Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
Er mag wel een klein beetje duidelijkheid komen als is het alleen maar dat het programma van Wim voorlopig overgenomen wordt door Bas. Zoiets. Nu maken wij ons er druk over, kunnen ze wel meteen de angel eruit halen. De reden vind ik niet relevant in deze.
Bas gaat zelf over 1,5 week op vakantie dus ik ben benieuwd wie het programma dan gaat overnemen als Wim nog niet terug is.
-
-
Die is al aan het invallen voor Joost Swinkels voor de ochtendshow . Dit doet hij tot 29 Augustus en Joost blijft de ochtendshow ook doen tot 30 Augustus .Deradiokenner schreef: ↑13 aug 2024 15:18Joey van der Velden. Hij deed het met de invalbeurt van Menno erg verfrissend. Dat is mijn wens
Vermoed Jorien Renkema .
Volgens mij is Wim van Helden al zo'n 6 weken niet meer op de radio
Het is al 6,5 weken, de laatste keer was Wim op de radio op 28 juni tijdens de Foute 1500.
Het lijkt mij tevens wel logisch dat Jorien Wim gaat vervangen als Bas vakantie heeft. Haar uren in het weekend zijn immers makkelijker te vervangen omdat dit maar om 2 dagen in de week zijn. En Jorien heeft Wim al eens vervangen en dat deed ze erg goed vond ik zelf.
Het lijkt mij tevens wel logisch dat Jorien Wim gaat vervangen als Bas vakantie heeft. Haar uren in het weekend zijn immers makkelijker te vervangen omdat dit maar om 2 dagen in de week zijn. En Jorien heeft Wim al eens vervangen en dat deed ze erg goed vond ik zelf.
-
Jorien renkema
-
Jorien en Bas zijn de beste van het weekend bij Q. Jorien heeft natuurlijk heel wat jaren op de teller staan bij 3FM dag programmering. Dus de keuze is natuurlijk snel gemaakt.
-
Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.
Reden is niet belangrijk waarom zo lange vakantie, zal vast wel iets voorgekomen zijn maar het belangrijkste moet zijn dat het met Wim goed gaat.
Reden is niet belangrijk waarom zo lange vakantie, zal vast wel iets voorgekomen zijn maar het belangrijkste moet zijn dat het met Wim goed gaat.
De reden is niet belangrijk, maar vervolgens speculeer je...Stephan123 schreef: ↑15 aug 2024 19:40
-
Prima, fijn dat het goed met hem gaat. Maar 7 weken vakantie!!! Ik typ even een sollicitatiebrief. Wel ergens vind ik het wrang voor Bas, hij doet het heel erg goed! En klaar voor de dagprogrammering je kunt hem niet blijven paaien met als die plek vrij komt… dit is ook niet onopgemerkt gebleven bij andere stations. Kijk maar uit Q, je hebt nog een zusterstation.Stephan123 schreef: ↑15 aug 2024 19:40 Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.
Als Wim nog de pannen van het dak scoort (net als Menno), waarom zou je dat dan wijzigen? Natuurlijk moet je je voorbereiden op de toekomst, maar je hebt ook nu wat hoog te houden. Ze hebben de opvolgers in ieder geval in huis, dat is al meer dan veel andere stations. De kans bestaat dat zo iemand weg gaat, zeker, maar soms is dat niet anders. Soms zit je als bedrijf in een luxe positie, met veel goede medewerkers.Deradiokenner schreef: ↑15 aug 2024 21:51Prima, fijn dat het goed met hem gaat. Maar 7 weken vakantie!!! Ik typ even een sollicitatiebrief. Wel ergens vind ik het wrang voor Bas, hij doet het heel erg goed! En klaar voor de dagprogrammering je kunt hem niet blijven paaien met als die plek vrij komt… dit is ook niet onopgemerkt gebleven bij andere stations. Kijk maar uit Q, je hebt nog een zusterstation.Stephan123 schreef: ↑15 aug 2024 19:40 Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.
Precies dit! Respect voor hoe ze deze zomer weer scoren, ook met de Olympische spelen en een hele ploeg aan vervangers.Ingebruik schreef: ↑15 aug 2024 22:34Als Wim nog de pannen van het dak scoort (net als Menno), waarom zou je dat dan wijzigen? Natuurlijk moet je je voorbereiden op de toekomst, maar je hebt ook nu wat hoog te houden. Ze hebben de opvolgers in ieder geval in huis, dat is al meer dan veel andere stations. De kans bestaat dat zo iemand weg gaat, zeker, maar soms is dat niet anders. Soms zit je als bedrijf in een luxe positie, met veel goede medewerkers.Deradiokenner schreef: ↑15 aug 2024 21:51Prima, fijn dat het goed met hem gaat. Maar 7 weken vakantie!!! Ik typ even een sollicitatiebrief. Wel ergens vind ik het wrang voor Bas, hij doet het heel erg goed! En klaar voor de dagprogrammering je kunt hem niet blijven paaien met als die plek vrij komt… dit is ook niet onopgemerkt gebleven bij andere stations. Kijk maar uit Q, je hebt nog een zusterstation.Stephan123 schreef: ↑15 aug 2024 19:40 Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.
Als 538 luisteraar voel ik me de afgelopen maand amper serieus genomen, ik snap goed dat die cijfers zo dalen in de zomer. Maar bij Q is dat gewoon beter voor elkaar kennelijk.
-
Volgend weekend inderdaad Timur & Jorien! 12-15