Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan_17

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Daan_17 »

Joost Swinkels vanaf binnenkort (geen datum genoemd) tot 1 uur 's nachts te horen, zei hij net in de uitzending. Gaat nu al iets langer door om alvast wat dingen te testen.
Pot

Bericht door Pot »

Daan_17 schreef: 25 feb 2021 00:09 Joost Swinkels vanaf binnenkort (geen datum genoemd) tot 1 uur 's nachts te horen, zei hij net in de uitzending. Gaat nu al iets langer door om alvast wat dingen te testen.
Goede keuze. Zelf begreep ik niet dat ze hier niet eerder op kwamen, na het vertrek van Martijn Kolkman. 538 gaat/ging wel tot 1 uur door.
Oren open!
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Vanaf maandag gaat Joost tot 01 uur door.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Goed idee van Q-music en Joost. Maakt een leuke late-night show.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Stephan123 schreef: 05 mar 2021 20:26 Goed idee van Q-music en Joost. Maakt een leuke late-night show.
Beetje laat maar ben er zeker blij mee, weer een goede zet van Q 👍
Hamkaastosti

Bericht door Hamkaastosti »

Stephan123 schreef: 05 mar 2021 20:26 Goed idee van Q-music en Joost. Maakt een leuke late-night show.
Wat 538 ook heeft, met Mart Meijer.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Hamkaastosti schreef: 06 mar 2021 17:34
Wat 538 ook heeft, met Mart Meijer.
Wil je aub in je 538 topic blijven zitten als je hier alleen maar dit komt verkondigen...
Pot

Bericht door Pot »

Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwslezers op Qmusic? Normaal zijn ze voor mij niet heel erg belangrijk en vind ze eigenlijk bij alle zenders wel goed. Bij Qmusic alleen niet.
Anton Griep vind ik wel goed en is ook een goede combi met Domien, maar Fien zat zo te stuntelen gisteren. Ze liep regelmatig vast in haar eigen tekst. Op vrijdagavond was er ook iemand (Iris Schut?) die er ook niet zo veel van bakte. Misschien zou NU.nl/Qmusic daar eens aandacht aan moeten gaan besteden, want alle landelijke zenders doen dat beter.

Maar ik ben geen vaste luisteraar van Q, toch viel dit me op.
Oren open!
Radiofan500

Fien had haar dag dan gisteren niet denk ik. Normaal vind ik het haar prima doen namelijk. Heeft vaak ook leuke interactie met Menno en Wim. Anton inderdaad mee eens, professioneel tijdens de bulletins en tegelijk ook een goede combinatie met Domien tijdens talks.

In het begin dacht ik dat Iris misschien nog moest wennen bij Q, maar inmiddels zit ze er al een tijdje en een significante verandering merk ik ook nog niet inderdaad. De late avond is wel een mooie plek voor haar om verder te ontwikkelen.

Anne-Marie van de ochtendshow vind ik overigens ook wel goed, die ben je vergeten. Zowel tijdens de bulletins als tijdens de talks.

Laatst zag ik op de sociale kanalen van Anne Marie trouwens dat Jeroen Latijnhouwers bij Q was met onder andere Anne-Marie. Misschien dat hij op termijn het Q-team komt versterken? Aangezien ze bij de lancering van het NU.NL NIEUWS ook in het persbericht meldde dat het weekend 'voorlopig' nog door het ANP wordt ingevuld.
Feivel

Bericht door Feivel »

Pot schreef: 23 mar 2021 22:26 Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwslezers op Qmusic? Normaal zijn ze voor mij niet heel erg belangrijk en vind ze eigenlijk bij alle zenders wel goed. Bij Qmusic alleen niet.
Anton Griep vind ik wel goed en is ook een goede combi met Domien, maar Fien zat zo te stuntelen gisteren. Ze liep regelmatig vast in haar eigen tekst. Op vrijdagavond was er ook iemand (Iris Schut?) die er ook niet zo veel van bakte. Misschien zou NU.nl/Qmusic daar eens aandacht aan moeten gaan besteden, want alle landelijke zenders doen dat beter.

Maar ik ben geen vaste luisteraar van Q, toch viel dit me op.
In het geval van Iris wordt het een beetje lastig. Voor zover ik weet is zij de Coördinator Nieuws bij Q en is zij dus de baas. Je haalt jezelf dan natuurlijk niet van zender af ;-).
Radiofan500

Aankomende vrijdag, op Goede Vrijdag, Foute Vrijdag bij Qmusic. Van 06 uur 's ochtends tot 00 uur 's nachts. Met uitzondering van de Top40. Inmiddels een terugkerende traditie. (Bijna) de hele dag foute hits.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Is al jaren zo!
Orange

Bericht door Orange »

Radiofan500 schreef: 27 mar 2021 21:20 Aankomende vrijdag, op Goede Vrijdag, Foute Vrijdag bij Qmusic. Van 06 uur 's ochtends tot 00 uur 's nachts. Met uitzondering van de Top40. Inmiddels een terugkerende traditie. (Bijna) de hele dag foute hits.
Zo'n dag slaat toch nergens op als je die gaat onderbreken door de Top40. Dat zal contractueel wel moeten enzo, maar ik vind het maar gek.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Orange schreef: 28 mar 2021 20:13
Radiofan500 schreef: 27 mar 2021 21:20 Aankomende vrijdag, op Goede Vrijdag, Foute Vrijdag bij Qmusic. Van 06 uur 's ochtends tot 00 uur 's nachts. Met uitzondering van de Top40. Inmiddels een terugkerende traditie. (Bijna) de hele dag foute hits.
Zo'n dag slaat toch nergens op als je die gaat onderbreken door de Top40. Dat zal contractueel wel moeten enzo, maar ik vind het maar gek.
Het staat inderdaad niet mooi, maar kan me ook voorstellen dat ze de "foute vrijdag" traditie niet kwijt willen. Foute muziek is toch een belangrijk onderdeel van het merk. Dat de zender dan kiest voor dit compromis vind ik op zich niet zo gek.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

En ook wel prettig om even wat hits te horen tussen al het foute geweld. Lijkt mij een mooie balans.
Plaats reactie