Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Misschien op Joe, aangezien het een AD artikel is. 😉
Eem kritische journalist zou vragen stellen over de dalende luistercijfers sinds zij er zit, maar dat hoef je van een DPG krant natuurlijk niet te verwachten bij een Q dj.
Eem kritische journalist zou vragen stellen over de dalende luistercijfers sinds zij er zit, maar dat hoef je van een DPG krant natuurlijk niet te verwachten bij een Q dj.
Dit is gewoon geschreven door een weekendredacteur op de afdeling showbizz; het is een stukje getypt over een Instagram post van haar. Dus helemaal geen interview of überhaupt contact. Heeft niks met een DPG band te maken, is gewoon een luie manier van vullen die niet exclusief door DPG wordt gebruikt.
-
En "meerdere radiostations", dat geloof ik nooit zo. Dat lijkt me meer marketingtaal van haar zelf.
Meerdere kan ook 2 zijn dus inderdaad Q (wat gaan we doen Miljuschka?) of is Joe wat voor je? (optie 2). 538 zie ik niet snel gebeuren. Kan ook een themakanaal zijn of online zender.repelsteel schreef: ↑10 nov 2024 21:29 En "meerdere radiostations", dat geloof ik nooit zo. Dat lijkt me meer marketingtaal van haar zelf.
-
Of ze maken er de top 1500 van hahahahRobin Visser schreef: ↑06 nov 2024 15:11 Ik weet het niet misschien doen ze hem dit jaar niet of in december
-
Wim van helden staat weer geprogrammeerd voor volgende week maandag, al vrees ik dat nog automatisch ingesteld staat en het in de loop van de week veranderd wordt
-
De Q top 1500 stemweek is net geopend bij Menno. Je kan stemmen tot en met volgende week maandag 18.00, en de lijst is te horen vanaf woensdag 20 tot vrijdag 29 november.
Om precies te zijn begint de lijst volgende week woensdag op 9:00. Ben benieuwd welke tijden ze de lijst uit gaan zenden en of ze dit om de Top 40 heen gaan doen of niet.
Je hebt helaas gelijk gekregen.radioluisteraaro schreef: ↑11 nov 2024 10:02 Wim van helden staat weer geprogrammeerd voor volgende week maandag, al vrees ik dat nog automatisch ingesteld staat en het in de loop van de week veranderd wordt
De Top 1500 begint 20 november om 9 uur en de lijst lijkt dag en nacht door te gaan behalve tussen 3 en 6 uur in de ochtend. Dan zal wel een herhaling van de lijst uitgezonden worden. Ik denk dat ze de Top 40 wel gaan schrappen voor 2 weken denk ik anders halen ze het niet qua liedjes denk ik.
Marieke is dus per december terug, maar het team is weer incompleet komend voorjaar. Nieuwslezeres Anne-Marie is namelijk zwanger!
Dus.... nou ja, ik zou in elk geval wel weten wie ik niet meer als vervanger zou vragen. Wordt het geen tijd om Tom en Joe eens terug te halen?
-
Danny Vos doet het tijdens vakanties en invalbeurten goed en liet zien dat hij in Parijs met Mattie prima kon samen werken.
Ik denk dat hij de gene gaat worden die het nieuws gaat lezen
-
Ik kan zien dat er vanwege de Q top 1500 volgende week op vrihdag geen top 40 is. Dus ik verwacht dat er op vrijdag de week erna ook geen top 40 zal zijn