Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
omaylie

Re: Qmusic algemeen

Bericht door omaylie »

Gisteren rond 15:30 had ik in de app nog een bericht gestuurd en daar zei Stephan Bouwman dit:
Stephan Bouwman in de Qmusic-app schreef: Nou iedereen hier in de studio hoort het voor het eerst van jou haha.
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

Ik ben even in de website archieven gedoken en heb dit screenshot gevonden waarop het linkje naar de webshop er nog wel opstaat. Afbeelding
omaylie

Bericht door omaylie »

Inmiddels heb ik een mail van Q ontvangen met een link naar een nieuw onderzoek en daarbij lijken ze de webshop al te introduceren met 20% korting voor iedereen die aan dit onderzoek meewerkt.
We hebben weer een nieuw onderzoek voor jullie klaarstaan en iedereen die meedoet wordt beloond! Gelijk een leuke primeur voor jullie: wij hebben deze week de Qmusic webshop gelanceerd! Iedereen die de vragenlijst invult, ontvangt als dank 20% korting op de merchandise in onze gloednieuwe webshop.

En als extra bonus: onder alle deelnemers verloten we 5x een echte Qmusic hoodie!
Met andere woorden: ze gaan volgens mij de webshop geleidelijk introduceren. Eerst onder de leden van het Q-panel en vervolgens naar iedereen.
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

Ik heb het idee dat de verhuizing naar mediavaert toch aankomende week al gaat gebeuren. Dit door uiteraard de eerdere uitspraken van M&M die 1,5 week geleden al zeiden dat de verhuizing over 2 weken gaat plaatsvinden en gister zeiden dat ze bijna naar het nieuwe pand gaan. Ben zelf vooral benieuwd hoe dit met de achtergrondtechniek geregeld gaat worden. Joep Roelofsen heeft hier 8 jaar terug nog een leuke video over gemaakt: https://youtu.be/2TsPLioHttI?si=SxmVeAFmDOgVOq45. Gaan ze dit dan allemaal ‘s nachts in 1 nacht afbreken in de kauwgomballenfabriek en allemaal opnieuw installeren daar in de Mediavaert? Zo ging dit jaren terug ook bij 538: https://youtu.be/l7a9L1SYCNs?si=yL2vSXaxJF2O_4cf. Of zal er in het nieuwe pand gekozen zijn voor allemaal nieuwe achtergrondtechniek. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe studio, deze schijnt vele malen groter te zijn dus ben benieuwd.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Ik ken een stagiair van Qmusic, en die plaatst op haar Instagram dat vandaag de laatste top 40 uit de studio is.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Daanradiofan schreef: 25 mei 2024 17:40 Ik ken een stagiair van Qmusic, en die plaatst op haar Instagram dat vandaag de laatste top 40 uit de studio is.
van wie?
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Daanradiofan schreef: 25 mei 2024 17:40 Ik ken een stagiair van Qmusic, en die plaatst op haar Instagram dat vandaag de laatste top 40 uit de studio is.
Hoe heet die stagiair? dan kunnen we kijken of het echt is
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Nina Radjiman
KWBE93

Bericht door KWBE93 »

Je zag Mattie Valk gisteren ook teasen met een oude foto die ze hadden gevonden met de verhuizing. Denk wel dat zaterdag 1 juni een mooie datum is. Nieuwe maand, nieuw gebouw.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

KWBE93 schreef: 26 mei 2024 00:02 Je zag Mattie Valk gisteren ook teasen met een oude foto die ze hadden gevonden met de verhuizing. Denk wel dat zaterdag 1 juni een mooie datum is. Nieuwe maand, nieuw gebouw.
Denk eerder maandag 3 juni
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

Maar als gister de laatste Top 40 in deze studio was, dan moeten ze voor 31 mei in de nieuwe studio zitten want dan is er weer een top 40 uitzending.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Joey van der Velden zit nog gewoon in de kauwgomballenfabrkek hoor
fnlradio

Bericht door fnlradio »

mensen gewoon de hele week kijk live aanzetten dan zien jullie vanzelf wel de nieuwe studio.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Maandagnacht een nieuwe DJ op Q

Mattis Jansen.

Judith Eijk is vrij zo te zien.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Stephan123 schreef: 26 mei 2024 16:58 Maandagnacht een nieuwe DJ op Q

Mattis Jansen.

Judith Eijk is vrij zo te zien.
Is niet voor het eerst. Heeft Judith al eerder vervangen op die tijd. Is invaller bij Q nu. Heeft meegedaan aan de Q academy.
Plaats reactie