Veranderingen Sky Radio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Sky Radio

Bericht door Phoenix » 19 sep 2018 19:37

Vroeger hadden de programmatitels nog een functie bij Sky. Daarmee kwam Sky in de overzichten van omroepgidsen terecht. Met het verdwijnen van omroepgidsen vraag ik me af wat tegenwoordig de functie van programmatitels bij Sky is.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Orange

Bericht door Orange » 19 sep 2018 21:59

Is dit een bericht van het Knopje? Haha, wat een lariekoek dit.

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 19 sep 2018 22:26

Orange schreef:
19 sep 2018 21:59
Je hebt geen idee wat je kunt verwachten van het artikel als je de titel leest, aan het einde van het bericht is het nog net zo vaag als toen je er op klikte.. Wat een nonsense dit artikel.

density1

Bericht door density1 » 19 sep 2018 22:49

Clickbate artikelen, daar staat mediacourant vol van. En de manier van schrijven is op een Telegraaf-achtige manier. Dacht dat de website ook van deze krant is.

Stef99

Bericht door Stef99 » 20 sep 2018 19:40

RadioFan! schreef:
19 sep 2018 22:26
Orange schreef:
Je hebt geen idee wat je kunt verwachten van het artikel als je de titel leest, aan het einde van het bericht is het nog net zo vaag als toen je er op klikte.. Wat een nonsense dit artikel.
Precies dat dus... Het bericht komt over alsof ze de ochtendshow willen laten presenteren, maar er veranderen gewoon een paar tijden en namen...

En trouwens, classics als Marco Borsato en Celine Dion? :lol: :lol: Volgens mij heb ik die nog nooit gehoord op Sky... :lol:

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 20 sep 2018 19:55

Stef99 schreef:
20 sep 2018 19:40
RadioFan! schreef:
19 sep 2018 22:26
Orange schreef:

Precies dat dus... Het bericht komt over alsof ze de ochtendshow willen laten presenteren, maar er veranderen gewoon een paar tijden en namen...

En trouwens, classics als Marco Borsato en Celine Dion? :lol: :lol: Volgens mij heb ik die nog nooit gehoord op Sky... :lol:
Ik heb geen idee wat ze draaien, ik luister er nooit naar. Als ik dit artikel lees dan mis ik niets.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 20 sep 2018 22:31

Toch grappig, programmanamen wijzigen van non stop hetzelfde.
Rock 'n roll is better than music!

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 25 sep 2018 15:52

MediaCourant is altijd voorzien van een bijtende, zure, cynische ondertoon. Artikelen hebben wel een kern van waarheid maar er wordt echt een hoop bij gefantaseerd.
Offtopic is het nieuwe ontopic.

progmog

Bericht door progmog » 25 sep 2018 15:59

density1 schreef:
19 sep 2018 22:49
Clickbate artikelen, daar staat mediacourant vol van. En de manier van schrijven is op een Telegraaf-achtige manier. Dacht dat de website ook van deze krant is.
De website wordt gerund door een persoon genaamd Bob Willer. De Volskrant deed er eens onderzoek naar.

density1

Bericht door density1 » 25 sep 2018 16:25

Wel een oud bericht uit de VK weet niet of dat nog actueel is. Staat me iets bij dat het verkocht is na 2014.

Bart144

Bericht door Bart144 » 23 nov 2018 16:49

Sky is nog steeds opzoek naar een ochtendprogramma. Het AD meldt dat het duo Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga hoog op de verlanglijst zou hebben gestaan.
Sky Radio wil nog steeds ochtendshow

Een poging om Mattie Valk en Wietze de Jager een dagelijks programma te geven op Sky Radio, mislukte vorig jaar. Maar de wens voor een ochtendshow op de non-stop muziekzender is er nog steeds. Volgens ingewijden wordt gezocht naar geschikte namen.

Het duo Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga – die elkaar kennen van RTL Summer Night en nu RTL Boulevard – zou hoog op de verlanglijst hebben gestaan. Over een toekomstige ochtendshow op Sky Radio wil directeur Marc Adriani van Talpa Radio alleen kwijt: ,,Momenteel speelt dit niet.’’

AD

jessica

Bericht door jessica » 23 nov 2018 18:48

Bart144 schreef:
23 nov 2018 16:49
Sky is nog steeds opzoek naar een ochtendprogramma. Het AD meldt dat het duo Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga hoog op de verlanglijst zou hebben gestaan.

Een poging om Mattie Valk en Wietze de Jager een dagelijks programma te geven op Sky Radio, mislukte vorig jaar. Maar de wens voor een ochtendshow op de non-stop muziekzender is er nog steeds. Volgens ingewijden wordt gezocht naar geschikte namen.

Het duo Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga – die elkaar kennen van RTL Summer Night en nu RTL Boulevard – zou hoog op de verlanglijst hebben gestaan. Over een toekomstige ochtendshow op Sky Radio wil directeur Marc Adriani van Talpa Radio alleen kwijt: ,,Momenteel speelt dit niet.’’

AD
Dit is waarschijnlijk niet doorgegaan want Marieke is naar Q gegaan. Ik begrijp het wel. In de ochtendspits is er niet genoeg urgentie om Sky aan te zetten. In Duitsland heb je ook van deze zenders met alleen een gepresenteerde ochtendshow en de rest non stop. In de morgen hebben mensen toch de behoefte om bijgepraat te worden.

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 23 nov 2018 18:53

jessica schreef:
23 nov 2018 18:48
Bart144 schreef:
23 nov 2018 16:49

AD
Dit is waarschijnlijk niet doorgegaan want Marieke is naar Q gegaan. Ik begrijp het wel. In de ochtendspits is er niet genoeg urgentie om Sky aan te zetten. In Duitsland heb je ook van deze zenders met alleen een gepresenteerde ochtendshow en de rest non stop. In de morgen hebben mensen toch de behoefte om bijgepraat te worden.
Inderdaad, Sky zakt sowieso de laatste tijd. Maar ja, wat wil je.. Als je al kerstmuziek gaat draaien voordat Sinterklaas is aangekomen ben je niet helemaal goed bij je hoofd. Van de week enorm veel negatieve berichten gelezen over dit feit, en geheel logisch natuurlijk. Er zal nog wel wat meer gedaald gaan worden met deze koers(wijziging)...
Laatst gewijzigd door RadioFan! op 23 nov 2018 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

density1

Bericht door density1 » 23 nov 2018 18:54

Als ze inderdaad ochtendradio gaan maken betrek de drivetime uren s'middags er dan ook bij. Non stopradio is in deze tijd niet bijzonder meer dus moet je ergens anders mee opvallen en dat kan met een ochtend en middagshow en op de overige uren nonstop.

jessica

Bericht door jessica » 23 nov 2018 19:16

Misschien gaat Edwin Evers wel naar Sky Radio als Sky ook een gepresenteerde middagshow wil. Maar ik vermoed toch dat ze eerst een ochtendshow willen gaan opzetten. Dat is iets urgenter om de luistercijfers in de morgen op te krikken.

Plaats reactie