Johanneke schreef: ↑12 jan 2025 11:04
Q music daalt al sinds de zomer ten opzichte van een jaar geleden maar ik heb ook steeds meer het idee dat ze er een beetje met de pet naar gooien. Natuurlijk kunnen ze niks doen aan de afwezigheid van Wim van Helden, maar is Jorien nou een goede vervanger?
En vandaag 9-12 Vincent, 12-15 Joey, 15-18 Vincent, 18-21 Joey. Mijn gevoel is dat Roland Snoeijer weinig heeft gebracht daar.
Ik ben even geleden al tot de conclusie gekomen dat Roland inderdaad nog weinig heeft gebracht. Nu moet ik wel zeggen dat Qmusic, 538 een dik jaar geleden ook echt de baas was. Die programmering klopte eigenlijk gewoon. Persoonlijk ben ik ook afgehaakt bij de programma's die ik wel graag luisterde. Joost komt niet in de buurt Kai's energie, Tom & Bram is toch steeds de herhaling van een weekje eerder en voor de vrijdagmiddag is Evers er in plaats van de Top 40. En als je puur kijkt naar inhoud, dan is het er zeker niet verrassender op geworden. Eerlijk is eerlijk: de afwezigheid van Wim zit dan niet mee. Als Bas er dan niet is, dan is Jorien een logische vervangster. Persoonlijk vind ik haar trouwens niet slecht, maar misschien wat te kleurloos en 'straight' voor Q.
Maar qua acties had en moet er echt meer gebeuren. Daarbij was Het Verboden Woord ook gewoon een foute keuze ipv de Escape Room.
Q music daalt al sinds de zomer ten opzichte van een jaar geleden maar ik heb ook steeds meer het idee dat ze er een beetje met de pet naar gooien. Natuurlijk kunnen ze niks doen aan de afwezigheid van Wim van Helden, maar is Jorien nou een goede vervanger?
En vandaag 9-12 Vincent, 12-15 Joey, 15-18 Vincent, 18-21 Joey. Mijn gevoel is dat Roland Snoeijer weinig heeft gebracht daar.
Ik ben even geleden al tot de conclusie gekomen dat Roland inderdaad nog weinig heeft gebracht. Nu moet ik wel zeggen dat Qmusic, 538 een dik jaar geleden ook echt de baas was. Die programmering klopte eigenlijk gewoon. Persoonlijk ben ik ook afgehaakt bij de programma's die ik wel graag luisterde. Joost komt niet in de buurt Kai's energie, Tom & Bram is toch steeds de herhaling van een weekje eerder en voor de vrijdagmiddag is Evers er in plaats van de Top 40. En als je puur kijkt naar inhoud, dan is het er zeker niet verrassender op geworden. Eerlijk is eerlijk: de afwezigheid van Wim zit dan niet mee. Als Bas er dan niet is, dan is Jorien een logische vervangster. Persoonlijk vind ik haar trouwens niet slecht, maar misschien wat te kleurloos en 'straight' voor Q.
Maar qua acties had en moet er echt meer gebeuren. Daarbij was Het Verboden Woord ook gewoon een foute keuze ipv de Escape Room.
Klopt, prima actie en luistertijdverlenger maar had dat gewoon gedurende het jaar gedaan, met de kerst moet je gewoon groter uitpakken. Daarbij, Dont change the winning team, escaperoom deed het toch prima?
Klopt, prima actie en luistertijdverlenger maar had dat gewoon gedurende het jaar gedaan, met de kerst moet je gewoon groter uitpakken. Daarbij, Dont change the winning team, escaperoom deed het toch prima?
Ik denk dat ze bij Q aan het nadenken zijn hoe ze Escape Room gaan invullen. Want omdat Marieke net een kind had en het wegvallen van Kai en (naar mijn mening) niet echt een juiste vervanger voor hebben , zullen ze aan het zoeken zijn welke 4 er opgesloten zullen gaan worden. Het is wel een moeilijke keuze denk ik, want ik vindt Joost niet echt de juiste vibe hebben voor de escape room, en ik denk als je Mattie en Marieke samen zet je ergens te kort komt met dj's (er vanuit gaande dat ze samen de ochtendshow dan maken)
Opvallend, volgens hun programmering zou Q music volgende week al de Top 500 van de 90s doen. Maandje eerder dan vorig jaar en mogelijk een week voordat 538 het gaat doen (als zij het weer na Hier met je rekening plannen). Maar op de Q site verder nog geen info of mogelijkheid om te stemmen.
Johanneke schreef: ↑27 jan 2025 08:28
Opvallend, volgens hun programmering zou Q music volgende week al de Top 500 van de 90s doen. Maandje eerder dan vorig jaar en mogelijk een week voordat 538 het gaat doen (als zij het weer na Hier met je rekening plannen). Maar op de Q site verder nog geen info of mogelijkheid om te stemmen.
Dat klopt ik hoorde het bij Menno vorige week al, als het goed is zou de stemweek nu gaan beginnen.
Johanneke schreef: ↑27 jan 2025 08:28
Dat klopt ik hoorde het bij Menno vorige week al, als het goed is zou de stemweek nu gaan beginnen.
De stemweek is om 12:00 begonnen. En dan word de lijst volgende week maandag vanaf 6:00 tot vrijdag 14:00 uitgezonden. Dagelijks zal de lijst tussen 6:00 en 18:00 te horen zijn.
90's week ja? gaap... Weer een zelfde oplepeling van voornamelijk 'foute' muziek en het blik clichés met tot in de treure herhaalde feitjes en anekdotes wordt weer opengetrokken. Frits uit Ammerzoden die verteld hoe nostalgisch mental Theo is met het dansen als een gabber in een club, terwijl je er elke dag nog mee wordt doodgegooid in het foute uur waardoor van die nostalgie in feite weinig meer over is.
omaylie schreef: ↑02 feb 2025 08:36
Ik werd wakker en het eerste wat ik hoorde als ik Q aanzette: Wim van Helden die na iets meer dan een half jaar terug is van weggeweest.
Geweldig!!! Hoop dat hij erbij is tijdens de 90s lijst komende week.
Deezers schreef: ↑02 feb 2025 21:31
Hopelijk eindelijk eens weer wat betere tijden voor Wim en zijn gezin. Beide ouders verloren en vriendin ziek, erger kan het haast niet zou je denken.
Dat is heel veel tegelijk, ik kan me indenken dat je dan inderdaad compleet opbrandt na een tijd alleen maar "aan staan". Emotioneel is zoiets slopend. Ik denk dat Wim rustig aan gaat herintreden, mijn persoonlijke ervaringen waren ook: rustig aan doen, eerst een paar uurtjes in de week en langzaam en duurzaam opbouwen.