Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Deradiokenner

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Deradiokenner »

Even wat anders, Q maakt een geheimzinnige reclame met we gaan het weer doen... volgende week meer. Ik hoop dat de Q-escape room weer terug komt. Vorig jaar was dit toch ook rond maart zoiets?

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Deradiokenner schreef:
18 feb 2020 12:31
Even wat anders, Q maakt een geheimzinnige reclame met we gaan het weer doen... volgende week meer. Ik hoop dat de Q-escape room weer terug komt. Vorig jaar was dit toch ook rond maart zoiets?
Dit is duidelijk de Q-World Tour, Q-Escape Room zal in april wel weer terugkomen, netzoals in 2019.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Radiofan500 schreef:
18 feb 2020 13:09
Deradiokenner schreef:
18 feb 2020 12:31
Dit is duidelijk de Q-World Tour, Q-Escape Room zal in april wel weer terugkomen, netzoals in 2019.
Doen ze wel super goed altijd.

Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Johanneke schreef:
18 feb 2020 09:12
Ik zat te denken, misschien is het een stomme gedachte maar waarom maken ze van het weekend geen Q Non Stop? Ik vraag me af of dat luisteraars zou kosten? Met de huidige DJ line-up is non-stop misschien wel beter zelfs.
Omdat jij het niks vind moet het maar non-stop worden ? Er zijn tal van andere radiostations waar je naar kan luisteren.

De DJ line-up is goed/leuk samen met veel andere luisteraars. Laat mensen in hun waarde

Ik vind Radio 538 3x niks.maar ieder zijn mening.

Daan!

Bericht door Daan! »

Dat zegt Johanneke toch ook helemaal niet? Ze dropt een stelling in de vorm van een vraag. Daar zou je beargumenteerd op kunnen en ook beargumenteerd op, naar mijn mening, moeten reageren.
Het is interessant om te hypothetiseren of het luisteraars zou kosten.

Radiofan500

Stephan123 schreef:
18 feb 2020 19:44
Johanneke schreef:
18 feb 2020 09:12
Ik zat te denken, misschien is het een stomme gedachte maar waarom maken ze van het weekend geen Q Non Stop? Ik vraag me af of dat luisteraars zou kosten? Met de huidige DJ line-up is non-stop misschien wel beter zelfs.
Omdat jij het niks vind moet het maar non-stop worden ? Er zijn tal van andere radiostations waar je naar kan luisteren.

De DJ line-up is goed/leuk samen met veel andere luisteraars. Laat mensen in hun waarde

Ik vind Radio 538 3x niks.maar ieder zijn mening.
Volkomen mee eens, Stephan. Vind de programmering gewoon prima zoals die is in het weekend. Met leuke shows van onder andere Bas van Nimwegen (die wordt echt onderschat als je het mij vraagt) en Erik in de ochtendshow.

Qmusic non stop in het weekend uitzenden zou belachelijk zijn, en past ook totaal niet bij de huidige slogan. Gaat overigens ook nooit gebeuren, dus waarom daarover speculeren? Zie het nut er niet van in. Lekker iets anders luisteren als het je niet bevalt, zijn genoeg andere zenders.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik snap best wel die stelling in de begin jaren was het weekend non-stop totdat Wouter vd Goes met dj’s kwam.

Orange

Bericht door Orange »

Ik vind het een zeer interessante suggestie, vooral vanuit de vraag of het luisteraars zou kosten. In de begintijd van Q hadden ze de weekenden non-stop. Er zat wel een dj die het weerbericht en de verkeersinformatie deed, soms een luisteraar in de uitzending had voor een prijsvraag en ook soms een luisteraar met een verzoeknummer. In die tijd luisterde ik vaak in het weekend naar Q. Ze zijn mij kwijtgeraakt toen ze vervolgens middelmatige dj's in het weekend gingen zetten. Reden is dat het non-stop strak klonk met een feel-good uitstraling en toch in beperkte mate wat interactie. Prima format wat Q toen hanteerde. Een mindere dj zorgt echter voor ergenis bij mij waardoor ik ben afgehaakt.

Radiofan500

Ik zag vandaag op de Instagram-pagina van Jelle Klerckx (PR-man) een fotoshoot met Domien, Robert Bernink (Algemeen directeur Q en DPG-Media) en Dave Minneboo.

Geen idee wat er gaat gebeuren maar nieuwe foto's met de directeur en Dave Minneboo (programma directeur) maak je niet zomaar denk ik. :)

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, misschien iets met de B05 zender?

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Joe is een rijke kanshebber. Maar dan krijg je weer een Radio 10 V2.0 ik ben juist blij dat die eenheidsworst volgens de zerobase zojuist verholpen is.

density1

Bericht door density1 »

Joe is toch net even wat anders dan Radio 10. Denk zeker dat er een gat in de markt is voor een tegenhanger van Radio 10. Joe is net even wat breder en draait net iets vaker krenten uit de pap die Radio 10 juist laat liggen op dit moment.

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

density1 schreef:
05 mar 2020 23:43
Joe is toch net even wat anders dan Radio 10. Denk zeker dat er een gat in de markt is voor een tegenhanger van Radio 10. Joe is net even wat breder en draait net iets vaker krenten uit de pap die Radio 10 juist laat liggen op dit moment.
Zie ik niet terug in de playlists, sorry.

Radiofan500

De classics worden steeds verrassender op Qmusic, vind ik. Tot het begin van februari was het vaak Phil Collins, Bryan Adams, Queen, Michael Jackson of Robert Miles die voorbijkwamen.

Tegenwoordig ook Foreigner, Fools Garden😅, of Darude. Of dat er nu kwalitatief beter op wordt, weet ik niet, maar het is wel verrassender.

Pot

Bericht door Pot »

Als bevestiging: Qmusic Non-Stop in de Randstad.
http://radio.nl/820533/bevestigd-qmusic ... e-randstad
Oren open!

Smid70

Bericht door Smid70 »

Pot schreef:
08 mar 2020 15:12
Als bevestiging: Qmusic Non-Stop in de Randstad.
http://radio.nl/820533/bevestigd-qmusic ... e-randstad
Gekke vraag, hoe kan Radio Limburg überhaupt in het bezit zijn van een fm frequentie in de randstad?
En waarom mag Q daar geld in steken.

Plaats reactie