Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
Sowieso vond ik de begin en eindtijd heel raar. Woensdag begonnen om 9.00, kan beter om 6.00. Of op een woensdag, maar nog beter op een maandag. Daarnaast eindigen om 14.00 terwijl veel mensen werken of op school zitten. Kan beter eindigen om 18.00.
Ten tweede zat ik gisteren in de bus te denken: ja, ga ik de lijst nou echt missen? Het waren 1500 nummers. Toen het 1000 nummers waren, merkte ik dat ik na afloop de lijst echt miste. Alsof je in een zwart gat viel. Dus misschien zijn 1500 nummers wel genoeg. Nu heb ik niet dat gevoel van mossen.
Ten derde: plan de lijst wat eerder, eind november is echt laat. De q top 1000 kwam begin/halverwege november
Ten tweede zat ik gisteren in de bus te denken: ja, ga ik de lijst nou echt missen? Het waren 1500 nummers. Toen het 1000 nummers waren, merkte ik dat ik na afloop de lijst echt miste. Alsof je in een zwart gat viel. Dus misschien zijn 1500 nummers wel genoeg. Nu heb ik niet dat gevoel van mossen.
Ten derde: plan de lijst wat eerder, eind november is echt laat. De q top 1000 kwam begin/halverwege november
-
Ja ik zat ook zoiets te denken, en kijkende naar het (sadistisch achtige) character dat de puzzelmaster heeft in de escaperoom, denk ik aan het verboden woord.
Zo las ik het eerst ook maar denk dat ze alleen de muziekkeus bedoelen 😉
Mattie en Marieke besteeden morgen een specuale uitzending aan het overlijden van Eva Hermans
-
Er zullen DJ''s zijn zoals elk jaar bij fout en nieuw.Deezers schreef: ↑01 dec 2024 13:26Ik lees het als alle dj's hebben vrij tussen kerst en nieuwjaar. Wat veel andere bedrijven ook hebben. De gemiddelde luisteraar zal het niet zo erg vinden deze periode.
-
Stephan is komende zondag te horen tussen 15-18.
Vincent gewoon tussen 21-00, en Cain tussen 00-02
Dit is weer veranderd, Vincent vanaf 15 uur en Cain om 21 uur.Daanradiofan schreef: ↑02 dec 2024 15:30 Stephan is komende zondag te horen tussen 15-18.
-
Ik zit toch over een week op 3FM en dan door naar Radio 2. Het maakt toch niks uit wat er verder gebeurd. De andere helft zit bij Sky Radio.Deezers schreef: ↑01 dec 2024 13:26Ik lees het als alle dj's hebben vrij tussen kerst en nieuwjaar. Wat veel andere bedrijven ook hebben. De gemiddelde luisteraar zal het niet zo erg vinden deze periode.
Waar lees je dat dan? Er staat in het nieuwsbericht waar de link naar verwijst helemaal niets over non-stop.Deezers schreef: ↑01 dec 2024 13:26Ik lees het als alle dj's hebben vrij tussen kerst en nieuwjaar. Wat veel andere bedrijven ook hebben. De gemiddelde luisteraar zal het niet zo erg vinden deze periode.
Nee, je hebt de tekst van de link veranderd zoals die hier op t forum te lezen is. Zo schep je verwarring.
edit: Q heeft de linktekst veranderd, niet Daan!.
Laatst gewijzigd door Streampie op 03 dec 2024 21:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Excuses in dat geval!
Dit blijft gelden: Niet handig van Q. Zo schep je verwarring.
Dit blijft gelden: Niet handig van Q. Zo schep je verwarring.