Er zijn -inmiddels- meerdere versies van de commercial denk ik. De versie die ik op televisie zag was qua uiterlijk geen Giel hoor. Als ik op Youtube kijk, zie ik inderdaad de versie met een soort Giel, maar dat is niet de versie die ik bedoel.Pascal. K schreef: ↑14 jun 2020 20:42Zie ook YouTube een look a like met een bril en snor... Dat is geen Wietze natuurlijk. Ook geen Gielboxfm schreef: ↑14 jun 2020 20:04Ik bedoelde meer de interviewprogramma's, hoorspelen lijken mij nog duurder (lijkt mij dat het wordt opgenomen, dan audiobewerking, etc). Maar opnemen neemt de productiekosten niet weg. Het is geen muziekradio waarbij voicetrack goedkoper is he.Durashift schreef: ↑13 jun 2020 13:30 Die nachtelijke, halfuurs, programma's zijn o.a hoorspelen die, naar ik aanneem, vooraf ergens doordeweeks overdag zijn opgenomen. Blijft over een technicus in de studio die de techniek verzorgt.. maar die moet er sowieso zijn vanwege de nieuwsredactie, lijkt mij.
Heb qua presentatiestijl het gevoel dat Jeroen van Inkel wordt nagedaan, maar qua uiterlijk lijkt het ook weer alsof Wietze wordt nagedaan.
En Inkel is typerend voor de ouderwetse DJ met een typisch DJ toontje
Veranderingen Sky Radio
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Sky Radio
Daarmee probeer ik te zeggen dat het geen Giel is

Oren open!
Aan de plek van dit topic gezien leeft Sky totaal niet onder de radio freaks haha, bij deze even een schop omhoog want ik las in het persbericht van vandaag:
Welke keiharde werkzaamheden hebben zij hier dan aan verricht?Uunco Cerfontaine van Sky Radio: “Ik vind het fantastisch dat we juist in deze lastige tijd de warme kerstsfeer in vele huizen hebben gebracht. We hebben er met het hele Sky-team keihard aan gewerkt en het is geweldig dat maar liefst 6 miljoen luisteraars hun kerst met ons hebben gevierd.”
6 miljoen. Dat is indrukwekkend.
-
Whaha wat een onzin, ik geloof er geen reet van! Wacht wel op de luistercijfers. Komt Talpa niet slecht uit zo’n onderzoekje...
-
http://radio.nl/822516/sky-radio-bijna-verkocht
De geruchten in de radiowereld worden steeds sterker. Volgens diverse bronnen is de non-stop radiozender Sky Radio bijna verkocht aan DPG Media uit Vlaanderen, eigenaar van o.a. Qmusic. De overige radiostations uit de stal van Talpa zouden niet worden verkocht.
DPG Media zou niet azen op het radiostation zelf maar op de frequenties van het landelijke station. Op de frequenties van Sky zou dan een Nederlandse versie van ‘Joe FM’ worden gelanceerd, een oldies format waarmee ze in Vlaanderen al een behoorlijk marktaandeel hebben.
-
Dat zou een wel bijzonder . Hoop dan wel op een gepresenteerde programmering
Dat zou heel opmerkelijk zijn. Zeker omdat DPG met Joe een directe concurrent voor Radio 10 en Veronica in de markt zet.Radiofan500 schreef: ↑22 jan 2021 22:19 http://radio.nl/822516/sky-radio-bijna-verkocht
De geruchten in de radiowereld worden steeds sterker. Volgens diverse bronnen is de non-stop radiozender Sky Radio bijna verkocht aan DPG Media uit Vlaanderen, eigenaar van o.a. Qmusic. De overige radiostations uit de stal van Talpa zouden niet worden verkocht.
DPG Media zou niet azen op het radiostation zelf maar op de frequenties van het landelijke station. Op de frequenties van Sky zou dan een Nederlandse versie van ‘Joe FM’ worden gelanceerd, een oldies format waarmee ze in Vlaanderen al een behoorlijk marktaandeel hebben.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Ik kan het me haast niet voorstellen. Dat Veronica ooit verkocht zou worden, zou ik ergens nog wel kunnen begrijpen, maar Sky?Phoenix schreef: ↑22 jan 2021 22:41Dat zou heel opmerkelijk zijn. Zeker omdat DPG met Joe een directe concurrent voor Radio 10 en Veronica in de markt zet.Radiofan500 schreef: ↑22 jan 2021 22:19 http://radio.nl/822516/sky-radio-bijna-verkocht
De luistercijfers zijn er de afgelopen jaren wel achteruit gegaan, maar de kosten zijn toch laag en de opbrengsten prima, lijkt me. En je zult de frequenties toch niet gaan verkopen aan concurrent DPG? Daarbij zal het een concurrent worden van Radio 10 en Veronica.
Opmerkelijk. Het zou ook zonde zijn, hoewel Joe zo wel goed in de markt kan worden gezet.
Oren open!
Het zou me niks verbazen, Qmusic in NL is immers ook voortgekomen uit een Talpa-station. Die Vlamingen lachen hun ballen uit de broek met dat Talpa.
-
Wauw, zou het radiolandschap wel spannender maken. Ben benieuwd! Zou Talpa dan Veronica daarna opofferen om daar non-stop van te maken?
Dat zou wel geweldig nieuws zijn en weer eens een opmerkelijke move in radioland. Toch al weer wat jaartjes geleden. Zoiets soortgelijks is er gebeurd met Radio 10 FM/Gouwe Ouwe Zender wat omgedoopt werd in Radio Veronica in 2003.
Dit kan ik me niet voorstellen. Sky verkopen om een concurrent in het zadel te helpen voor Veronica en Radio 10.
Als het al zo is, lijkt het me logischer dat ze het kavel verkopen en Sky op het kavel van Veronica zetten.
Maar Talpa ontkent.
Als het al zo is, lijkt het me logischer dat ze het kavel verkopen en Sky op het kavel van Veronica zetten.
Maar Talpa ontkent.