Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

repelsteel

Re: Qmusic algemeen

Bericht door repelsteel »

wouter15 schreef: 06 aug 2024 15:14 Stephan Bouwman doet vrijdag de Top 40 ipv Domien op Qmusic.
De Top 40, gepresenteerd door grootheden als Lex Harding, Erik de Zwart, Wessel van Diepen, Gijs Staverman, Joost den Draaijer.
Vervangen door namen als Jeroen van Inkel, Rick van Velthuysen, Rob Stenders en Bart van Leeuwen.

En nu: Stephan Bouwman.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

repelsteel schreef: 06 aug 2024 18:36
wouter15 schreef: 06 aug 2024 15:14 Stephan Bouwman doet vrijdag de Top 40 ipv Domien op Qmusic.
De Top 40, gepresenteerd door grootheden als Lex Harding, Erik de Zwart, Wessel van Diepen, Gijs Staverman, Joost den Draaijer.
Vervangen door namen als Jeroen van Inkel, Rick van Velthuysen, Rob Stenders en Bart van Leeuwen.

En nu: Stephan Bouwman.
Haha ik snap je helemaal. Waarschijnlijk kon Menno niet 😉
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Stephan Bouwman doet het prima.

Tijden veranderen mensen .
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Stephan123 schreef: 06 aug 2024 19:43 Stephan Bouwman doet het prima.

Ik ben het daar 100% mee oneens. Stephan is geen Top 40-dj, dat hoor je aan elke lettergreep.
En voor “prima” zou ik sowieso niet gaan als ik de Top 40 uit zou zenden, zeker als je veel betere dj’s in huis hebt.
tonvanhoof

Bericht door tonvanhoof »

Q-Music is partner van de Olympische spelen. Hoe vinden jullie dat zij dit invullen?

Als je het mij vraagt zijn Mattie en Domien een perfect duo, ingespeeld op elkaar en maken een prima ochtend show. Persoonlijk vind ik dat de bijdrage van Anton Giep vaker zou moeten plaatsvinden dan dat er ingepland is. Daar had meer uitgehaald moeten worden.

Daarnaast mis ik na 10 uur dus wel de koppeling met Mattie en Domien. Volgens sociale media (en wat zij vertellen tijdens de ochtendshow) doen zij een hoop gedurende de dag, en ik mis dat juist op de radio; schakel een keertje terug over naar hen in Parijs. Zo creeer je extra binding ook na 10 uur.

Ook 1 negatief dingetje: de bijdrages van Luuk/Luc komen op mij amateuristisch over, hij heeft wel potentie hoor ik, maar kan (mij) nog niet boeien. Ik denk dat het nu nog te vroeg was om hem dit te laten doen. Had daar Anton voor gebruikt, die had naar mijn mening beter verslag kunnen doen.

Overall ben ik niet ontevreden, maar zijn er naar mijn mening verbeter mogelijkheden…
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

repelsteel schreef: 06 aug 2024 21:30
Stephan123 schreef: 06 aug 2024 19:43 Stephan Bouwman doet het prima.

Ik ben het daar 100% mee oneens. Stephan is geen Top 40-dj, dat hoor je aan elke lettergreep.
En voor “prima” zou ik sowieso niet gaan als ik de Top 40 uit zou zenden, zeker als je veel betere dj’s in huis hebt.
Stephan is een zwakke dj, ook in het weekend. Maar Menno heeft het de afgelopen tijd gedaan. Daar is Menno een ster in. Edwin kan het ook prima. Maar goed, het is opzich een keer prima
Deradiokenner

tonvanhoof schreef: 07 aug 2024 08:00 Q-Music is partner van de Olympische spelen. Hoe vinden jullie dat zij dit invullen?

Als je het mij vraagt zijn Mattie en Domien een perfect duo, ingespeeld op elkaar en maken een prima ochtend show. Persoonlijk vind ik dat de bijdrage van Anton Giep vaker zou moeten plaatsvinden dan dat er ingepland is. Daar had meer uitgehaald moeten worden.

Daarnaast mis ik na 10 uur dus wel de koppeling met Mattie en Domien. Volgens sociale media (en wat zij vertellen tijdens de ochtendshow) doen zij een hoop gedurende de dag, en ik mis dat juist op de radio; schakel een keertje terug over naar hen in Parijs. Zo creeer je extra binding ook na 10 uur.

Ook 1 negatief dingetje: de bijdrages van Luuk/Luc komen op mij amateuristisch over, hij heeft wel potentie hoor ik, maar kan (mij) nog niet boeien. Ik denk dat het nu nog te vroeg was om hem dit te laten doen. Had daar Anton voor gebruikt, die had naar mijn mening beter verslag kunnen doen.

Overall ben ik niet ontevreden, maar zijn er naar mijn mening verbeter mogelijkheden…
Mattie en Domien zijn inderdaad een goed duo. Kan zo bij elkaar. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een beetje de bedoeling is van Luc, het stoort me niet. Qmusic kennende is er veel voorbereiding aan vooraf gegaan.

Volgende week is Joost er weer op de ochtendshow en hoewel ik Joost een talentvolle dj vind is dit net te hoog gegrepen, iets meer vlieg uren, het zal de bedoeling zijn denk ik maar de ochtendshow met Kai vorig jaar en Kirsten was erg leuk. Vooral met die zomerhit, er gebeurde iets! Jammer dat dit niet meer is.
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik vind het enorm jammer dat er geen terugluisterfunctie is bij zoveel stations in Nederland. Vergelijk dat is met het UK waar alles standaard terug te luisteren is. Eens met de schrijver hierboven, de rest van de dag krijg je er maar weinig van mee. Jammer!
petoi

Bericht door petoi »

WFNX schreef: 07 aug 2024 10:43 Ik vind het enorm jammer dat er geen terugluisterfunctie is bij zoveel stations in Nederland. Vergelijk dat is met het UK waar alles standaard terug te luisteren is. Eens met de schrijver hierboven, de rest van de dag krijg je er maar weinig van mee. Jammer!
Waarschijnlijk omdat daar weer extra BUMA over betaalt moet worden. Of je moet iemand betalen om alle muziek te knippen.
Casper180

Bericht door Casper180 »

WFNX schreef: 07 aug 2024 10:43 Ik vind het enorm jammer dat er geen terugluisterfunctie is bij zoveel stations in Nederland. Vergelijk dat is met het UK waar alles standaard terug te luisteren is. Eens met de schrijver hierboven, de rest van de dag krijg je er maar weinig van mee. Jammer!
https://logger.dennishoogeveenmedia.nl/

Met deze link kun je alle shows terug luisteren op de landelijke radio
WFNX

Bericht door WFNX »

Casper180 schreef: 07 aug 2024 16:27

Hey wat leuk, dank voor het delen!
jessica

Bericht door jessica »

Casper180 schreef: 07 aug 2024 16:27

Wel alleen maximaal 1 week terug. Of je moet de programma's downloaden en zelf opslaan.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Deradiokenner schreef: 05 aug 2024 13:03 Hebben we wat nieuws over Wim of in ieder geval een update? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het niet zo goed gaat met Wim. Hij is erg lang afwezig en wordt hier niets over gemeld. Hoewel Bas het erg goed doet, hoop ik dat alles goed gaat met Wim. Wat de reden ook is dat hij niet on air is.
Volgens de site is Wim volgende week maandag weer terug. Bas staat namelijk ook weer geprogrammeerd op zijn eigen uren in het weekend.
Deradiokenner

RJ1984 schreef: 12 aug 2024 09:09
Deradiokenner schreef: 05 aug 2024 13:03 Hebben we wat nieuws over Wim of in ieder geval een update? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het niet zo goed gaat met Wim. Hij is erg lang afwezig en wordt hier niets over gemeld. Hoewel Bas het erg goed doet, hoop ik dat alles goed gaat met Wim. Wat de reden ook is dat hij niet on air is.
Volgens de site is Wim volgende week maandag weer terug. Bas staat namelijk ook weer geprogrammeerd op zijn eigen uren in het weekend.
Ik zag het inderdaad!

Wat fijn dat het weer goed met hem gaat, en zijn werk kan oppakken!
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Deradiokenner schreef: 12 aug 2024 11:42
RJ1984 schreef: 12 aug 2024 09:09
Ik zag het inderdaad!

Wat fijn dat het weer goed met hem gaat, en zijn werk kan oppakken!
Maar het is helaas alweer aangepast :sad:
Plaats reactie