Heerlijk hoorJari de Jonge schreef: ↑13 sep 2024 16:44 Nu ook Kool & The Gang.
Dus echt een beetje 50%NL en 50% HITS van z'n oude werkgever/eigen platenbak
Veranderingen 100%NL
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 100%NL
- Ane Sybesma
Ik vind de muziek eerder beter dan slechter op 100% nl dan op Radio 10. Voor de rest hoor ik weinig verschil.
-
Dat mag nu gewoon volgens de kavelvoorwaarden, dus prima.Jari de Jonge schreef: ↑13 sep 2024 16:44 Nu ook Kool & The Gang.
Dus echt een beetje 50%NL en 50% HITS van z'n oude werkgever/eigen platenbak
Ik vond het een mooi moment voor Rob om zichzelf opnieuw uit te vinden maar het is op de stationsvormgeving, een spelletje en de limericks om 18:10 na een 100%(haha) kopie van alles wat ie al jaren doet. Gemiste kans wat mij betreft
Eens. Ik denk dat Rob heel goed in staat is zichzelf te vernieuwen en dat zou zo langzamerhand ook wel mogen
Rock 'n roll is better than music!
-
Vind muziek mix best afwisselend klinkt lekker hoor somertijd op 100%NL
De naam 100%NL stamt nog uit de tijd dat ze in de tijd voor de vorige veiling in 2003 volledig Nederlandse popmuziek draaide via internet. Toen ze na RTL FM op de FM kwamen werd dat door hun geboden percentage Nederlandstalige muziek voor het kavel Nederlandstalige muziek / Europese muziek (zoals dat toen in elkaar stak) 70% Nederlandstalig en 30% Europese muziek (met het meeste uit Nederland) Nu is dat nog maar 50% Nederlandstalig (Nederpop) en 50% Internationaal (met het meeste uit Nederland) volgens de nieuwe kavelvoorwaarden van de laatste veiling.Mawanella schreef: ↑13 sep 2024 16:34Elvis inderdaad.
Ik ben een R10 luisteraar, dus geen 100% NL luisteraar. Voor Somertijd de grote uitzondering gemaakt.
Nog lekker steeds van ouds, weliswaar zonder Menno.
Ondertussen werden ook Cyndi Lauper & Jason Mraz gedraaid, maar 100% NL is toch een zender met Nederlandse producties/artiesten? Gelukkig is 100% NL geen kloon van dat vreselijke sterren.nl, dan was Somertijd ook moeilijk door heen te komen.
En....de flessen blijven dicht, geen vrijmibo tijdens het programma.
Subtiele hints, opa Willem kreeg zijn Ketel 1 in een Jip en Janneke Hema fles en ook bij Japie Kat werd er gehint op geen alcohol.
Subtiele hints, opa Willem kreeg zijn Ketel 1 in een Jip en Janneke Hema fles en ook bij Japie Kat werd er gehint op geen alcohol.
Die eerste zin heb je helemaal zelf uit je duim gezogen? Ze zonden niet uit via internet in de tijd voor de veiling en de muziekkeuze zou ik in eerste instantie zeker niet omschrijven als popmuziek.lion schreef: ↑13 sep 2024 21:51De naam 100%NL stamt nog uit de tijd dat ze in de tijd voor de vorige veiling in 2003 volledig Nederlandse popmuziek draaide via internet. Toen ze na RTL FM op de FM kwamen werd dat door hun geboden percentage Nederlandstalige muziek voor het kavel Nederlandstalige muziek / Europese muziek (zoals dat toen in elkaar stak) 70% Nederlandstalig en 30% Europese muziek (met het meeste uit Nederland) Nu is dat nog maar 50% Nederlandstalig (Nederpop) en 50% Internationaal (met het meeste uit Nederland) volgens de nieuwe kavelvoorwaarden van de laatste veiling.Mawanella schreef: ↑13 sep 2024 16:34Elvis inderdaad.
Ik ben een R10 luisteraar, dus geen 100% NL luisteraar. Voor Somertijd de grote uitzondering gemaakt.
Ondertussen werden ook Cyndi Lauper & Jason Mraz gedraaid, maar 100% NL is toch een zender met Nederlandse producties/artiesten? Gelukkig is 100% NL geen kloon van dat vreselijke sterren.nl, dan was Somertijd ook moeilijk door heen te komen.
En met deze formule is Van Someren al decennia lang succesvol. Dit is was zijn trouwe luisteraars verwachten en ook de reden dat ze hem volgen bij een zenderwissel. Het is logisch dat er maar minimaal iets veranderd. De basis van het programma blijft bestaan.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Naar wat Talpa gezegd heeft dus niet meer zo succesvol onder een groot genoege groep mensen om relevant voor R10 te zijn. Ik volg Rob en Somertijd ook op Facebook en zie een aardige schare fans daar reageren maar dat zijn geen duizenden mensen, eerder honderden. Uiteraard geen heel representatieve vergelijking maar toch
Ook binnen de formule kan je vernieuwing doorvoeren. In de tijd bij Veronica gebeurde dat nog wel, bij de wissel naar Radio 10 enigszins. Het werd toen wat minder brutaal. De laatste jaren hoor ik echt stilstand. Het zou mij niet verbazen als daardoor het marktaandeel daalde.
Nu was Somertijd met het dalende marktaandeel populairder dan Barry Paf, dus voor 100%NL heeft dat wellicht nog potentie. Ik denk wel dat Rob van Someren met wat vernieuwing meer luisteraars kan bereiken dan met de zoveelste flauwe mop met betaald lachen op de achtergrond.
Rock 'n roll is better than music!
Nee dat heb ik niet uit mijn duim gezogen want zo heb ik ze leren kennen vandaar.Erik H.H. schreef: ↑14 sep 2024 05:34Die eerste zin heb je helemaal zelf uit je duim gezogen? Ze zonden niet uit via internet in de tijd voor de veiling en de muziekkeuze zou ik in eerste instantie zeker niet omschrijven als popmuziek.lion schreef: ↑13 sep 2024 21:51De naam 100%NL stamt nog uit de tijd dat ze in de tijd voor de vorige veiling in 2003 volledig Nederlandse popmuziek draaide via internet. Toen ze na RTL FM op de FM kwamen werd dat door hun geboden percentage Nederlandstalige muziek voor het kavel Nederlandstalige muziek / Europese muziek (zoals dat toen in elkaar stak) 70% Nederlandstalig en 30% Europese muziek (met het meeste uit Nederland) Nu is dat nog maar 50% Nederlandstalig (Nederpop) en 50% Internationaal (met het meeste uit Nederland) volgens de nieuwe kavelvoorwaarden van de laatste veiling.Mawanella schreef: ↑13 sep 2024 16:34 Elvis inderdaad.