Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Pot »

Johanneke schreef: 25 jul 2021 14:54 Ben dit weekend zeer positief verrast door de invalbeurten van Edwin (10-12 en 18-21) en Lars (12-15). Lars is echt nog van het oude Q Music met veel matige dj's, ik vond hem toen ook niet fijn om naar te luisteren, maar ik vind de invulling tussen 12 en 15 zo een stuk relaxter dan met Tom en Bram, wat mij te onrustig klinkt. Ik zet hem dan vaak op 538 met Lindo, maar ik merk wederom dat de muziekmix van Q Music voor mij toch echt vele malen beter is.

En wat Edwin betreft, die bewijst weer eens dat 538 echt de verkeerde heeft laten lopen. Zijn tone of voice, timing en fijne speaks, ik hoop echt dat hij mag blijven na de zomer. Ik luister graag naar Jordi en Joep tegenwoordig maar ik vind hem echt wel een klasse apart die op de landelijke radio thuis hoort 👍👍👍.
Tom en Bram vind ik juist een fijne onderbreking tussen het niet zo bijzondere programma van Joep en Stephan. Lars vond ik ook niet heel bijzonder. Van Edwin ben ik meer fan en vind hem beter dan Joep.
Johanneke schreef: 25 jul 2021 14:54 Q wordt steeds beter wat mij betreft en ik heb echt het gevoel dat ze nog veel groter gaan worden. Ook met de acties als Catch the Summerhit en de Zomer top 500 maken zij het verschil. Hoewel ik bijvoorbeeld de middagshow met Domien en Anton slaapverwekkend slecht blijf vinden, maar gelet op de cijfers zijn er ook veel mensen die dat juist prettig vinden op die uren.
Als je luistermetingen aangepast worden, met de subzenders die los van Qmusic staan, dan vrees ik dat de stijging er wel uit is. 538 had ook de Top 538 van de zomer, dus dat is niet heel bijzonder. Catch the Summerhit is wel weer leuk, net als Domien :D. Voor de laatstgenoemde luister ik juist (weer).
Oren open!
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

San27 schreef: 26 jul 2021 21:22 Ze missen ook tracks de zomerhit summer 91 hoor je er niet , fail
Dit heb je al eerder gezegd, maar bedoel je dan missen als in: deze plaat ontgaat ze helemaal? Of: ik mis die en die plaat want die vind ik leuk?

Want je kunt er vanuit gaan dat als een plaat niet gedraaid wordt, dat een bewuste keuze is. Overigens komt de door jou genoemde plaat sowieso wel voorbij in de Top 40 en staat hij op 1 in het 'Helden van Wim' lijstje.
San27

Bericht door San27 »

Ja had ik gezien bij de helden van Wim, en top40 bij Domien en toen werd er gezegd wat een lekker nummer vervolgens hoor je hem niet, dat vind ik dus bijzonder 😃
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

San27 schreef: 27 jul 2021 12:48 Ja had ik gezien bij de helden van Wim, en top40 bij Domien en toen werd er gezegd wat een lekker nummer vervolgens hoor je hem niet, dat vind ik dus bijzonder 😃
Slam en 538 draaien hem wel. Dus dat zit wel snor. Q heeft dan Tieks met Sunshine weer vaker gedraaid dan 538 en Slam al helemaal nauwelijks. Maar ben het met je eens : heerlijk nummer.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik mag toch hopen dat Edwin Noorlander een plaatsje krijgt op Q-Music! Wat past hij goed op die zender, misschien op zondag tussen 21-00 zodat je Martijn Biemans altijd achter de hand hebt. Trouwens vind ik Stephan Bouwman veel fouten maken de laatste tijd.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Deradiokenner schreef: 01 aug 2021 19:42 Ik mag toch hopen dat Edwin Noorlander een plaatsje krijgt op Q-Music! Wat past hij goed op die zender, misschien op zondag tussen 21-00 zodat je Martijn Biemans altijd achter de hand hebt. Trouwens vind ik Stephan Bouwman veel fouten maken de laatste tijd.
Volledig eens met je laatste punt, wat deed Stephan het slecht zeg tijdens de Top 40 vrijdag. Veel witjes, liet het stilvallen en ook verkeerde nummer jingles. Ga zo maar door, voor een strak programma is hij duidelijk niet geschikt. En dan zeker niet de Top 40. Ik mag hopen dat ze er de komende weken iemand anders wegzetten, want dit was niet best. Zet dan desnoods Menno er weg, weet zeker dat hij het beter zou doen dan Stephan.
JerOeen

Bericht door JerOeen »

DJ_Nick schreef: 01 aug 2021 21:24
Deradiokenner schreef: 01 aug 2021 19:42 Ik mag toch hopen dat Edwin Noorlander een plaatsje krijgt op Q-Music! Wat past hij goed op die zender, misschien op zondag tussen 21-00 zodat je Martijn Biemans altijd achter de hand hebt. Trouwens vind ik Stephan Bouwman veel fouten maken de laatste tijd.
Volledig eens met je laatste punt, wat deed Stephan het slecht zeg tijdens de Top 40 vrijdag. Veel witjes, liet het stilvallen en ook verkeerde nummer jingles. Ga zo maar door, voor een strak programma is hij duidelijk niet geschikt. En dan zeker niet de Top 40. Ik mag hopen dat ze er de komende weken iemand anders wegzetten, want dit was niet best. Zet dan desnoods Menno er weg, weet zeker dat hij het beter zou doen dan Stephan.
Snap eigenlijk niet waarom ze de Top40 niet door Joep laten doen, die heeft vaker de Top40 gedaan, doet dat wel oke en zit de rest van de week ook als vervanger van Wim?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Sluit me hier helaas ook bij aan, Stephan is totaal niet geschikt voor de Top 40 maar dat geldt ook voor de zaterdag wat mij betreft. Een Menno de Boer zou inderdaad een prima alternatief zijn, maar die zat afgelopen weekend ineens weer bij Talpa... Dus of we die nog terug horen bij Q?
Deradiokenner

Ik denk dat Menno de boer een freelancer is. Hij doet ook iets op project basis bij 3FM. Ik vindt Stephan idd ook voor de zaterdag niet sterk, Joep deed dit vorig jaar toch beter.
juultjejuul

Bericht door juultjejuul »

https://www.instagram.com/p/CSE9FbtoqLA ... =copy_link ben zeer benieuwd wat het wordt! Nieuwe Q Studio!
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

juultjejuul schreef: 02 aug 2021 17:55 https://www.instagram.com/p/CSE9FbtoqLA ... =copy_link ben zeer benieuwd wat het wordt! Nieuwe Q Studio!
Ik vermoed eerder zoals ook aangegeven een verbouwing, wetende dat Q naar een nieuw te bouwen pand van DPG gaat en media 2023 af zal zijn en waar alle merken bijelkaar komen.

https://architectenweb.nl/nieuws/artikel.aspx?ID=48130
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De overdosis Stephan Bouwman dit weekend had wat mij betreft wel wat minder gemogen. Sinds vrijdagmiddag was hij al 17 uur on air... Ik vind hem ook niet bepaald tot de betere Q jocks horen, zoals hier al meer gezegd is.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Vanaf 3 september ook Armin van Buuren op Qmusic België te horen met de worldwide club 20
Deradiokenner

Johanneke schreef: 15 aug 2021 23:10 De overdosis Stephan Bouwman dit weekend had wat mij betreft wel wat minder gemogen. Sinds vrijdagmiddag was hij al 17 uur on air... Ik vind hem ook niet bepaald tot de betere Q jocks horen, zoals hier al meer gezegd is.
Direct vervangen voor een Edwin Noorlander. Wat is hij toch een fijne dj zeg!
Pot

Bericht door Pot »

Qmusic heeft de verbouwde studio in gebruik genomen. Lijkt erg op de Vlaamse studio. Daarnaast lijkt er ook een nieuw jinglepakket te zijn.
Oren open!
Plaats reactie