Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Johanneke

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 30 jun 2024 09:42
Johanneke schreef: 29 jun 2024 23:17
Phoenix schreef: 29 jun 2024 21:56

Tuurlijk heb je gelijk, maar misschien kunnen we de opmerking anders formuleren: Hoe ver kan een radiozender off format gaan?
Zie woensdag de luistercijfers en je hebt je antwoord. Dit was vorig jaar voor Q de best beluisterde week van het jaar. Dus helemaal prima zou ik zeggen
Het is niet mijn bedoeling om Qmusic af te kraken. Ik stel een oprechte vraag. Blijkbaar kan Qmusic het zich permitteren om over een langere periode off format te gaan.
Vorig jaar las ik kritiek toen 538 de Dutch ‘zoveel’ en Zomer Top ‘zoveel’ uitzond.
Waarom werkt het off format gaan de ene keer wel en de andere keer niet? Of waarom werkt het bij de ene zender wel en de andere zender niet?
Ik zag het zeker niet als een poging Q music af te kraken!
De Dutch 1000 was bij 538 met afstand de best beluisterde week van de zomer. Daar zou ik meer aan aflezen dan aan de kritieken hier. Tijdens de zomer Top 1000 hadden ze echt pech met het weer.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Nu heeft ook Qmusic Nederland de zomer vormgeving uit de kast getrokken. Zo net wat de zomer toth te horen
wouter15

Bericht door wouter15 »

Zojuist is bekend gemaakt dat Miljuschka Witzenhausen de vervanger word van Marieke tijdens haar zwangerschap.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

wouter15 schreef: 01 jul 2024 07:13 Zojuist is bekend gemaakt dat Miljuschka Witzenhausen de vervanger word van Marieke tijdens haar zwangerschap.
Joh wat verrassend
Pot

Bericht door Pot »

Miljuschka als invalster voor Marieke vind ik een prima keuze. Ze heeft ook best wat raakvlakken met Marieke denk ik. Sowieso zou ze prima geweest zijn voor de vrijdag, hoewel Kai het ook best aardig doet.

Met enkel Luc in de rol van Tom & Joe was het ook wat karig geweest voor een flink aantal weken.
johan b.

Bericht door johan b. »

Als ik de mogelijkheid op mijn werk had gehad dan was er echt een ander radiozender aangegaan. Ieder zijn smaak, maar ik vind sommige nummers echt te triest voor woorden. Ik wil geen politiek aanhalen, maar (...) en vind het "foute uur" muzikaal gezien echt vreselijk. Als het nou een keer in de week geweest zou zijn........... Ach ja, vandaag vrij en genoten van bv. de nieuwe single van Mell.
Laatst gewijzigd door admin5 op 02 jul 2024 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: "Ik wil geen politiek aanhalen, maar": Doe dat dan ook niet, dit voegt hier niets toe en is offtopic, ik heb dat deel uit je post verwijderd.
Streampie

Bericht door Streampie »

Q speelt vanaf maandag de 15e een best wel geinig spelletje: "Wat is de kans dat jij naar de Olympische Spelen gaat".

Beetje lange titel maar het dekt natuurlijk wel de lading. Lijkt op "De Uitverkorene", maar je kunt jezelf nu vantevoren opgeven. Q DJ's geven kenmerken door van personen, herken je je daarin dan kun je bellen en win je wellicht.

Het is weer clever en bevordert het doorluisteren.

https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... s-de-kans/
Jipraatoveradio

Bericht door Jipraatoveradio »

Hoi,
Misschien vinden sommige van jullie dit niet leuk, maar mij leek het dus wel leuk om eens te zien hoe jullie graag de programmering van qmusic zouden hebben met de djs die er nu zijn. Nu weet ik, er is een apart topic voor: droomprogrammering. Laat maar wetennnn!
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik waardeer je enthousiasme. Altijd leuk dit soort ideeën, maar als je weet dat er een apart topic voor is, waarom plaats je het dan hier?
Jipraatoveradio

Bericht door Jipraatoveradio »

Daan! schreef: 09 jul 2024 16:22 Ik waardeer je enthousiasme. Altijd leuk dit soort ideeën, maar als je weet dat er een apart topic voor is, waarom plaats je het dan hier?
Inderdaad! Klopt, heb ik niet bij nagedacht. Excuses hiervoor!
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Jipraatoveradio schreef: 09 jul 2024 16:21 Hoi,
Misschien vinden sommige van jullie dit niet leuk, maar mij leek het dus wel leuk om eens te zien hoe jullie graag de programmering van qmusic zouden hebben met de djs die er nu zijn. Nu weet ik, er is een apart topic voor: droomprogrammering. Laat maar wetennnn!

Ik vind het goed zoals het er nu is
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Ik zit via de Radiologger: (https://logger.dennishoogeveenmedia.nl/) even het laatste stukje van Domien zijn middagshow terug te luisteren.

Joost doet tot aan de olympische spelen 2 weken de ochtendshow, daarna gaat hij mee naar Parijs, daarna doet Joost weer 3 weken de ochtendshow en is Joost tot slot zelf 3 weken op vakantie.

Kortom: 11 weken lang geen Joost in de avond. Joey gaat daar zitten. Wie dan zijn plekje in het weekend overneemt, geen idee. Misschien Cain?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ja dat of Judith Eijk?

Trouwens ik heb nog niks gehoord, maar het geluid zal wel weer in augustus weer beginnen.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Volgende week zaterdag Qmusic weer live vanaf tomorrowland
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Deradiokenner schreef: 13 jul 2024 19:44 Ja dat of Judith Eijk?

Trouwens ik heb nog niks gehoord, maar het geluid zal wel weer in augustus weer beginnen.
Ik hoop het wel dat Judith gaat invallen
Plaats reactie