vanaf vandaag met zwangerschapsverlof.
Is er al bekend wie haar gaat vervangen?
Is er al bekend wie haar gaat vervangen?
-
Wim v helden klinkt heerlijk weer
-
Hij staat voor aankomend weekend weer geprogrammeerd als vervanger van Bas tussen 9 en 12
-
Ik ben echt blij om Wim weer te horen. Wat een verschil in niveau zeg met de mensen die we eerder als invaller hoorde op dit tijdstip. Maar het mag van mij ook zo blijven hoor, heb ik totaal geen probleem mee. Kan ik Wim nog vaker horen ivm werk. Maar ben wel benieuwd wanneer hij zijn werk doordeweeks oppakt.radioluisteraaro schreef: ↑17 mar 2025 09:23Hij staat voor aankomend weekend weer geprogrammeerd als vervanger van Bas tussen 9 en 12
-
Al doen Bas en Jorien het ook erg goed hoor. Aan het begin moest ik even wennen aan Bas maar hij geeft er toch zijn eigen draai aan, zover dat kan met een programma wat niet van jou is.Deradiokenner schreef: ↑17 mar 2025 11:10Ik ben echt blij om Wim weer te horen. Wat een verschil in niveau zeg met de mensen die we eerder als invaller hoorde op dit tijdstip. Maar het mag van mij ook zo blijven hoor, heb ik totaal geen probleem mee. Kan ik Wim nog vaker horen ivm werk. Maar ben wel benieuwd wanneer hij zijn werk doordeweeks oppakt.radioluisteraaro schreef: ↑17 mar 2025 09:23Hij staat voor aankomend weekend weer geprogrammeerd als vervanger van Bas tussen 9 en 12
Ik wil de geruchten niet voeden maar Marieke is tegenwoordig steeds vaker afwezig. Of is dit weer voor tv-werk?
Ja voor de finale morgenavond. Mattie heeft dat maar 60 keer benoemd vanochtend. Vind het maar een beroerde bedoeling zonder Marieke en Anne-Marie. Bram was een prima vervanger geweest maar nu hij er ook niet is, is het erg karig. Aan Danny Vos heb je weinig, Luc pakt wel iets meer zijn rol en mag van mij wel meer aan het woord. Maar ik hoor vooral herhalingen van oude fragmenten zoals bij Ja of nee, en net een stukje van Anne Marie over een babyshower...Als Mattie morgen weer alleen zit, wordt het zappen voor mij.