Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Deradiokenner

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Deradiokenner »

Bij zusterzender JOE in België hebben ze een Christmas house. Ik moest een beetje denken aan SR maar dit is heel iets anders. Ik zou zo’n actie in Nederland ook wel toejuichen nu in december niet echt een alternatief hebben naast de top 2000. Het zou een typische Q-Music actie kunnen worden... https://joe.be/nieuws/vanaf-7-december- ... -antwerpen.
Al heeft Q nu ook een mooie actie verzonnen hoor!

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Inderdaad, ben benieuwd of ze met de nieuwe actie ook live radio gaan maken vanuit die bus. Dat kan met Mattie, Marieke, Menno, Wim en Domien tussen 7 en 19u echt wel gezellige/mooie radio opleveren.

https://qmusic.nl/acties/q-christmas-to ... ijke-kerst

LokaleSter

Bericht door LokaleSter »

Ik denk dat het commercieel wel aantrekkelijk zou zijn als Q-music hun eigen editie van 'het glazen huis' zouden optuigen. Dat past echt goed bij die zender.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Met het item 'Repeat of niet' wordt nog wel eens geschoven bij Q. Ik kan me herinneren dat het ooit wel eens bij Wim van Helden en Stephan Bouwman zat. Tot recentelijk aan toe zat het item bij Mattie & Marieke en 's middags bij Domien. Bij de middagshow is het gebleven, maar de 2e keer 'repeat of niet' is sinds vorige week verhuisd naar de avonduren, te weten bij Joost Swinkels.
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Radiofan500

Edwin Evers is drukker dan ooit deze week, vanochtend zit hij bij Qmusic tot 09 uur voor zijn kerstsingle met Mattie & Marieke.

Radiofan500

Afgelopen jaar is Qmusic gestart met een nieuw experiment. De Q-Escape Room: Mattie, Marieke en Domien gingen The Qube (de concertzaal van Qmusic) in en mochten de kamer niet verlaten voor ze hun puzzels hadden opgelost.

In België doen ze nu hetzelfde, daar staan ze op de Grote Markt. Dan krijg je een soort Glazen Huis, als ik mag verwachten dat dat vanuit een huis van glas gedaan gaat worden.

Hier in Nederland zal dat ook wel terug komen in het kader van "Q Sounds Better With You". Mattie Valk zei in een jaaroverzicht op YouTube ook dat hij daar graag nog eens ingaat.

Wat vinden we van dat idee om de Escape Room op een plein te plaatsen zoals ze bij onze zuiderburen gaat gebeuren?

alex..

Bericht door alex.. »

In Antwerpen hebben ze het geluk dat de stad al enorm toeristisch is, dus er zal zeker wel volk kijken wat er toch al is.

Maar bijv. dat voorbeeld van JOE, toevallig langs gelopen bij de kerstmarkt, alleen daar was echt niemand in geïnteresseerd (toen ik er was alleszins).

Als je op zo plein staat en je begrijpt niet echt wat ze aan het doen zijn, is er simpelweg niks aan. Dus het zal vallen of staan met de puzzels die ze moeten doen.

LokaleSter

Misschien kan heel Q-music in een Escape Room gaan zitten. En dan de stekker er uit trekken en de sleutel weggooien. :wink:

Deradiokenner

LokaleSter schreef:
07 jan 2020 21:55
Misschien kan heel Q-music in een Escape Room gaan zitten. En dan de stekker er uit trekken en de sleutel weggooien. :wink:
In plaats van te gaan zappen, ga je hier domme opmerkingen plaatsen over een zender die jij niet tof vindt. Houd dan beter je mond. Maar oké weten we ook weer dat we je inhoudelijk niet serieus moeten nemen. 14 jarig gedrag is dit.

Maar ontopic:

Ik had vorig jaar ook zo’n idee doe het op een plein. Maar ik hoop dat ze dit jaar terug komen en dan ook naar een plein gaan. Ik heb het idee dat ze het vorig jaar in Nederland hebben geprobeerd en in België de verbeterde versie van het plan naar hun hebben gestuurd. We zullen zien, ik zou het toejuichen.

Pot

Bericht door Pot »

Ik vind het allemaal een circus. De gewone luisteraar doe je er geen plezier mee, denk ik zo.
Oren open!

Deradiokenner

Dat denk ik wel, werdt heel goed ontvangen door het publiek!

Domien

Bericht door Domien »

LokaleSter schreef:
:wink:
Domien en de Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic

Deradiokenner

Domien schreef:
08 jan 2020 09:20
LokaleSter schreef:
:wink:
Nu Domien toch aanwezig is op het forum, kan hij vast wel vertellen of de escape room terug komt en of dit op een plein komt?

LokaleSter

Deradiokenner schreef:
08 jan 2020 02:24
LokaleSter schreef:
In plaats van te gaan zappen, ga je hier domme opmerkingen plaatsen over een zender die jij niet tof vindt. Houd dan beter je mond. Maar oké weten we ook weer dat we je inhoudelijk niet serieus moeten nemen. 14 jarig gedrag is dit.
🤭😂😂😂

Die knipogende smiley 😉 staat er niet voor niets bij vriend, die is er voor mensen die de post wat al te serieus nemen.

Maar kennelijk begrijpt niet iedereen het doel ervan🤷‍♂️

Orange

Bericht door Orange »

LokaleSter schreef:
08 jan 2020 10:08
Deradiokenner schreef:
08 jan 2020 02:24
LokaleSter schreef:
🤭😂😂😂

Die knipogende smiley 😉 staat er niet voor niets bij vriend, die is er voor mensen die de post wat al te serieus nemen.

Maar kennelijk begrijpt niet iedereen het doel ervan🤷‍♂️
Tja, zet er een knipoog bij en iedere domme/zinloze opmerking kan ineens wel?

Plaats reactie