Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Daan! »

Lekker bezig Johanneke! Eens met je verhaal, maar wel de waarheid. Op 538 is er ook geen goede personality nachtshow, terwijl die er met MIDNR, 53n8club en de Show Zonder Naam wel geweest zijn.

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Kimberley Dekker gaat over 2 weken weg bij Qmusic. Ze heeft een nieuwe baan, ben benieuwd wie daar vast komt te zitten.

Bron: Kimberley Dekker Instagram.

Persoonlijk zou ik kiezen voor de volgende wijzigingen:
10-12u Stephan Bouwman

(puur 1 blok naar voren gezet omdat ik hem beter op zijn plek vind zitten 's ochtends vanwege zijn rustige programma/stem en de pianobar waarbij je heerlijk rustig je dag kunt opstarten. )

12-15u Bas van Nimwegen
21-00u Nieuw Q-college talent

Of:
10-12u Stephan Bouwman
12-15u Lars Boele (verdiend wel een plekje in de programmering.)

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Jordi en Hila dus beiden solo verder.
https://www.radiofreak.nl/hila-noorzai- ... op-qmusic/

Hila ken ik solo niet goed genoeg, een eigen show voor Jordi vind ik positief. Was op SLAM altijd een fijne jock, al vond ik ze als duo ook niet zo slecht (maar heb dat eigenlijk te weinig gehoord voor een écht goed beeld).

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Hoe kun je zo’n slechte jock op dit tijdstip programmeren. Hila en Jordi mistte ook wel de chemie iets wat Joost en Hila wel hadden. Dus ik snap dat Jordi solo gaat maar Hila op dit tijstip? Kolder!

Deradiokenner

Johanneke schreef:
13 feb 2020 10:32
Ik ben geen fan van Q Music maar de nachtshow van Martijn Kolkman is op die uren voor mij het beste wat er te vinden is, en ik moet zeggen dat ik het ook echt wel een leuk programma vind. Maar nu is Martijn 2,5 week op vakantie en skipt Q Music gewoon de hele show, na middernacht is het non stop. Dat is toch ook minachting van de luisteraar, en eigenlijk ook van je DJ want je zegt eigenlijk dat hij niks toevoegt op die uren, want als ie er niet is... dan hoeven we hem niet te vervangen. Ik vind het amateuristisch voor een station dat nummer 1 zegt te willen worden.
Ik heb een deja vu!

Feivel

Bericht door Feivel »

Deradiokenner schreef:
17 feb 2020 19:04
Hoe kun je zo’n slechte jock op dit tijdstip programmeren. Hila en Jordi mistte ook wel de chemie iets wat Joost en Hila wel hadden. Dus ik snap dat Jordi solo gaat maar Hila op dit tijstip? Kolder!
Hoe weet je dat ze solo een slechte jock is? Er is nog geen seconde van haar eigen programma uitgezonden. Volgens Dave Minneboo heeft ze mooie stappen gemaakt. Dan gaan we dat waarschijnlijk ook terughoren, denk je niet? Je kunt er natuurlijk ook niet omheen dat Hila een vrouw is en dat Q ongetwijfeld aan 538 wil laten zien dat vrouwen wèl muziekradio kunnen maken.

Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Hila Noorzai is geen slechte jock. Toen Kimberley 2 weken vakantie had heeft ze het programma prima overgenomen.

Ze heeft ook een solo programma gehad op de zondag nacht 0-2 voor de tijd van Jordi-Hila/Joost-Hila.

Jammer vind ik het wel voor Jordi, Jordi en Hila was wel een leuk programma.

Jordi en Lars misschien in het weekend?

Betreft de nachtprogrammering als Martijn Kolkman weg is, ze hebben geen andere dj's om het gat te vullen

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Nee, ik denk dat ze Jordi gewoon alleen laten zitten. Misschien dat ze later opzoek gaan naar een (vrouwelijke) sidekick/dj.

Eerder viel Erik van Roekel in tijdens de nachtshows van Martijn als hij afwezig was, maar met de Joe-ochtendshow wordt dat natuurlijk wat gek. Verder snap ik niet dat ze Lars Boele niet gewoon vragen, hij staat daar vast voor open.

Pot

Bericht door Pot »

Ik heb Hila wel eens alleen gehoord (in de tijd met Joost) en het was niet al te goed. Ik snap deze keuze dan ook niet. Bas van Nimegen of Martijn Kolkman vind ik een betere optie.
Oren open!

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

De laatste keer dat ik Hila Noorzai solo hoorde vond ik het echt een aanfluiting. Onbegrijpelijk dat Q-music zo'n slechte dj op zender laat.

Maar goed, inmiddels zijn we even verder en zal ze ongetwijfeld beter zijn geworden. Dave Minneboo zegt dat ze er klaar voor is, dan moeten we daar maar op vertrouwen. Ik ben in elk geval benieuwd.

Deradiokenner

Radiofan500 schreef:
17 feb 2020 20:07
Verder snap ik niet dat ze Lars Boele niet gewoon vragen, hij staat daar vast voor open.
Misschien mag hij helemaal niet? Concurrentiebeding?

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deradiokenner schreef:
18 feb 2020 08:44
Radiofan500 schreef:
Verder snap ik niet dat ze Lars Boele niet gewoon vragen, hij staat daar vast voor open.
Lijkt me sterk, hij is er van de ene op de andere dag uitgezet bij 100% NL, inmiddels al 16 maanden geleden. Denk dat Q Music wel genoeg DJ's heeft, al is er van de weekendploeg blijkbaar niemand beschikbaar om 00-02 van Martijn K over te nemen.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik zat te denken, misschien is het een stomme gedachte maar waarom maken ze van het weekend geen Q Non Stop? Ik vraag me af of dat luisteraars zou kosten? Met de huidige DJ line-up is non-stop misschien wel beter zelfs.

Daan!

Bericht door Daan! »

Qmusic had vroeger ook een nonstop Weekend. Dat hebben ze toen flink de hemel in geprezen.

Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Deradiokenner schreef:
18 feb 2020 08:44
Radiofan500 schreef:
Lars heeft onlangs inval uren gedaan op Q.

Plaats reactie