Wat een lijst! Zo veel mogelijk geprobeerd te luisteren deze week. Heerlijk. Gelukkig hebben ze de lijst ook op Spotify gepubliceerd. Alleen mis je dan wel de leuke interactie met de luisteraar.
Wat dat betreft verheug ik mij nu al op de Top 2000 van Radio 2.
Ik vind Domien een prima Top 40 Jock maar waarom moet hij altijd zijn politiek correcte mening erdoor drammen? Net bij het nieuws van half 6 zat hij weer luidkeels te brullen waarom de regering absoluut niet naar de wedstrijd tegen Amerika mag van hem "want het land wil niet dat ze gaan"... Dat is echt een mening, hou dat lekker voor je. Zeker tijdens een hitlijst .
Ik vind het wel prima dat hij dat zegt en vind. Staat je vrij het er niet mee eens te zijn natuurlijk, maar vind niets mis met het geven van je mening af en toe. Rick van v, Ruud de wild en van Someren zijn er groot mee geworden, en natuurlijk de sidekicks bij Evers, met name Rick. Daar hoor je nooit iemand over.
Johanneke schreef: ↑02 dec 2022 17:36
Ik vind Domien een prima Top 40 Jock maar waarom moet hij altijd zijn politiek correcte mening erdoor drammen? Net bij het nieuws van half 6 zat hij weer luidkeels te brullen waarom de regering absoluut niet naar de wedstrijd tegen Amerika mag van hem "want het land wil niet dat ze gaan"... Dat is echt een mening, hou dat lekker voor je. Zeker tijdens een hitlijst .
Ik snap je punt en ben het deels met je eens, dat je je mening geeft prima, dat recht heb je. Maar in dit geval was het wel nogal een statement want ie maakte, dat was niet nodig.
Waar ik me meer aan stoor is dat hij er qua nieuws betreft een halve middagshow van maakt bij de Top 40, en dan vooral op het halve uur. Dat haalt die vaart van de lijst er aardig uit vind ik, kijk dat je het nieuws doet oke maar laat Anton gewoon de belangrijkste headlines vertellen en niet nog eens meelullen en Anton die een nutteloos nieuwtje verteld, doe dat lekker in je middagshow. Ik had afgelopen week nog een oude Top 40 van Jeroen aan, als je hoort wat voor snelheid die had en het vergelijkt met Domien nu hoor je zo'n verschil, echt bizar.
Johanneke schreef: ↑02 dec 2022 17:36
Je zet het neer als een politiek correcte mening, daaruit concludeer ik dat je er zelf anders over denkt? Is dat dan ook de reden dat hij het voor zich moet houden? Of mag een mening wel gegeven worden als je het er wel mee eens bent? ben ik even benieuwd naar..
Eens. Laat het nieuws het nieuws zijn, ik vind het al een opgave om hier naar te moeten luisteren op een muziekzender het haalt de vaart er uit maar dat is een ander verhaal, en niet alleen tijdens een Top 40 maar ook in de middagshows die er zijn, maar ga er geen meningenshow van maken, die zijn er, helaas, al genoeg.
Het nieuws is juist fijn als je het mij vraagt. Vrijdagmiddag staat bij mij meestal de Top 40 aan. Als ik naar huis rijd wil ik gewoon het laatste nieuws weten. Anders zapp ik echt weg naar een andere zender. Vergeet daarbij niet dat mensen in de middag naar huis rijden, maar kort in de auto zitten. Een verschil met maandag-donderdag zou ik ook niet toepassen. Voor enkel muziek kan Spotify ook op.
Wat betreft Domien: ik stoor me er niet aan. Er is namelijk best wat voor zijn mening te zeggen. Verder kan ik de manier van presenteren prima hebben, maar vond Jeroen op 538 ook fijn qua snelheid en stemgebruik.
ja eens, ik zou het juist gek vinden als het nieuwsblok tijdens de top 40 anders ingevuld zou worden dan op ma-do. Het programma is anders maar ook op vrijdag maak je radio voor mensen die onderweg zijn/de werkdag afsluiten, dat is hetzelfde als op andere dagen.
Pot schreef: ↑02 dec 2022 18:34
Het nieuws is juist fijn als je het mij vraagt. Vrijdagmiddag staat bij mij meestal de Top 40 aan. Als ik naar huis rijd wil ik gewoon het laatste nieuws weten. Anders zapp ik echt weg naar een andere zender. Vergeet daarbij niet dat mensen in de middag naar huis rijden, maar kort in de auto zitten. Een verschil met maandag-donderdag zou ik ook niet toepassen. Voor enkel muziek kan Spotify ook op.
Wat betreft Domien: ik stoor me er niet aan. Er is namelijk best wat voor zijn mening te zeggen. Verder kan ik de manier van presenteren prima hebben, maar vond Jeroen op 538 ook fijn qua snelheid en stemgebruik.
Nathalie van Suijlekom leest vandaag het nieuws bij Domien terwijl Anton er ook gewoon is als sidekick. Weet verder niet of dit zo blijft maar het is wel opvallend :)