Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
NieuweGebruiker

Re: Qmusic algemeen

Bericht door NieuweGebruiker »

Ben benieuwd of Joe en Tom zelf vinden dat ze de Q-ochtendshow ontgroeid zijn (in het persbericht zeggen ze beiden dat een eigen show hun droom was en dat ze dit als een goede stap zien), of dat er misschien stiekem toch ook wel vanuit Mattie en Marieke de stille wens was om de show door te ontwikkelen voor de komende jaren. Dat is een zeer cynische gedachte, maar ik heb mensen uit de radiowereld meermaals hoor beweren dat je moet oppassen dat je sidekicks (vooral op dagen dat een van de twee naamgevers afwezig is) uiteindelijk meer aandacht opeisen dan de dj zelf.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Barend had het er gisteren in het begin van de 3FM middagshow over dat de werksituatie bij de Q-ochtendshow ernstig vergiftigd is. Fred van Leer is weggegaan, en hij noemde volgens mij nog een naam. Nu weet ik absoluut niet of dit een grapje was, of dat hier een kern van waarheid inzit...
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

Knite Force schreef: 06 sep 2023 14:58 Barend had het er gisteren in het begin van de 3FM middagshow over dat de werksituatie bij de Q-ochtendshow ernstig vergiftigd is. Fred van Leer is weggegaan, en hij noemde volgens mij nog een naam. Nu weet ik absoluut niet of dit een grapje was, of dat hier een kern van waarheid inzit...

Dit was een grapje neem ik aan, want er werd gelachen in de studio door Jelmer. Er werd nog gezegd dat Marieke ‘de sfeer niet meer trok en daarom koos om zwanger te worden’. Das natuurlijk een grapje, dat kun je zelf al bedenken
wouter15

Bericht door wouter15 »

Volgens https://qmusic.nl/programmas/vincent-pronk lijkt het erop dat Vincent Pronk vanaf volgend weekend standaard de show van Kimberley Dekker gaat doen.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

wouter15 schreef: 09 sep 2023 15:13 Volgens https://qmusic.nl/programmas/vincent-pronk lijkt het erop dat Vincent Pronk vanaf volgend weekend standaard de show van Kimberley Dekker gaat doen.
En Cain Slobbe op zondagavond vanaf 21 uur. Dit was het tijdslot van Edwin Noorlander.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Knite Force schreef: 06 sep 2023 14:58 Barend had het er gisteren in het begin van de 3FM middagshow over dat de werksituatie bij de Q-ochtendshow ernstig vergiftigd is. Fred van Leer is weggegaan, en hij noemde volgens mij nog een naam. Nu weet ik absoluut niet of dit een grapje was, of dat hier een kern van waarheid inzit...
Moeten die zich niet gewoon bezighouden met zich zelf en de lage luistercijfers?
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

RJ1984 schreef: 09 sep 2023 20:13
wouter15 schreef: 09 sep 2023 15:13 Volgens https://qmusic.nl/programmas/vincent-pronk lijkt het erop dat Vincent Pronk vanaf volgend weekend standaard de show van Kimberley Dekker gaat doen.
En Cain Slobbe op zondagavond vanaf 21 uur. Dit was het tijdslot van Edwin Noorlander.
Klopt, dat is tot in ieder geval einde van het jaar. Maar ik gun het hen wel om de show definitief over te nemen. Cain is intussen wel klaargestoomd voor een echte show.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

RadioFanDaan schreef: 10 sep 2023 01:14
Klopt, dat is tot in ieder geval einde van het jaar. Maar ik gun het hen wel om de show definitief over te nemen. Cain is intussen wel klaargestoomd voor een echte show.
Verwacht dat dit tijdelijk zal zijn voor de aantal maanden dat Kimberly & Edwin bij Joe zitten. Beiden gaven aan terug te keren bij Q. Voor de tussenfase de komende maanden zijn vaste vervangers natuurlijk wel fijn.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Daan_17 schreef: 10 sep 2023 02:40

Verwacht dat dit tijdelijk zal zijn voor de aantal maanden dat Kimberly & Edwin bij Joe zitten. Beiden gaven aan terug te keren bij Q. Voor de tussenfase de komende maanden zijn vaste vervangers natuurlijk wel fijn.
Ik dacht pas geleden op Kimberley der insta verhaal te zien dat ze met zwangerschapsverlof is
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

fnlradio schreef: 10 sep 2023 10:58
Daan_17 schreef: 10 sep 2023 02:40

Ik dacht pas geleden op Kimberley der insta verhaal te zien dat ze met zwangerschapsverlof is
Nee ze doet nu tijdelijk de ochtendshow op Joe.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Lars Boele doet de zaterdag avond en Edwin Noorlander doet de zondag avond van 18u tot 21u
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Mattie Valk geeft een tease op ze insta verhaal dat ze binnenkort naar een nieuw pand gaan met Q. Ze gaan dan samen in een pand met Joe
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

fnlradio schreef: 28 sep 2023 15:07 Mattie Valk geeft een tease op ze insta verhaal dat ze binnenkort naar een nieuw pand gaan met Q. Ze gaan dan samen in een pand met Joe
Ja dat was al een tijdje bekend.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

fnlradio schreef: 28 sep 2023 15:07 Mattie Valk geeft een tease op ze insta verhaal dat ze binnenkort naar een nieuw pand gaan met Q. Ze gaan dan samen in een pand met Joe
Dat Q naar een nieuw onderkomen gaat wisten we al een tijdje:
https://www.radiofreak.nl/bouw-nieuwe-o ... van-start/

Logisch dat Joe straks ook op die lokatie komt. Nu zit Joe in een tijdelijke studio in het DPG AD pand. Daar aan de overkant staat het nieuwe pand al.
student

Enquête Qmusic de Foute Party

Bericht door student »

Hey allemaal,

Ik moet voor school een merkanalyse maken van Qmusic de Foute party. Voor deze merkanalyse heb ik ook een enquête gemaakt. Zouden jullie deze a.u.b. willen invullen? Het zal heel erg helpen met mijn schoolproject.

Hierbij de link naar de enquête: https://forms.gle/FLmipsULLg5CfZZbA

Alvast bedankt!
Plaats reactie