Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Phoenix »

Domien schreef: 17 jun 2022 14:16
Johanneke schreef: 16 jun 2022 15:41
Daan! schreef: 16 jun 2022 12:39 Ik kan niet wachten!
Je hoort bij Domien maar weinig verschil als hij op locatie zit, vind ik.
Altijd en overal dezelfde steady kwaliteit, zeg je eigenlijk. Lief. -dubbel
Er wordt door Johanneke niet bij gezegd of het goede of slechte kwaliteit is. Ik vermoed dat hij dat laatste bedoeld.

Je locatieuitzending vanuit de Efteling werd ook niet bepaald positief gerecenseerd door de heren van DWDR. Wat vind je van die kritiek die in die podcastuitzending werd genoemd?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Domien schreef: 17 jun 2022 14:16
Johanneke schreef: 16 jun 2022 15:41
Daan! schreef: 16 jun 2022 12:39 Ik kan niet wachten!
Je hoort bij Domien maar weinig verschil als hij op locatie zit, vind ik.
Altijd en overal dezelfde steady kwaliteit, zeg je eigenlijk. Lief. -dubbel
Domien, leuk dat je reageert. De cijfers spreken boekdelen en je scoort fantastisch, daar heb ik enorm respect voor. Mijn soort middagshow is het absoluut niet, smaken verschillen. Maar sowieso gaat de radio niet van Q af tot en met vrijdag, want de Foute 1500 is voor mij met afstand de leukste radioweek van het jaar.

Moet wel zeggen dat ik Joep wel echt mis nu op zaterdagochtend, voor het eerst hoor ik nu Kimberley op Q weer eens. Ik vind het ongelooflijk dat zij op zo'n grote zender mag zitten klungelen, ze valt erg vaak over haar woorden en bovendien krijg ik echt de indruk dat ze er geen klap aan vindt om de Foute 1500 te doen. Gelukkig is het bijna 12 uur 😎
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

De Center Parcs uitzending was hartstikke leuk. Vooral Anton die van de Aquamundo ging.

Bedankt Domien voor de uitzending , altijd een gezellig middagprogramma :D
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Vincent Pronk zit sinds begin mei elke maandag t/m vrijdag ochtend tussen 5 - 6 uur op Qmusic
Domien

Bericht door Domien »

Phoenix schreef: 17 jun 2022 17:29 Er wordt door Johanneke niet bij gezegd of het goede of slechte kwaliteit is. Ik vermoed dat hij dat laatste bedoeld.

Je locatieuitzending vanuit de Efteling werd ook niet bepaald positief gerecenseerd door de heren van DWDR. Wat vind je van die kritiek die in die podcastuitzending werd genoemd?
Het was - uiteraard - ook maar een grapje. :wink:

De 'recensie' van DWDR heb ik gehoord, ja. Ik vind daar niet zo veel van, eerlijk gezegd. Het klopte in ieder geval niet dat onze afdeling 'sales' dat plan had bedacht/verkocht, haha. Verder zo veel oortjes, zo veel meningen, toch?
Johanneke schreef: 18 jun 2022 11:44 Domien, leuk dat je reageert. De cijfers spreken boekdelen en je scoort fantastisch, daar heb ik enorm respect voor. Mijn soort middagshow is het absoluut niet, smaken verschillen.
Precies! Gelukkig wel. No offense taken, hoor. Ik begrijp heel goed dat ik niet iedereen 't hof kan maken.
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurd met het tijdslot 18 - 21 op de zaterdag en zondag avond.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben op dit forum, maar de hele week enorm genoten van de Foute 1500. Heb alleen maar Q music geluisterd de afgelopen zeven dagen en vond het een prachtige feest programmering.

Paar kleine dingen die me opvielen:
Marieke maakt echt de ochtendshow met haar scherpte en humor. En toch vond ik de woensdag, toen ze er niet was, eigenlijk ook prima te doen. Mattie pakte het alleen ook goed op, had ik eigenlijk niet verwacht.

Menno en Wim blijven uitstekende jocks voor de office hours maar het viel ook op dat zij meer hits in een uur pompen dan Joost en Kai in de avond. Zij praten ontzettend veel. Met name bij Kai vond ik het storend omdat zijn talks weinig inhoud hebben. Viel me in de meivakantie ook op toen ik hem de ochtend hoorde vervangen. Ik vond hem in elk geval de zwakste schakel van de doordeweekse programmering.

En in het weekend vond ik Stephan Bouwman erg rommelig. Tom en Bram pasten zich goed aan en beperkten hun spreektijd, daarom verbaasde ik me ook dat dit doordeweeks anders was. En tot slot vond ik Lars en Edwin erg prettig in het weekend. Heerlijke week was het, jammer dat het er al weer op zit
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 24 jun 2022 21:50 Marieke maakt echt de ochtendshow met haar scherpte en humor. En toch vond ik de woensdag, toen ze er niet was, eigenlijk ook prima te doen. Mattie pakte het alleen ook goed op, had ik eigenlijk niet verwacht.
Het wordt interessant om te volgen hoe de ochtendshow zich staande gaat houden als Marieke met zwangerschapsverlof is. Het programma is aan mij niet besteed maar het is overduidelijk dat Marieke verantwoordelijk is voor het succes van het programma.

Mattie Valk is een goede jock maar ook erg afhankelijk van de persoon die naast hem zit. Met Wietze en Marieke was/is er een klik en chemie, maar met Igmar Felicia lukte het niet.

Als Marieke straks voor langere tijd afwezig is zal Q toch met een vervanging gaan komen, lijkt mij. Ik vraag me ook af of Marieke de vroege ochtendshow blijft combineren met het moederschap en televisiewerkzaamheden.

Als ik even een Kicken-achtige voorspelling mag doen, dan zie Mattie & Marieke wel verschuiven naar de middag drive-time, zodat Tom van der Weert en Bram Krikke de ochtendshow kunnen gaan doen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Phoenix schreef: 25 jun 2022 14:52
Johanneke schreef: 24 jun 2022 21:50 Marieke maakt echt de ochtendshow met haar scherpte en humor. En toch vond ik de woensdag, toen ze er niet was, eigenlijk ook prima te doen. Mattie pakte het alleen ook goed op, had ik eigenlijk niet verwacht.
Het wordt interessant om te volgen hoe de ochtendshow zich staande gaat houden als Marieke met zwangerschapsverlof is. Het programma is aan mij niet besteed maar het is overduidelijk dat Marieke verantwoordelijk is voor het succes van het programma.

Mattie Valk is een goede jock maar ook erg afhankelijk van de persoon die naast hem zit. Met Wietze en Marieke was/is er een klik en chemie, maar met Igmar Felicia lukte het niet.

Als Marieke straks voor langere tijd afwezig is zal Q toch met een vervanging gaan komen, lijkt mij. Ik vraag me ook af of Marieke de vroege ochtendshow blijft combineren met het moederschap en televisiewerkzaamheden.

Als ik even een Kicken-achtige voorspelling mag doen, dan zie Mattie & Marieke wel verschuiven naar de middag drive-time, zodat Tom van der Weert en Bram Krikke de ochtendshow kunnen gaan doen.
Joey van der Velden zit nu ook wel eens bij Qmusic, misschien dat hij Marieke vervangt
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Hoi24 schreef: 22 jun 2022 17:47 Ik ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurd met het tijdslot 18 - 21 op de zaterdag en zondag avond.
Dit tijdslot zit Lars Boele voor vast
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Johanneke schreef: 24 jun 2022 21:50 Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben op dit forum, maar de hele week enorm genoten van de Foute 1500. Heb alleen maar Q music geluisterd de afgelopen zeven dagen en vond het een prachtige feest programmering.

Paar kleine dingen die me opvielen:
Marieke maakt echt de ochtendshow met haar scherpte en humor. En toch vond ik de woensdag, toen ze er niet was, eigenlijk ook prima te doen. Mattie pakte het alleen ook goed op, had ik eigenlijk niet verwacht.

Menno en Wim blijven uitstekende jocks voor de office hours maar het viel ook op dat zij meer hits in een uur pompen dan Joost en Kai in de avond. Zij praten ontzettend veel. Met name bij Kai vond ik het storend omdat zijn talks weinig inhoud hebben. Viel me in de meivakantie ook op toen ik hem de ochtend hoorde vervangen. Ik vond hem in elk geval de zwakste schakel van de doordeweekse programmering.

En in het weekend vond ik Stephan Bouwman erg rommelig. Tom en Bram pasten zich goed aan en beperkten hun spreektijd, daarom verbaasde ik me ook dat dit doordeweeks anders was. En tot slot vond ik Lars en Edwin erg prettig in het weekend. Heerlijke week was het, jammer dat het er al weer op zit
Ik geniet ook erg van de top1500 van het foute uur. Ben er zelf niet bij op de foute party helaas.

Op de office hours horen ook veel meer hits dan gepraat en savonds vind ik het juist fijn als er wat meer gepraat wordt bij de programma's, Kai met zijn onzinnig nieuws is leuk , Joost met zijn dagelijkse spelletjes .
jessica

Bericht door jessica »

Stephan123 schreef: 25 jun 2022 23:55 Ik geniet ook erg van de top1500 van het foute uur.
Meestal gaan de luistercijfers in deze periode dat de top 1500 wordt uitgezonden ook omhoog dus je bent niet de enige.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Grappig volgens mij was Edwin de enige Q DJ die ik niet heb gezien op de Foute Party maar hij heeft geen stem meer over.
Toch hoor ik hem met halve stem 100x liever op zondagavond dan Martijn Biemans die wat mij betreft echt niet de juiste man is voor deze uren
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Martijn was er ook niet.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Johanneke schreef: 26 jun 2022 22:21 Grappig volgens mij was Edwin de enige Q DJ die ik niet heb gezien op de Foute Party maar hij heeft geen stem meer over.
Toch hoor ik hem met halve stem 100x liever op zondagavond dan Martijn Biemans die wat mij betreft echt niet de juiste man is voor deze uren
Voor welke uren vind je Martijn Biemans dan de juiste man?
Plaats reactie