Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan_17

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Daan_17 »

Fuifganger schreef: 26 sep 2024 11:42 Ben ik de enige die de ochtendshow met Miljuschka als zwak ervaart? Het lijkt erop dat het niveau van de show na de zomerstop nog verder is ingezakt. Waar er voorheen op logische tijdstippen leuke/interactieve spelletjes zaten, die ideaal waren om onderweg naar werk mee te spelen of in mee te denken, lijken die nu te zijn verdwenen.

Er werd eerder in dit topic ook iets gezegd over Joey van der Velden, en het viel mij ook op dat hij ergens de afgelopen weken zowel doordeweeks de avondshow presenteert als in het weekend zijn eigen programma doet. Ik ben het eens met de opmerking dat dit wellicht wat veel wordt, maar ik vind Joey echt een verademing op de radio. Hij zou wat mij betreft een prominentere plek in de programmering mogen krijgen.
Nee ik mis in de ochtendshow echt Marieke. (En Tom & Joe). Mattie kan de show niet alleen dragen en heeft sfeermakers nodig. Miljuschka is dat (nog) niet en weinig radio ervaring.
Vraag me af of Tom & Joe niet behouden hadden kunnen worden als ze bijv van 5-6 of op vrijdagavond een eigen show hadden en daarnaast sidekick/redactie in de ochtendshow. Ik mis die vibe nu wel 's ochtends.

Joey vind ik ook een fijne dj. Zou ook prima passen op de plaats van Joost i.m.o. Komt veel energieker over.
Ik vond Joost in duo met Hila, maar ook solo op de late avond altijd sterk overkomen, fijne jock. Talent voor z'n leeftijd. Maar sinds hij op de oude plek van Kai zit en regelmatig de ochtendshow vervangt vind ik het minder. Krijg er nog niet mn vinger op waar dit nou aan ligt, maar het is het voor mij gewoon net niet.
Pot

Bericht door Pot »

Daan_17 schreef: 26 sep 2024 12:47
Fuifganger schreef: 26 sep 2024 11:42 Ben ik de enige die de ochtendshow met Miljuschka als zwak ervaart? Het lijkt erop dat het niveau van de show na de zomerstop nog verder is ingezakt. Waar er voorheen op logische tijdstippen leuke/interactieve spelletjes zaten, die ideaal waren om onderweg naar werk mee te spelen of in mee te denken, lijken die nu te zijn verdwenen.

Er werd eerder in dit topic ook iets gezegd over Joey van der Velden, en het viel mij ook op dat hij ergens de afgelopen weken zowel doordeweeks de avondshow presenteert als in het weekend zijn eigen programma doet. Ik ben het eens met de opmerking dat dit wellicht wat veel wordt, maar ik vind Joey echt een verademing op de radio. Hij zou wat mij betreft een prominentere plek in de programmering mogen krijgen.
Nee ik mis in de ochtendshow echt Marieke. (En Tom & Joe). Mattie kan de show niet alleen dragen en heeft sfeermakers nodig. Miljuschka is dat (nog) niet en weinig radio ervaring.
Vraag me af of Tom & Joe niet behouden hadden kunnen worden als ze bijv van 5-6 of op vrijdagavond een eigen show hadden en daarnaast sidekick/redactie in de ochtendshow. Ik mis die vibe nu wel 's ochtends.

Joey vind ik ook een fijne dj. Zou ook prima passen op de plaats van Joost i.m.o. Komt veel energieker over.
Ik vond Joost in duo met Hila, maar ook solo op de late avond altijd sterk overkomen, fijne jock. Talent voor z'n leeftijd. Maar sinds hij op de oude plek van Kai zit en regelmatig de ochtendshow vervangt vind ik het minder. Krijg er nog niet mn vinger op waar dit nou aan ligt, maar het is het voor mij gewoon net niet.
Ik ben het wel eens met wat je zegt.

Wat betreft Joost mis ik vooral de snelheid en energie. Zeker als je Kai gewend was, valt het bij Joost tegen. In de late avond (voor veel mensen een minder actief deel) past Joost beter.
Fuifganger

Bericht door Fuifganger »

Het Geluid is geraden! Het antwoord was het op spanning brengen van een muizenval en werd gegeven om 16:30 in de middagshow bij Domien. Het gewonnen bedrag is maarliefst 44.200 euro.

Op de website is zojuist aangekondigd dat Het Geluid nog niet afgelopen is, want er blijkt een tweede geluid te zijn die morgenochtend onthuld zal worden. Ik wou in mijn eerdere bericht van vandaag eigenlijk zeggen dat ik al wel weer flauw was van deze actie.
slam538q

Bericht door slam538q »

Volgens oorboekje doet stephan volgende week de avondshow van lars boele. En is wim van helden terug
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

slam538q schreef: 26 sep 2024 20:24 Volgens oorboekje doet stephan volgende week de avondshow van lars boele. En is wim van helden terug
Wim van helden heeft een statement afgegeven dus dat gaat voorlopig niet gebeuren. En volgens mij is Lars op vakantie.
slam538q

Bericht door slam538q »

Deradiokenner schreef: 26 sep 2024 21:24
slam538q schreef: 26 sep 2024 20:24 Volgens oorboekje doet stephan volgende week de avondshow van lars boele. En is wim van helden terug
Wim van helden heeft een statement afgegeven dus dat gaat voorlopig niet gebeuren. En volgens mij is Lars op vakantie.
Vandaar dat ik het meld. Ik vond het opmerkelijk dat word aangegeven
Deradiokenner

slam538q schreef: 27 sep 2024 05:30
Dat zal niet kloppen. Maar je kan het niet zien via de site van Q want daar staat alleen Q top 500 van de 10’s. Maar het zal Bas zijn.
slam538q

Bericht door slam538q »

Deradiokenner schreef: 27 sep 2024 07:04
slam538q schreef: 27 sep 2024 05:30

Dat zal niet kloppen. Maar je kan het niet zien via de site van Q want daar staat alleen Q top 500 van de 10’s. Maar het zal Bas zijn.
Klopt. Ks weer aangepast
Deradiokenner

De programmering op de site van Q… ik hoop voor Wim dat het zo is dat hij er weer is. Maar na de statement dat hij heeft afgegeven lijkt me dat onwaarschijnlijk maar pas dan je programmering dan ook goed aan. Hij staat er voor volgende week gewoon op.
Pot

Bericht door Pot »

Domien zit vandaag 6 jaar bij Qmusic heeft vandaag ook een verlenging van zijn contract aangekondigd.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Deradiokenner schreef: 30 sep 2024 14:52 De programmering op de site van Q… ik hoop voor Wim dat het zo is dat hij er weer is. Maar na de statement dat hij heeft afgegeven lijkt me dat onwaarschijnlijk maar pas dan je programmering dan ook goed aan. Hij staat er voor volgende week gewoon op.
Volledig mee eens, het is overigens nu wel weer aangepast. Ook volgende week hoor Bas vanaf 13 uur en zijn programma in het weekend wordt overgenomen door Judith Eijk.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Moet zeggen, bij ons op het werk staat Qmusic altijd op en dat komt me echt de strot uit. Maar nu met de top 500 van de 10's vind zelfs ik het een leuke zender. Vind het echt een hele leuke lijst tot nu toe.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Heel veel goeie herinneringen aan de 10’s
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 01 okt 2024 16:30 Moet zeggen, bij ons op het werk staat Qmusic altijd op en dat komt me echt de strot uit. Maar nu met de top 500 van de 10's vind zelfs ik het een leuke zender. Vind het echt een hele leuke lijst tot nu toe.
Opzich een leuke lijst, maar vind het wel een beetje veel Het Foute Uur-gehalte. Als deze lijst bij 3FM of Sky uitgezonden werd, klonk het zeker anders. Sowieso wel eens fijn om net wat anders te horen dan de 80s of 90s top... Zeker met dat laatste decennium moet ik volgende week ook weer vluchten bij Radio 2. -zzz
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Even iets (heel) anders:

Gisterenavond keek ik naar het programma van Eva Jinek. Eva had de ongeneeslijk zieke en uitbehandelde Eva Kroot te gast. Het was een zeer indrukwekkend gesprek met een zichtbaar ontroerende Eva Jinek aan het eind van het gesprek.
Blijkbaar is Eva Kroot ook een bekende van (het programma) Mattie & Marieke en dus kwamen beiden in twee apart opgenomen videoboodschappen voorbij. Maar ik viel haast van mijn stoel van verbazing met wat Marieke zei. Ze zei: “Ik ben zó ongelofelijk blij voor jou.” WAAROM? Eva is ongeneeslijk ziek én uitbehandeld? Wat is hier zo blijmakend aan? Waarom moet het altijd blij, vrolijk en ‘heppie de peppie’ zijn bij Q?
De videoboodschap was vooropgenomen dus het had eruit geknipt kunnen worden of opnieuw worden opgenomen. Maar niet dus. Het is er bewust ingelaten.
De zon schijnt niet altijd, beste mensen van Q!
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Plaats reactie