Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Domien
Moderator: admin6
Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Dat vond ik trouwens een opvallend bericht. Jarenlang was het 538 dat naar de Spelen ging. Blijkbaar is er nu een deal tussen Q en TeamNL. Waarom vist 538 daar achter het net/waarom wordt dat nu door Q gedaan?Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Dat is omdat DPg met het Ad al mediapartner is van NOC*NSF. Met q als radiopartner wordt dat nu extra geïntensiveerd.Orange schreef: 29 mei 2024 15:15Dat vond ik trouwens een opvallend bericht. Jarenlang was het 538 dat naar de Spelen ging. Blijkbaar is er nu een deal tussen Q en TeamNL. Waarom vist 538 daar achter het net/waarom wordt dat nu door Q gedaan?Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Dit is al een tijdje bekend hoor. 538 is partner bij de KNVB, Qmusic TeamNL/NOC-NSFOrange schreef: 29 mei 2024 15:15Dat vond ik trouwens een opvallend bericht. Jarenlang was het 538 dat naar de Spelen ging. Blijkbaar is er nu een deal tussen Q en TeamNL. Waarom vist 538 daar achter het net/waarom wordt dat nu door Q gedaan?Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Ze zullen het uiteindelijk best wel mogen want RTL heeft nu geen radiozenders maar dan zouden ze bijvoorbeeld nu.nl moeten verkopen of rtl nieuws niet met ad.nl mogen mengen.Durashift schreef: 29 mei 2024 20:02 ^^ zie hier ook 'de macht van DPG' als concern.
Lijkt mij goed als ze RTL niet mogen overnemen, wordt de 'macht' nog groter, denk ik.
Mattie en Domien gaat tevens 7 dagen in de week radio maken tijd de Olympische Spelen, maandag tot vrijdag van 6-10 en zaterdag en zondag van 12-15. Ben wel benieuwd wie dan de middagshow gaat doen (denk Tom & Bram aangezien Mattie en Domien dan op hun plek zitten in het weekend).Daanradiofan schreef: 29 mei 2024 10:16Deradiokenner schreef: 29 mei 2024 10:02 Trouwens gaat Marieke niet mee naar Parijs, zwangerschapsverlof maar wie er wel mee gaat heb ik even gemist. Iemand wel meegekregen?
Domien
Met het grote verschil dat ik het tenminste kan aantonen vanaf een openbare bron.
Qmusic is altijd wel goed bezig met zulke acties, vind het leuk voor de liefhebbers dat ze ook telkens vertellen dat ze verhuizen.. Maakt me extra nieuwsgierig over de nieuw studio!!!Deradiokenner schreef: 30 mei 2024 18:25 Ze hebben ook een actie dat ze alle namen van de luisteraars in graffiti in de oude Qstudio gaan vereeuwigen.
is niet voor altijd hoor, als ze verhuisd zijn word alles opgeruimt en weer klaar gemaakt voor de volgende kopers.Deradiokenner schreef: 30 mei 2024 18:25 Ze hebben ook een actie dat ze alle namen van de luisteraars in graffiti in de oude Qstudio gaan vereeuwigen.