Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Deradiokenner

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Deradiokenner »

Er mag wel een klein beetje duidelijkheid komen als is het alleen maar dat het programma van Wim voorlopig overgenomen wordt door Bas. Zoiets. Nu maken wij ons er druk over, kunnen ze wel meteen de angel eruit halen. De reden vind ik niet relevant in deze.
wouter15

Bericht door wouter15 »

Bas gaat zelf over 1,5 week op vakantie dus ik ben benieuwd wie het programma dan gaat overnemen als Wim nog niet terug is.
Deradiokenner

wouter15 schreef: 13 aug 2024 14:00 Bas gaat zelf over 1,5 week op vakantie dus ik ben benieuwd wie het programma dan gaat overnemen als Wim nog niet terug is.
Joey van der Velden. Hij deed het met de invalbeurt van Menno erg verfrissend. Dat is mijn wens
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Deradiokenner schreef: 13 aug 2024 15:18
wouter15 schreef: 13 aug 2024 14:00 Bas gaat zelf over 1,5 week op vakantie dus ik ben benieuwd wie het programma dan gaat overnemen als Wim nog niet terug is.
Joey van der Velden. Hij deed het met de invalbeurt van Menno erg verfrissend. Dat is mijn wens
Die is al aan het invallen voor Joost Swinkels voor de ochtendshow . Dit doet hij tot 29 Augustus en Joost blijft de ochtendshow ook doen tot 30 Augustus .

Vermoed Jorien Renkema .
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Volgens mij is Wim van Helden al zo'n 6 weken niet meer op de radio
wouter15

Bericht door wouter15 »

Het is al 6,5 weken, de laatste keer was Wim op de radio op 28 juni tijdens de Foute 1500.

Het lijkt mij tevens wel logisch dat Jorien Wim gaat vervangen als Bas vakantie heeft. Haar uren in het weekend zijn immers makkelijker te vervangen omdat dit maar om 2 dagen in de week zijn. En Jorien heeft Wim al eens vervangen en dat deed ze erg goed vond ik zelf.
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Jorien renkema
Deradiokenner

Jorien en Bas zijn de beste van het weekend bij Q. Jorien heeft natuurlijk heel wat jaren op de teller staan bij 3FM dag programmering. Dus de keuze is natuurlijk snel gemaakt.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.

Reden is niet belangrijk waarom zo lange vakantie, zal vast wel iets voorgekomen zijn maar het belangrijkste moet zijn dat het met Wim goed gaat.
Pot

Bericht door Pot »

Stephan123 schreef: 15 aug 2024 19:40
Reden is niet belangrijk waarom zo lange vakantie, zal vast wel iets voorgekomen zijn maar het belangrijkste moet zijn dat het met Wim goed gaat.
De reden is niet belangrijk, maar vervolgens speculeer je...
Deradiokenner

Stephan123 schreef: 15 aug 2024 19:40 Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.

Prima, fijn dat het goed met hem gaat. Maar 7 weken vakantie!!! Ik typ even een sollicitatiebrief. Wel ergens vind ik het wrang voor Bas, hij doet het heel erg goed! En klaar voor de dagprogrammering je kunt hem niet blijven paaien met als die plek vrij komt… dit is ook niet onopgemerkt gebleven bij andere stations. Kijk maar uit Q, je hebt nog een zusterstation.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Deradiokenner schreef: 15 aug 2024 21:51
Stephan123 schreef: 15 aug 2024 19:40 Zoals op de voorpagina, Wim van Helden is 2 September weer terug op Q.

Prima, fijn dat het goed met hem gaat. Maar 7 weken vakantie!!! Ik typ even een sollicitatiebrief. Wel ergens vind ik het wrang voor Bas, hij doet het heel erg goed! En klaar voor de dagprogrammering je kunt hem niet blijven paaien met als die plek vrij komt… dit is ook niet onopgemerkt gebleven bij andere stations. Kijk maar uit Q, je hebt nog een zusterstation.
Als Wim nog de pannen van het dak scoort (net als Menno), waarom zou je dat dan wijzigen? Natuurlijk moet je je voorbereiden op de toekomst, maar je hebt ook nu wat hoog te houden. Ze hebben de opvolgers in ieder geval in huis, dat is al meer dan veel andere stations. De kans bestaat dat zo iemand weg gaat, zeker, maar soms is dat niet anders. Soms zit je als bedrijf in een luxe positie, met veel goede medewerkers.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ingebruik schreef: 15 aug 2024 22:34
Deradiokenner schreef: 15 aug 2024 21:51

Als Wim nog de pannen van het dak scoort (net als Menno), waarom zou je dat dan wijzigen? Natuurlijk moet je je voorbereiden op de toekomst, maar je hebt ook nu wat hoog te houden. Ze hebben de opvolgers in ieder geval in huis, dat is al meer dan veel andere stations. De kans bestaat dat zo iemand weg gaat, zeker, maar soms is dat niet anders. Soms zit je als bedrijf in een luxe positie, met veel goede medewerkers.
Precies dit! Respect voor hoe ze deze zomer weer scoren, ook met de Olympische spelen en een hele ploeg aan vervangers.
Als 538 luisteraar voel ik me de afgelopen maand amper serieus genomen, ik snap goed dat die cijfers zo dalen in de zomer. Maar bij Q is dat gewoon beter voor elkaar kennelijk.
Deradiokenner

Volgend weekend inderdaad Timur & Jorien! 12-15
wouter15

Bericht door wouter15 »

Jorien Renkema neemt volgende week de show van Wim over. Of ze volgende week vrijdag daarbij ook de show van Menno overneemt weet ik niet.
Plaats reactie