Rob heeft vorige week gezegd dat hij nu al vakantie heeft omdat dit gepland stond toen hij nog bij 10 zat. Dit komt omdat 10 wilde dat iedereen rond de top4000 terug/aanwezig is.Jari de Jonge schreef: ↑28 okt 2024 11:40 Hoorde de limerick over rob van Someren die een weel afwezig is wegens de top 4000 van radio10??
Hoe zit dit.
Of is dit een grapje
Veranderingen 100%NL
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 100%NL
-bier
Lichtelijk bizar hoor dat je net een goeie maand bezig bent, na maanden van een hoop vrije tijd dat je evengoed die vakantie gaat vierenchopke schreef: ↑29 okt 2024 23:58Rob heeft vorige week gezegd dat hij nu al vakantie heeft omdat dit gepland stond toen hij nog bij 10 zat. Dit komt omdat 10 wilde dat iedereen rond de top4000 terug/aanwezig is.Jari de Jonge schreef: ↑28 okt 2024 11:40 Hoorde de limerick over rob van Someren die een weel afwezig is wegens de top 4000 van radio10??
Hoe zit dit.
Of is dit een grapje
Wat zou jij doen dan in je huidige werk?banne schreef: ↑30 okt 2024 19:00Lichtelijk bizar hoor dat je net een goeie maand bezig bent, na maanden van een hoop vrije tijd dat je evengoed die vakantie gaat vierenchopke schreef: ↑29 okt 2024 23:58Rob heeft vorige week gezegd dat hij nu al vakantie heeft omdat dit gepland stond toen hij nog bij 10 zat. Dit komt omdat 10 wilde dat iedereen rond de top4000 terug/aanwezig is.Jari de Jonge schreef: ↑28 okt 2024 11:40 Hoorde de limerick over rob van Someren die een weel afwezig is wegens de top 4000 van radio10??
Hoe zit dit.
Of is dit een grapje
Als ik net ergens nieuw begonnen ben ga ik toch zeker niet na een maand al op vakantie, dat vind ik persoonlijk onfatsoenlijk
Als Rob zijn reis al had geboekt, is het lastig kosteloos annuleren zonder dringende reden. En waarom is het onfatsoenlijk als zijn nieuwe werkgever ermee akkoord is gegaan?
"Hey Rob, kom je gezellig bij ons werken?"
"Ja graag, lijkt me leuk"
*Onderhandeling*
"Oh ja, ook wel goed om te weten, ik heb al een vakantie geboekt staan eind oktober"
"Geen probleem, we willen je graag bij de club hebben"
"Prima, we gaan er iets moois van maken!"
Laatst gewijzigd door Ingebruik op 30 okt 2024 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien dat het aan mij ligt, maar het gebeurd toch vaker dat een vakantie geboekt is? Zeker als je vlak voor de zomervakantie begint. Mijn vriendin gaf dit ook direct aan toen ze in dienst kwam. Die week dat we op vakantie gingen was dan geen probleem. De overige vakantieweken kun je dan nog in overleg bepalen met je werkgever lijkt me. Wat hier dan ook gedaan is hoop ik.
Ja maar als je logisch gaat redeneren kunnen we niet meer onszelf opfokken over dingen die ons totaal niet aangaan!Jelmerrr1 schreef: ↑31 okt 2024 08:31 Misschien dat het aan mij ligt, maar het gebeurd toch vaker dat een vakantie geboekt is? Zeker als je vlak voor de zomervakantie begint. Mijn vriendin gaf dit ook direct aan toen ze in dienst kwam. Die week dat we op vakantie gingen was dan geen probleem. De overige vakantieweken kun je dan nog in overleg bepalen met je werkgever lijkt me. Wat hier dan ook gedaan is hoop ik.
-
Ongetwijfeld, maar zoals gezegd zou ik dat niet doen. Ik lig er ook niet wakker van verder, vind het opmerkelijkDeradiokenner schreef: ↑31 okt 2024 10:00Beetje onzin, gewoon aangeven in het gesprek zoals Rob waarschijnlijk ook heeft gedaan.
Dit is idd de normaalste zaak van de wereld. Ik heb weleens meegemaakt dat er iemand werd aangenomen die zwanger was. Dan weet je dus dat er een zwangerschapsverlof aan komt.Jelmerrr1 schreef: ↑31 okt 2024 08:31 Misschien dat het aan mij ligt, maar het gebeurd toch vaker dat een vakantie geboekt is? Zeker als je vlak voor de zomervakantie begint. Mijn vriendin gaf dit ook direct aan toen ze in dienst kwam. Die week dat we op vakantie gingen was dan geen probleem. De overige vakantieweken kun je dan nog in overleg bepalen met je werkgever lijkt me. Wat hier dan ook gedaan is hoop ik.
Punt is natuurlijk wel dat op de radio met een nieuw programma het beter is om dan een langere tijd achter elkaar aanwezig te zijn. Maar goed, vakantie al geboekt, ook afhankelijk met partner (en misschien meer mensen), in dit geval wellicht niet alleen van Van Someren, maar ook van de rest van het team. Dan kan je dat beter maar zo laten.
-
Nieuwe column Patrick kicken Bij radiostation 100%NL wordt serieus een naamsverandering overwogen, op initiatief van kersverse middagjock Rob van Someren. Radio 100.
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... rZIqJuv4yg
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... rZIqJuv4yg