Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
de dj's die dit weekend van af tomorrowland gaan uitzenden zijn
19u -21u Menno Barreveld & Stephan Bouwman.
21u - 23u Judith Eijk.
23u - 01u Stephan Bouwman.
01u - 03u Menno Barreveld.
19u -21u Menno Barreveld & Stephan Bouwman.
21u - 23u Judith Eijk.
23u - 01u Stephan Bouwman.
01u - 03u Menno Barreveld.
Ik had dus nog nooit van Judith Eijk gehoord, maar die schijnt al een halfjaar bij Q te werken
. Vroeger pakte Q groot uit met hun 'Q-College'-kandidaten. Nu heet het kennelijk 'Academy' (lekker hip!), maar horen we er eigenlijk niet zo veel van. Niet dat ik een Q-volger ben, maar dat zullen veel 'gewone' luisteraars met mij ook niet zijn.

Judith komt van de Q AcademyFeivel schreef: 17 jul 2024 17:23 Ik had dus nog nooit van Judith Eijk gehoord, maar die schijnt al een halfjaar bij Q te werken. Vroeger pakte Q groot uit met hun 'Q-College'-kandidaten. Nu heet het kennelijk 'Academy' (lekker hip!), maar horen we er eigenlijk niet zo veel van. Niet dat ik een Q-volger ben, maar dat zullen veel 'gewone' luisteraars met mij ook niet zijn.
-
En daar is de aankondiging, het geluid is maandag weer terug.
Het oude pand van Qmusic is helemaal leeg:

Ik vond dat een mooi gebouw. Met overal ramen toch. De oude kauwgomballenfabriek.
Zelf zou ik het uitzicht uit de studio belangrijk vinden. Niet dat je in een afgesloten hok radio zit te maken.
Beetje feeling met de buitenwereld.
Zelf zou ik het uitzicht uit de studio belangrijk vinden. Niet dat je in een afgesloten hok radio zit te maken.
Beetje feeling met de buitenwereld.
Als je maandag 12 augustus (dus na de Olympische Spelen) bedoelt, dan klopt het.Deradiokenner schreef: 30 jul 2024 10:57 En daar is de aankondiging, het geluid is maandag weer terug.
-
Mijn fout, dan heb ik verkeerd geluisterd.omaylie schreef: 31 jul 2024 09:05Als je maandag 12 augustus (dus na de Olympische Spelen) bedoelt, dan klopt het.Deradiokenner schreef: 30 jul 2024 10:57 En daar is de aankondiging, het geluid is maandag weer terug.
-
Hebben we wat nieuws over Wim of in ieder geval een update? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het niet zo goed gaat met Wim. Hij is erg lang afwezig en wordt hier niets over gemeld. Hoewel Bas het erg goed doet, hoop ik dat alles goed gaat met Wim. Wat de reden ook is dat hij niet on air is.
-
Timur perlin start in augustus tijdelijk bij Qmusic.
Waarschijnlijk in de tijd van Wim..
Ik denk dat wim toch wat privé omstandigheden heeft.
-
Hoe lang is Wim nu al afwezig?
Hij gaat invallen voor Tom & Bram. Die de middag vervangen.Jari de Jonge schreef: 06 aug 2024 11:07 Timur perlin start in augustus tijdelijk bij Qmusic.
Hij staat samen met Jorien op de foto, er staat bij zomerduo. Wellicht dat ze dit samen gaan doen.
Dus niet op de tijd van Wim.
Vanaf 1 juli. Bij de foute party was hij nog wel.
-
Navraag laten plegen door Radiofreak
maar Timur gewoon even invallen op 12-15 en Jorien gewoon op haar eigen tijd of door sturen naar 9-12 zolang Bas op de plek van Wim zit.
Ik verbaas mij er wel over dat ze Joey van der Velden de show van Joost laten vervangen (als Joost in de ochtend zit ipv Mattie en Marieke) maar hem niet vervangen op zijn eigen show in het weekend. Of zou dit een gebrek aan dj's zijn die ze nog hebben om in te vallen?