Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Lotte van der Neven

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Lotte van der Neven »

Mijn verwachting is Hannelore naar Veronica en bij Coen misschien Iris.

Fien Vermeulen vind ik overschat, zij leest het nieuws vooral door haar neus. Maar misschien vinden mensen dat niet vervelend.
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Pot schreef: 28 jan 2023 15:32 Ik dacht dat Iris ook hoofd van het NU.nl-nieuws is/was bij Qmusic. Ze deed de avond wel oké, maar vond haar ook niet beter dan de rest. Anne-Marie en Anton vind ik toch wel een stuk beter. Bij Fien viel me vaak op dat ze versprekingen maakte en wel eens fouten maakte. Moet ik wel bijzetten dat dat me de laatste tijd niet meer opviel.
Dat was ze tot januari 2022. Ze heeft inderdaad de nieuwsredactie bij Q opgezet i.s.m. nu.nl. Toen dit stond, is ze gestopt om meer te gaan focussen op haar rol als nieuwslezeres in de avond. Nu is Julien Dom coördinator nieuws bij Q.
jwp2701

Bericht door jwp2701 »

fnlradio schreef: 28 jan 2023 15:53 Ik denk dat iris schut naar het anp gaat. Hier was ongeveer 2 maanden geleden een vacature als nieuwslezer vrij. Tot op heden nog geen nieuwe nieuwslezer gehoord wel vacature is weg
Ik denk dat Iris naar 538 gaat en het nieuws gaat lezen bij Coen tussen de middag en vrijdag bij Coen en Sander.
Ze gaat Jo van Egmond vervangen
Lotte van der Neven

En wie leest er nu het nieuws op Q nonstop? Hoorde het bulletin van 21.00 gelezen door een dame met een boerse, slordige manier van praten. Ook echt niet goed genoeg voor zo’n A-merk als Q, vind ik.

Vind overigens dat Q op de belangrijke uren vaak goede lezers heeft, hoor. Vooral Anton Griep vind ik heel sterk.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Ben benieuwd wie er terug komt als vervanger voor Iris Schut?

Wie er bij Q het nieuws voorleest op de non-stop uren is heel verschillend. Wel van nu.nl
jwp2701

Bericht door jwp2701 »

Stephan123 schreef: 29 jan 2023 16:57 Ben benieuwd wie er terug komt als vervanger voor Iris Schut?

Wie er bij Q het nieuws voorleest op de non-stop uren is heel verschillend. Wel van nu.nl
De Nonstop uren en de nacht worden verzorgd door het ANP
Bartes

Bericht door Bartes »

Lotte van der Neven schreef: 28 jan 2023 21:04 En wie leest er nu het nieuws op Q nonstop? Hoorde het bulletin van 21.00 gelezen door een dame met een boerse, slordige manier van praten. Ook echt niet goed genoeg voor zo’n A-merk als Q, vind ik.

Vind overigens dat Q op de belangrijke uren vaak goede lezers heeft, hoor. Vooral Anton Griep vind ik heel sterk.
Wat versta je onder een "boerse manier van praten"? Sprak ze dialect?
Lotte van der Neven

Hahaha! Nee, dat helaas niet. Lastig uit te leggen, het klink onverzorgd en met verkeerde klemtonen. “Lomp” klinkt onaardig, maar dat omschrijft het wel goed.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Vanavond leest Alain Altena het nieuws. Werkt ook als redacteur op de nieuwsredactie en heeft al vaker ingevallen voor Iris. Zou me niet verbazen als hij de vaste nieuwslezer in de avond wordt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De Q music Top 40 Awards hadden beter de Q Music Non Stop Top 40 Awards kunnen heten 🤪. Mister Top 40 komt er amper aan te pas, artiesten worden niet eens aangekondigd. Probeer nou even je station te promoten bij zo'n evenement, denk ik dan. Bij de Foute Party doen ze dat juist altijd wel goed, vind ik. Moest Domien hier nou twee dagen voor repeteren?!
tristandijkstra

Bericht door tristandijkstra »

Voor wie er graag (net als ik) naar Q-Music Non-Stop luister
keek wel even raar toen je in eens JOE Radio 70's 80's hoorde op de Frequentie

Was direct even informatie gana inwinnen over de ze Wijziging:

Radiozender Joe met 70s & 80s vanaf nu op FM in de Randstad
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... fp-B3laxik

Bron: RadioWereld.NL
Met vriendelijke Groet: Tristan Dijkstra
Pot

Bericht door Pot »

Ik snap de keuze wel, zo lang Joe nog een landelijke FM-dekking heeft. En in het nieuwe onderzoek vielen ze me ook wat tegen.

Wat ik ook vreemd vond (en wat overigens niet aan Qmusic/DPG zelf hoeft te liggen), is dat ik afgelopen zaterdag naar Qmusic wou luisteren op Nederland.FM, maar ik Joe te horen kreeg. Na twee keer proberen lukte het ook niet. Toen probeeerde ik Qmusic Nonstop op te starten, maar dat lukte dan weer wel. Vreemd...
Oren open!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Logische keuze inderdaad en zolang er nog geen duidelijkheid is of Joe wel een FM frequentie gaat bemachtigen is dit alvast een mooi begin. Die zenders uit dat kavel zijn best wel sterk en komen goed de hoek om dus ik denk dat ze een aardig deel van Nederland kunnen pakken en daarbij hebben ze natuurlijk ook nog een hun DAB dekking.
tristandijkstra

Bericht door tristandijkstra »

ik keek ook even direcht op de DAB+, daar zag ik dat Q een Non Stop zender hebben uitgeschakeld, waarvan ze er 2 van on air hadden staan,, dus ja ze zijn aardig opdreef
Met vriendelijke Groet: Tristan Dijkstra
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

iris is naar Radio 10 gegaan. Aparte keuze voor een jong iemand maar goed, wat zij wil.
Plaats reactie