SKMPLKS schreef: ↑19 mar 2023 20:48
Vandaag is er al een paar keer langsgekomen dat er iets GROOTS wordt aangekondigd bij Domien aankomende donderdag om 17:15. Ze leggen de nadruk op “groots”. Iemand die al een gokje durft te wagen. Om zelf maar af te trappen ik gok iets met Koningsdag.
Nadruk op Groots??… Hmm wat zal dat toch zijn . Er is iets met Groots in juni in het Philips stadion….
Vandaag is er al een paar keer langsgekomen dat er iets GROOTS wordt aangekondigd bij Domien aankomende donderdag om 17:15. Ze leggen de nadruk op “groots”. Iemand die al een gokje durft te wagen. Om zelf maar af te trappen ik gok iets met Koningsdag.
Daarbij moet ik ook nog even een detail toevoegen. “Er is nog nooit zo iets groots aangekondigd in de Q-Middagshow.” ;)
Nadruk op Groots??… Hmm wat zal dat toch zijn . Er is iets met Groots in juni in het Philips stadion….
Vanjeafisharder schreef: ↑23 mar 2023 17:54
Nou, geweldig. Applaus.
Oh. Jij vindt het jammer dat het geen primeur is die te maken heeft met de programmering of de jingles, maar een primeur die leuk is voor de luisteraars?
Laten we eerlijk zijn, natuurlijk. Je hoopt dat het natuurlijk radio gerelateerd is want we zitten hier op een radioforum, maar dat de primeur leuk is voor de luisteraars dat staat buiten kijf uiteraard. Persoonlijk heb ik niets met Acda en Gepunnik.
Wel erg overdreven om dat als grootste primeur aan te kondigen.
Aparte combi trouwens Qmusic en Acda en De Munnik. Leuk voor de artiesten dat ze op Q aandacht krijgen, maar naar mijn idee past het niet echt bij het merk Q.
De nummer 2 van Nederland maar voor het radioforum lijkt Q niet echt een interessante zender, bijzonder.
Ik vind de Top 500 van de 80s weer geweldig, heerlijke lijst met veel foute tracks die je normaal niet hoort. Ben benieuwd wat het met de cijfers doet volgende week.
Ook een slimme manier om zo wat leuks te doen terwijl je sterren Mattie en Marieke er niet zijn. Ondanks dat de rest van het team er wel gewoon is, moet ik zeggen dat ik Kai echt niet goed genoeg vind voor deze uren. Hij is gewoon saai en voegt weinig toe. Maar zou ook niet weten wie het anders zou moeten doen van de huidige dj ploeg.