Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioFan!

Re: Qmusic algemeen

Bericht door RadioFan! »

Peerke_NL schreef: 19 apr 2018 18:06 Luister niet meer Q maar zie ik nu dat het experiment met de in ears en losse Mics voorbij is ?
Ja dat is al een tijdje niet meer..
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

Mattie, Marieke en Anton in de ochtend is toch wel echt leuk.Die 3 zouden dagelijks een ochtendshow moeten hebben. Niets tegen Igmar maar dit is gewoon strakker, en 'gezelliger' ik krijg bij deze show toch een beetje het Mattie en Wietze gevoel terug.

Fien en Igmar zijn vandaag vrij.
radio luisteraar

Bericht door radio luisteraar »

Is het iemand opgevallen dat ze bij Q 's avonds tegenwoordig geen verkeer meer doen op het halfe uur?
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

radio luisteraar schreef: 17 mei 2018 19:36 Is het iemand opgevallen dat ze bij Q 's avonds tegenwoordig geen verkeer meer doen op het halfe uur?
Ja, heb ik ook gehoord, maar volgens mij doen ze dat alleen niet als er niets of niet veel files of snelheidscontroles zijn.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Domien Verschuuren gaat naar Q-Music! Eindelijk een goede transfer! ik vond die van Igmar ook al goed en deze is ook perfect. Ik ben benieuwd wanneer hij begint en wat voor show het wordt! Dave Minneboo is nog net geen maand binnnen en hij haalt meteen Domien!
Laatst gewijzigd door 2unlimited op 20 jun 2018 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
pveelen

Bericht door pveelen »

Domien is in mijn ogen veranderd in een onsympathieke kerel. De gezellige en toffe gast die hij was bij @Work en Dit is Domien ontbreekt sinds hij “mister3fm” is geworden. Hij is te vaak in interviews te horen met de meest uiteenlopende uitspraken en statements.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

pveelen schreef: 20 jun 2018 12:37 Domien is in mijn ogen veranderd in een onsympathieke kerel. De gezellige en toffe gast die hij was bij @Work en Dit is Domien ontbreekt sinds hij “mister3fm” is geworden. Hij is te vaak in interviews te horen met de meest uiteenlopende uitspraken en statements.
Dit idee heb ik ook al een tijdje. Vroeger vond ik het inderdaad een gezellige DJ, maar sinds hij de ochtend is gaan doen heb ik het idee dat ik meer wordt toegesproken wat wel en niet goed voor mij is. Ook sommige uitspraken of houdingen zorgen ervoor dat ik met minder plezier naar Domien luister dan eerst. Ik ben in de ochtend in ieder geval weg bij 3FM. Ik ben benieuwd of hij in de middagshow een andere toon gaat aannemen. Het kan natuurlijk ook komen omdat hij zichzelf als DE man zag die 3FM moest redden.

Verder lijkt het me een prima keuze van Qmusic. Ik ben benieuwd of ze hiermee gaan stijgen in de luistercijfers. Ik hoop wel dat Domien één of twee leuke sidekicks krijgt, want Domien alleen is op zo’n tijdslot echt dodelijk saai om te luisteren.
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

jordiv30 schreef: 20 jun 2018 13:41
pveelen schreef: 20 jun 2018 12:37 Domien is in mijn ogen veranderd in een onsympathieke kerel. De gezellige en toffe gast die hij was bij @Work en Dit is Domien ontbreekt sinds hij “mister3fm” is geworden. Hij is te vaak in interviews te horen met de meest uiteenlopende uitspraken en statements.
Dit idee heb ik ook al een tijdje. Vroeger vond ik het inderdaad een gezellige DJ, maar sinds hij de ochtend is gaan doen heb ik het idee dat ik meer wordt toegesproken wat wel en niet goed voor mij is. Ook sommige uitspraken of houdingen zorgen ervoor dat ik met minder plezier naar Domien luister dan eerst. Ik ben in de ochtend in ieder geval weg bij 3FM. Ik ben benieuwd of hij in de middagshow een andere toon gaat aannemen. Het kan natuurlijk ook komen omdat hij zichzelf als DE man zag die 3FM moest redden.

Verder lijkt het me een prima keuze van Qmusic. Ik ben benieuwd of ze hiermee gaan stijgen in de luistercijfers. Ik hoop wel dat Domien één of twee leuke sidekicks krijgt, want Domien alleen is op zo’n tijdslot echt dodelijk saai om te luisteren.
De nieuwslezeres zit er ook bij, Anne-Marie doet ook actief mee met de show. Momenteel tenminste. Ik weet niet hoe Domien dit in gaat vullen.
timmjanssen97

Bericht door timmjanssen97 »

Marieke elsinga gaat samen met mattie de ochtendshow doen, of mag krijgt een show in de vooravond
aapdedino

Bericht door aapdedino »

http://www.mediacourant.nl/2018/06/mari ... et-mattie/
Ja Igmar gaat naar de vooravond.
En Fien gaat nieuwslezen bij Domien.
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

aapdedino schreef: 21 jun 2018 12:17 http://www.mediacourant.nl/2018/06/mari ... et-mattie/
Ja Igmar gaat naar de vooravond.
En Fien gaat nieuwslezen bij Domien.
Ik hoop toch niet dat Menno weg gaat hoor..
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

De nieuwe programmering, met de updates laat nog even op zich wachten volgens Q, dus dan maak ik er maar eentje: Zo gaat 'ie eruit zien denk (& hoop ik).

Maandag tot vrijdag:

00-03u Nieuw Q College Talent (winnaar wordt binnenkort bekend gemaakt)
03-06 Gido Kuin
06-09 Mattie & Marieke
09-10 Het Foute Uur
10-12 Joep Roelofsen
12-14 Kimberley Dekker
14-16 Wim van Helden
16-19 Domien Verschuuren (en Fien met het nieuws)
19-21 Igmar Felicia
21-00 Menno & Kai

Weekend:

00-07 Non stop
07-09 Martijn Biemans
09-10 Het Foute Uur
10-13 Erik van Roekel
13-16 Martijn Kolkman
16-19 Stephan Bouwman
19-22 Joost & Hila
22-01 Bas van Nimwegen

Voor Martijn Biemans lijkt me dit het perfecte moment om on air te gaan.
Laatst gewijzigd door RadioFan! op 21 jun 2018 13:34, 2 keer totaal gewijzigd.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

als Q zo doorgaat hebben ze er een luisteraar bij. Vond het concept altijd al heel sterk, maar de djs wat minder. Nu er zoveel goede djs bijkomen (Marieke, igmar (solo) en domien, en verwacht Biemans ook nog wel), ben ik zeer benieuwd hoe het gaat klinken.

Lijkt er sterk op dat Q met deze wijzigingen de concurentistrijd met 538 aan wil gaan nu Evers daar vertrekt.

En goed dat Igmar weer een eigen plek krijgt. Die is veel te goed voor een bijrol in de ochtend.
Orange

Bericht door Orange »

Het zal mij niet verbazen als er overdag bij Q nog meer gaat veranderen. Hun beleid van eigen talent opleiden is blijkbaar niet meer de koers. Als dat niet meer de koers is, zijn grotere namen overdag een logisch vervolg.
density1

Bericht door density1 »

Dus wat ik gisteren al vermoeden blijkt waarheid, er gaat dus meer veranderen bij Q. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Q wil de aanval met 3 FM aan gaan denk ik.
Plaats reactie