Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Ach, Jordi Mulderij is 22 en zit bij Veronica 

- tristandijkstra
Denk dat Veronica weer de geschiedenis in gaat door van de FM te gaan denk ik na de veiling en Q van Frequentie gaat wijzigen,
We gaan het vast horen en zien eind van het jaar.
Met vriendelijke Groet: Tristan Dijkstra
Denk dat Q er als eerste alles op alles zal zetten om de huidige frequenties te behouden, daar hebben ze momenteel al succes mee en in de afgelopen jaren flink aan bekendheid mee gewonnen.tristandijkstra schreef: ↑06 feb 2023 16:44 Denk dat Veronica weer de geschiedenis in gaat door van de FM te gaan denk ik na de veiling en Q van Frequentie gaat wijzigen,
Hoewel ik bv 538 verwacht had snap ik de keuze wel. Ze kan nu overdag nieuwslezen. Bij Q kon ze waarschijnlijk minder snel doorgroeien. Met ambitieus en jezelf ontwikkelen is natuurlijk niks mis :)Bbruin2007 schreef: ↑06 feb 2023 15:25 iris is naar Radio 10 gegaan. Aparte keuze voor een jong iemand maar goed, wat zij wil.
Met de nieuwe luistercijfermeting levert dat regionale kavel geen extra marktaandeel op voor Qmusic en dan is het idd veel zinvoller om er Joe op te zetten.tristandijkstra schreef: ↑06 feb 2023 14:38 Voor wie er graag (net als ik) naar Q-Music Non-Stop luister
keek wel even raar toen je in eens JOE Radio 70's 80's hoorde op de Frequentie
Was direct even informatie gana inwinnen over de ze Wijziging:
Radiozender Joe met 70s & 80s vanaf nu op FM in de Randstad
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... fp-B3laxik
Bron: RadioWereld.NL
Joe 70's & 80's moet in potentieel met FM groter kunnen worden dan Radio10 60's en 70's. Dus ik begrijp de keuze wel. Voegt meer toe dan Q-nonstop.
- tristandijkstra
Dat is ook weer waar inderdaad,
we gaan het allemaal mee maken eind van het jaar
we gaan het allemaal mee maken eind van het jaar

Pascal. K schreef: ↑06 feb 2023 21:10Denk dat Q er als eerste alles op alles zal zetten om de huidige frequenties te behouden, daar hebben ze momenteel al succes mee en in de afgelopen jaren flink aan bekendheid mee gewonnen.tristandijkstra schreef: ↑06 feb 2023 16:44 Denk dat Veronica weer de geschiedenis in gaat door van de FM te gaan denk ik na de veiling en Q van Frequentie gaat wijzigen,
Met vriendelijke Groet: Tristan Dijkstra
Bij Q kon ze waarschijnlijk niet naar overdag, en bij Talpa wel; gisteren en vandaag las ze het nieuws in de middagshow.Daan_17 schreef: ↑06 feb 2023 21:53Hoewel ik bv 538 verwacht had snap ik de keuze wel. Ze kan nu overdag nieuwslezen. Bij Q kon ze waarschijnlijk minder snel doorgroeien. Met ambitieus en jezelf ontwikkelen is natuurlijk niks mis :)Bbruin2007 schreef: ↑06 feb 2023 15:25 iris is naar Radio 10 gegaan. Aparte keuze voor een jong iemand maar goed, wat zij wil.

Bij Q las ze ook geregeld de middagshow, maar dan als invaller. Zoals in de zomervakantie toen Tom & Bram de middagshow tijdelijk overnamen.
-
Zo te zien weet de persoon die nu de Worldwide Club 20 mixt even niet wat hij moet doen, beats lopen helemaal achteruit en transities zijn heel slecht.
Weet iemand of er ook nog een Q-Top500 van de 90s komt dit jaar? Normaal gesproken toch in februari?
-
Het internetstation met de 90's is een paar weken geleden weer de lucht in gegaan, waarschijnlijk als opwarmertje, dus die week zit er waarschijnlijk snel aan te komen.
Mooi zo, kom maar op met 90's muziek :)Moetditecht schreef: ↑14 feb 2023 15:12Het internetstation met de 90's is een paar weken geleden weer de lucht in gegaan, waarschijnlijk als opwarmertje, dus die week zit er waarschijnlijk snel aan te komen.
Menno kondigt net aan, over drie weken is de top 500 van de 90's!Egeltje schreef: ↑14 feb 2023 15:38Mooi zo, kom maar op met 90's muziek :)Moetditecht schreef: ↑14 feb 2023 15:12Het internetstation met de 90's is een paar weken geleden weer de lucht in gegaan, waarschijnlijk als opwarmertje, dus die week zit er waarschijnlijk snel aan te komen.