Ik zie Wim toch even niet terug komen. Er zal meer aan de hand zijn, en ik hoop echt dat hij snel zijn werk kan oppakken. Maar gezien wat er het afgelopen jaar is gebeurd. Zou iets anders niet uit te sluiten kunnen zijn. Qmusic mag natuurlijk geen uitspraken doen. Dus laten we er over ophouden. Wat me ook opvalt is dat er in de spreekt ook niets gezegd wordt over vervanging van Wim bijvoorbeeld. Ik gok dat het toch niet een hele lange vakantie is. Bas zie ik voorlopig op dit tijdslot blijven.Daan_17 schreef: ↑02 sep 2024 21:48 Wel bijzonder dat Q laatst een persbericht naar buiten doet dat het team 2 september, dus vandaag, weer compleet zou zijn. Dus ook Wim. Dat duidt er dan op dat het wel in de planning zat dat bij er vandaag zou zijn. Vervelend voor hem dat dat om wat voor reden dan ook niet lukt!
Jorien (& Bas ook) wel echt waardige vervanging. Vandaag hele programma geluisterd en dat doet ze echt prima. Lekker vrolijk, strak en vol energie.
Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
-
Las ik nou laatst in dit forum dat iemand zei toen het over Wim ging, dat het de luisteraar niet zou boeien alleen de radiofreaks of nerds? Wellicht een ander forum over een andere dj, maar je merkt het meteen: het gaat in dit topic toch echt heel veel over waar Wim is. Dus het houdt ons allemaal echt wel bezig
-
Ik zag het ook voorbij komen, maar ik vind dit kul. Veel luisteraars weten echt wel wie er vaak te horen is. Vooral tussen 10-16 op qmusic. Het is een onderdeel van een ritme. Wij als radiofreaks zijn natuurlijk wat meer begaan met radio. En weten van de hoed en de rand. Dat heeft een andere luisteraar minder
Leuk Don Diablo voor joost swinkels met de wwc20
-
Ik baal er toch wel van, maar kan me ook wel voorstellen dat het anders misschien teveel is.
Maar waarom zendt Qmusic niet opnieuw uit vanuit Parijs tijdens de paralympische spelen? Of eigenlijk hadden ze dit kunnen doen, het zit er immers bijna op. Op tv en radio 1 werd er- in tegenstelling tot de OS- weinig aandacht aan besteed. En je zou nu ook nog meer luisteraars kunnen hebben dan tijdens de OS in de zomer omdat mensen vakantie hadden. Nu zijn mensen aan het werk en school. Dus meer luisteraars. Hoop dat Qmusic bij de volgende PS iets meer doet dan alleen af en toe wat verslag in de ochtendshow door Luc
Maar waarom zendt Qmusic niet opnieuw uit vanuit Parijs tijdens de paralympische spelen? Of eigenlijk hadden ze dit kunnen doen, het zit er immers bijna op. Op tv en radio 1 werd er- in tegenstelling tot de OS- weinig aandacht aan besteed. En je zou nu ook nog meer luisteraars kunnen hebben dan tijdens de OS in de zomer omdat mensen vakantie hadden. Nu zijn mensen aan het werk en school. Dus meer luisteraars. Hoop dat Qmusic bij de volgende PS iets meer doet dan alleen af en toe wat verslag in de ochtendshow door Luc
-
Het is uiteraard ontzettend jammer dat ze dit niet doen. Maar ik vermoed dat zij, de televisie & Radio 1 dit niet doen met allen dezelfde redenering: de doelgroep is gewoonweg veel kleiner en het leeft een stuk minder in het land. Stom voor alle keihard werkende sporters die absurde prestatie op absurde prestatie leveren.Daanradiofan schreef: ↑07 sep 2024 23:11 Ik baal er toch wel van, maar kan me ook wel voorstellen dat het anders misschien teveel is.
Maar waarom zendt Qmusic niet opnieuw uit vanuit Parijs tijdens de paralympische spelen? Of eigenlijk hadden ze dit kunnen doen, het zit er immers bijna op. Op tv en radio 1 werd er- in tegenstelling tot de OS- weinig aandacht aan besteed.
-
Ja klopt. Het leeft minder, maar je ziet ook weer dat het steeds méér begint te leven.
https://www.kennisbanksportenbewegen.nl ... D85%20jaar.
https://over.nos.nl/nieuws/hoge-waarder ... rogrammas/
https://www.kennisbanksportenbewegen.nl ... D85%20jaar.
https://over.nos.nl/nieuws/hoge-waarder ... rogrammas/
Domien presenteert sinds vandaag ook zijn show zonder microfoons (net zoals ze in de ochtendshow doen). Ging alleen vanmiddag niet helemaal goed, ze moesten namelijk het nieuws van 16:00 skippen omdat Nathalie niet te horen was.
-
Ook volgende week is Wim van Helden er niet.
-
Hij gaat voorlopig ook niet terug komen denk ik, er is wel serieus iets aan de hand. Speculeren wordt dit, maar omdat Qmusic verder niks meldt zal het een andere reden hebben. Vakantie kan niet zo lang duren. Volgende week is Menno op vakantie volgens mij. Dus hebben we Bas en Jorien. Ook prima, ik ben bang dat we Wim voorlopig niet tussen 13-16 gaan horen, en als hij terug is zal hij langzaam gaan opbouwen.
Je begint voor de zoveelste keer te speculeren. 'Er is wel serieus iets aan de hand', 'vakantie kan niet zo lang duren' en hij zal 'langzaam gaan opbouwen'. Die redenen zoeken of speculeren over zijn terugkomst vind ik onnodig en kan erg onprettig zijn. Zeker omdat we er niets over weten.Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 10:47Hij gaat voorlopig ook niet terug komen denk ik, er is wel serieus iets aan de hand. Speculeren wordt dit, maar omdat Qmusic verder niks meldt zal het een andere reden hebben. Vakantie kan niet zo lang duren. Volgende week is Menno op vakantie volgens mij. Dus hebben we Bas en Jorien. Ook prima, ik ben bang dat we Wim voorlopig niet tussen 13-16 gaan horen, en als hij terug is zal hij langzaam gaan opbouwen.
Laten we het gewoon bij de mededeling houden dat hij deze week vervangen wordt.
-
Onzin wat je stelt, het staat er toch duidelijk. Maar ik zal me de volgende keer omdat je dit fijner vind duidelijk en specifiek er bij zetten.Pot schreef: ↑11 sep 2024 12:16Je begint voor de zoveelste keer te speculeren. 'Er is wel serieus iets aan de hand', 'vakantie kan niet zo lang duren' en hij zal 'langzaam gaan opbouwen'. Die redenen zoeken of speculeren over zijn terugkomst vind ik onnodig en kan erg onprettig zijn. Zeker omdat we er niets over weten.Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 10:47Hij gaat voorlopig ook niet terug komen denk ik, er is wel serieus iets aan de hand. Speculeren wordt dit, maar omdat Qmusic verder niks meldt zal het een andere reden hebben. Vakantie kan niet zo lang duren. Volgende week is Menno op vakantie volgens mij. Dus hebben we Bas en Jorien. Ook prima, ik ben bang dat we Wim voorlopig niet tussen 13-16 gaan horen, en als hij terug is zal hij langzaam gaan opbouwen.
Wim heeft in korte tijd zijn beide ouders verloren!Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 12:48Onzin wat je stelt, het staat er toch duidelijk. Maar ik zal me de volgende keer omdat je dit fijner vind duidelijk en specifiek er bij zetten.Pot schreef: ↑11 sep 2024 12:16Je begint voor de zoveelste keer te speculeren. 'Er is wel serieus iets aan de hand', 'vakantie kan niet zo lang duren' en hij zal 'langzaam gaan opbouwen'. Die redenen zoeken of speculeren over zijn terugkomst vind ik onnodig en kan erg onprettig zijn. Zeker omdat we er niets over weten.Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 10:47
Hij gaat voorlopig ook niet terug komen denk ik, er is wel serieus iets aan de hand. Speculeren wordt dit, maar omdat Qmusic verder niks meldt zal het een andere reden hebben. Vakantie kan niet zo lang duren. Volgende week is Menno op vakantie volgens mij. Dus hebben we Bas en Jorien. Ook prima, ik ben bang dat we Wim voorlopig niet tussen 13-16 gaan horen, en als hij terug is zal hij langzaam gaan opbouwen.
Ik kan me voorstellen dat er dan even helemaal klaar mee ben. Respect voor zijn baas dat ze hem daar de ruimte voor geven!
-
Precies dat bedoel ik er ook mee te stellen. Maar blijkbaar is dat niet helemaal duidelijk.jwp2701 schreef: ↑11 sep 2024 13:58Wim heeft in korte tijd zijn beide ouders verloren!Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 12:48Onzin wat je stelt, het staat er toch duidelijk. Maar ik zal me de volgende keer omdat je dit fijner vind duidelijk en specifiek er bij zetten.Pot schreef: ↑11 sep 2024 12:16
Je begint voor de zoveelste keer te speculeren. 'Er is wel serieus iets aan de hand', 'vakantie kan niet zo lang duren' en hij zal 'langzaam gaan opbouwen'. Die redenen zoeken of speculeren over zijn terugkomst vind ik onnodig en kan erg onprettig zijn. Zeker omdat we er niets over weten.
Ik kan me voorstellen dat er dan even helemaal klaar mee ben. Respect voor zijn baas dat ze hem daar de ruimte voor geven!
Je gaat er al vanuit dat er iets mis is. Dat er vervanging gezocht moet worden. Dat hij weer langzaam gaat opbouwen. Dat er iets aan de hand is. Dat is pure speculatie. En niet nodig, toch? Laten we gewoon een persbericht afwachten en anders dit soort zaken maar even laten voor wat het is. Dan voorkom je ook misverstanden.Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 12:48Onzin wat je stelt, het staat er toch duidelijk. Maar ik zal me de volgende keer omdat je dit fijner vind duidelijk en specifiek er bij zetten.Pot schreef: ↑11 sep 2024 12:16Je begint voor de zoveelste keer te speculeren. 'Er is wel serieus iets aan de hand', 'vakantie kan niet zo lang duren' en hij zal 'langzaam gaan opbouwen'. Die redenen zoeken of speculeren over zijn terugkomst vind ik onnodig en kan erg onprettig zijn. Zeker omdat we er niets over weten.Deradiokenner schreef: ↑11 sep 2024 10:47