Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
Qmusic heeft zojuist de volgende video geplaatst over de Q Top 1000: https://www.instagram.com/reel/DCCnvSru ... Y4d2NudQ==
-
Een top 1500? Wellicht geen ingekorte nummers maar alles volledig laten horen. Maar het zal wel uitgesmeerd worden over 2 weken.
Mattie heeft net inderdaad er inderdaad een Top 1500 De lijst van je leven komt. De stemweek begint aankomende maandag om 12:00 bij Menno Barreveld.
Wanneer is de Q top 1500?
-
Vanaf de 19e al.
https://qmusic.nl/stem-vanaf-maandag-op ... q-top-1500
Over de Foute 1500 doen ze precies zeven dagen, nu gaan ze het elf dagen doen. Dus dat zal niet tot in de late avond doorgaan, jammer. Maar wel altijd een leuke afwisselende lijst dus ben weer benieuwd!
-
En dan daarna volop in kerstsfeer en dan de Qescaperoom. Ik kijk weer uit naar de decembermaand! SR, Top 4/2000
Of onderbroken op vrijdag 22 en zaterdag 23 november voor de Top 40.
Net als 538 ook de Top 1000 onderbreekt voor Evers en Co.
Net als 538 ook de Top 1000 onderbreekt voor Evers en Co.
-
Ik mag hopen van niet….
-
Ik mag hopen van niet….
Q moet vernieuwen anders missen ze de slag
Met het bovenstaande eens. Ik mis een beetje de schwung, het wordt allemaal wat sleets. Hoewel Menno en Bas prima waterdragers zijn vind ik dat er wel wat nieuwe items mogen komen, het is nu allemaal voorspelbaar. De ochtendshow vind ik prima zoals die nu is. Domien om 4 uur, ja, die kan ik echt niet verdragen
Het is niet mijn zender normaal gesproken, maar wat ze nu doen met de Top 1500 vind ik superleuk en ook vernieuwend. Verder moeten ze denk ik ook wel wat geduld hebben en wachten tot Marieke en Wim weer terug zijn. Denk dat luisteraars hen wel missen.
-
Oh wat onwijs tof dat er een Q top 1500 komt. Het had van mij niet eens gehoeven, maar hoe meer liedjes hoe meer vreugd. De naam bekt niet helemaal lekker vind ik. Je verwart ook meteen met de foute 1500.
En verder zag ik voorbij komen hier dat ze misschien kortere uitzendtijden hebben van de lijst, aangezien ze er langer dan 7 dagen over doen. De top 40 kunnen ze wel uitzenden, maar de re-cap op zaterdag dan niet? Want dan zou je de lijst tot 15.00 laten duren, en dan om 18.00 verder tot 21.00. Want daarna is de dance programmering, dat gaat vast ook door
En verder zag ik voorbij komen hier dat ze misschien kortere uitzendtijden hebben van de lijst, aangezien ze er langer dan 7 dagen over doen. De top 40 kunnen ze wel uitzenden, maar de re-cap op zaterdag dan niet? Want dan zou je de lijst tot 15.00 laten duren, en dan om 18.00 verder tot 21.00. Want daarna is de dance programmering, dat gaat vast ook door