Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
fnlradio

Re: Qmusic algemeen

Bericht door fnlradio »

Stef99 schreef: 03 jan 2022 12:17 Vanaf aanstaande zaterdag is Kimberley Dekker weer voor vast terug op haar oude plek tussen 10:00 en 12:00 uur. Bron: https://www.instagram.com/p/CYRBADtI23P/
Lees bovenstaande berichten
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Pot schreef: 03 jan 2022 11:25
fnlradio schreef: 03 jan 2022 11:21 vanaf aanstaande zaterdag terug bij Q Kimerley Dekker op de plek van Joep Roelofsen
Zij was ook nog beschikbaar. Ik begrijp de keuze dan weer niet.
ik snap de keus ook niet maar ach het is weer leuk voor haar
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik was een zeer trouwe en tevreden luisteraar van Joep elk weekend. Had veel scenario's bedacht voor de opvolging maar deze zat er zeker niet tussen en ik kan ook niet snappen dat ze deze dame terug halen. Was op Q al een ramp en in de nacht op 2 was het helemaal een drama, vond ik persoonlijk. Had gehoopt op Edwin, Lars of Martijn. Snap dat ze graag een vrouw erbij wilden op Q maar er zijn dan toch echt wel betere opties dan Kimberley Dekker. Ik verhuis naar Martijn Kolkman vanaf komend weekend, toch nog een beetje Q 😉
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

Ik zat zo te denken hè, 538, SLAM! En 100%NL hebben allemaal een tv zender met visual radio. Zou Qmusic hier ook plannen voor hebben liggen waardoor ze nog meer mensen gaan bereiken?
Radiofriek

Bericht door Radiofriek »

Q gaat eerder voor Joe een frequentie regelen
boxfm

Bericht door boxfm »

Radiofriek schreef: 15 jan 2022 10:44 Q gaat eerder voor Joe een frequentie regelen
Persoonlijk denk ik dat Q deze al klaar heeft staan, namelijk de frequenties van Q Nonstop Randstad. Op het moment dat de luistercijfers digitaal gemeten gaan worden, valt de toegevoegde waarde van Q Nonstop Randstad weg. Ze krikken de luistercijfers van Qmusic niet meer op. Mooi moment om JOE op die frequenties te zetten.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Radiofriek schreef: 15 jan 2022 10:44 Q gaat eerder voor Joe een frequentie regelen
Dat zou dan bestaande frequenties moeten zijn waar nu iets anders op uitzend, zoals bijvoorbeeld de non-stop versie in de randstad of een bestaande concurrerende zender overnemen wanneer men op FM wil.

Dab is al geregeld voor extra kanalen van Q, op een van die kanalen zou Joe kunnen toegevoegd worden.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Johanneke schreef: 03 jan 2022 15:18 Ik was een zeer trouwe en tevreden luisteraar van Joep elk weekend. Had veel scenario's bedacht voor de opvolging maar deze zat er zeker niet tussen en ik kan ook niet snappen dat ze deze dame terug halen. Was op Q al een ramp en in de nacht op 2 was het helemaal een drama, vond ik persoonlijk. Had gehoopt op Edwin, Lars of Martijn. Snap dat ze graag een vrouw erbij wilden op Q maar er zijn dan toch echt wel betere opties dan Kimberley Dekker. Ik verhuis naar Martijn Kolkman vanaf komend weekend, toch nog een beetje Q 😉
Martijn is geen optie meer, die zit vast in de programmering op radio 10 in het weekend
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Johanneke bedoelt Martijn Biemans.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Radiofan500 schreef: 15 jan 2022 22:48 Johanneke bedoelt Martijn Biemans.
Klopt! 👍
Radiofriek

Bericht door Radiofriek »

Kimberley is niet echt een top dj. Ze zouden daar beter een talent kunnen zetten. Beetje vlieguren maken.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Radiofriek schreef: 16 jan 2022 18:48 Kimberley is niet echt een top dj. Ze zouden daar beter een talent kunnen zetten. Beetje vlieguren maken.
Ja ik ben nog steeds zeer verbaasd dat ze haar terug hebben gehaald. Het zal wel aan mij liggen maar ik dacht twee jaar terug dat Dave haar naar huis zou hebben gestuurd. Maar hij haalt ze nu toch zelf weer terug. Ik vond haar in de nacht op 2 echt nog erger dan bij Q destijds. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen twee weekends niet eens meer geprobeerd heb te luisteren. Het is gewoon echt niet mijn stijl zoals zij praat, ik vind het geen dj
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

https://www.radiofreak.nl/hoe-is-het-me ... atch-meer/

Interessant stukje over voormalig DJ Erik van Roekel .
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ons Domien weet zelfs een locatie uitzending vanuit de Efteling nog saai te maken 🤣. Zou hij nou echt op dat plein blijven zitten tot 19u? Hij had net zo goed vanuit de studio in Amsterdam kunnen uitzenden op deze manier
WFNX

Bericht door WFNX »

Johanneke schreef: 03 feb 2022 16:38 Ons Domien weet zelfs een locatie uitzending vanuit de Efteling nog saai te maken 🤣. Zou hij nou echt op dat plein blijven zitten tot 19u? Hij had net zo goed vanuit de studio in Amsterdam kunnen uitzenden op deze manier
Ik heb hier toch echt een ander beeld bij. Het is helemaal conform Domien zijn stijl en ik zit met plezier te luisteren. Lekker persoonlijk met die sjaal van zijn moeder, die gast die zonder vrouw daar is. Wat over de attracties. Je moet bij Domien niet verwachten dat hij duizend items erin gooit, maar meer dat de aankleding net iets anders is.
Plaats reactie