In de link van Daan naar de site van Q staat helemaal niets over non-stop. Dat is de naam die hij er zelf aan gegeven heeft. Dat zal toch geen tekst van Q zijn geweest terwijl daar niets over in het bericht staat.
Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
De naam van het linkje is inderdaad door Daan bewerkt. Maar Qmusic heeft de inhoud van het bericht aangepast. Er stond inderdaad non-stop (foute muziek). Dat is nu dus weggehaald.
-
Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
En daar onder vroeg iemand waarom hij geen sint meer was en reageerde Kai met: "Ik heb nog wel een telefoonnummer voor een ander feest"
Dus we kunnen toch wel met zekerheid zeggen dat Kai mee doet met het evenement tussen sinterklaas en oud en nieuw.
En daar onder vroeg iemand waarom hij geen sint meer was en reageerde Kai met: "Ik heb nog wel een telefoonnummer voor een ander feest"
Dus we kunnen toch wel met zekerheid zeggen dat Kai mee doet met het evenement tussen sinterklaas en oud en nieuw.
Gaat er een evenement plaatsvinden tussen kerst en oud & nieuw dan? Volgens mij wordt dat gewoon Fout & Nieuw. Ik ga er eerder vanuit dat ze een actie vóór kerst doen. Hoewel dat geen Escape Room lijkt te zijn.radioluisteraaro schreef: ↑04 dec 2024 12:17 Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom ze met de Escape Room stoppen voor kerst. Vorig jaar sloeg het namelijk wel aan.
Of het is een actie bij JOE, daar zit Kai tenslotte 4 dagen in de week met de middagshow.Pot schreef: ↑04 dec 2024 15:40Gaat er een evenement plaatsvinden tussen kerst en oud & nieuw dan? Volgens mij wordt dat gewoon Fout & Nieuw. Ik ga er eerder vanuit dat ze een actie vóór kerst doen. Hoewel dat geen Escape Room lijkt te zijn.radioluisteraaro schreef: ↑04 dec 2024 12:17 Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom ze met de Escape Room stoppen voor kerst. Vorig jaar sloeg het namelijk wel aan.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de ruimte waar ze ieder jaar de Escape Room doen dit jaar niet beschikbaar was.Pot schreef: ↑04 dec 2024 15:40Gaat er een evenement plaatsvinden tussen kerst en oud & nieuw dan? Volgens mij wordt dat gewoon Fout & Nieuw. Ik ga er eerder vanuit dat ze een actie vóór kerst doen. Hoewel dat geen Escape Room lijkt te zijn.radioluisteraaro schreef: ↑04 dec 2024 12:17 Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
Dat zou ik vanuit Q een slap excuus vinden. Alsof er nergens een pand leegstaat...wouter15 schreef: ↑04 dec 2024 19:05Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de ruimte waar ze ieder jaar de Escape Room doen dit jaar niet beschikbaar was.Pot schreef: ↑04 dec 2024 15:40Gaat er een evenement plaatsvinden tussen kerst en oud & nieuw dan? Volgens mij wordt dat gewoon Fout & Nieuw. Ik ga er eerder vanuit dat ze een actie vóór kerst doen. Hoewel dat geen Escape Room lijkt te zijn.radioluisteraaro schreef: ↑04 dec 2024 12:17 Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
-
De vervanging van de escaperoom wordt het verboden woord van maandag 16 december t/m vrijdag 20 december.
Om eerlijk te zijn weet ik niet of dit nou DE vervanger van een q escape room is, het is een leuk spelletje maar het kan voor mij niet op tegen een escape room
Om eerlijk te zijn weet ik niet of dit nou DE vervanger van een q escape room is, het is een leuk spelletje maar het kan voor mij niet op tegen een escape room
-
Wat is dat nou opeens, alle stations doen helemaal niks meer zo rond kerst. Voordat SR zo’n beetje dood en begraven was toen poepte elk station een evenement uit de grond maar door het succes van vorig jaar lijkt het wel of dat opeens weg is.radioluisteraaro schreef: ↑05 dec 2024 09:52 De vervanging van de escaperoom wordt het verboden woord van maandag 16 december t/m vrijdag 20 december.
Nee, kerst actie van Joe. Zijn ze volop aan het teasen op socials.radioluisteraaro schreef: ↑04 dec 2024 12:17 Kai heeft onder zijn eigen post op insta gezet "iets te doen met kerst binnenkort meer"
Op Q gaat men “het verboden woord” doen vanaf morgen.
Q heeft een webshop gelanceerd. In België hadden ze het al een tijdje nu ook in Nederland
-
Die webshop was er al sinds 17 mei maar er wordt nu pas mee geadverteerd.
Roanluimstra schreef: ↑17 mei 2024 12:55 Opmerkelijk: Qmusic begint een eigen webshop waar ze Qmusic merchandise verkopen. ben wel benieuwd hoeveel mensen hier iets gaan bestellen…
https://shop.qmusic.nl/categorie/qmusic-merchandise
-
Vanaf volgende week maandag zijn Tom en Judith in de Middagshow te horen. Ik ben benieuwd hoe dit duo klinkt in de middag
Oprecht super leuk om judith een keer overdag te gaan horen. Ben vaste luisteraar van de nacht. Echt groot radio talent en mag wat mij betreft in de dag programmering komen vanaf volgend jaar.radioluisteraaro schreef: ↑19 dec 2024 14:59 Vanaf volgende week maandag zijn Tom en Judith in de Middagshow te horen. Ik ben benieuwd hoe dit duo klinkt in de middag
-
Dan heb je al een tijdje niet geluisterd in het weekend want ze zit vaak tussen 9-12fnlradio schreef: ↑19 dec 2024 20:07Oprecht super leuk om judith een keer overdag te gaan horen. Ben vaste luisteraar van de nacht. Echt groot radio talent en mag wat mij betreft in de dag programmering komen vanaf volgend jaar.radioluisteraaro schreef: ↑19 dec 2024 14:59 Vanaf volgende week maandag zijn Tom en Judith in de Middagshow te horen. Ik ben benieuwd hoe dit duo klinkt in de middag
Trouwens ik verwacht toch wel een update in de programmering. Wim verwacht ik ook volgend jaar nog niet terug. En ik ben redelijk gewend aan Bas. Ik vind het heel nobel en van goed werkgeverschap getuigen maar moet een bedrijf ook niet vooruit?