Analyse 3FM 9 maanden later

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Debaser

Re: Analyse 3FM 9 maanden later

Bericht door Debaser »

Daan Bakker schreef:
Debaser schreef: Sander Hoogendoorn is geweldig, een van de beste jocks op 3 van dit moment. Zowel de programma's van Domien als Frank gingen er op vooruit toen hij inviel. Top!
Ik luister nooit Frank, maar waarom vond je de programma's er op vooruit gaan? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Dit is Domien, maar voor het forum is Frank ook interessant natuurlijk.
Bij Frank is het duidelijk: Frank lijkt een hele zware last te dragen en daardoor klinkt het geforceerd. Sander Hoogendoorn doet het vervolgens zonder enige druk en daardoor klinkt exact hetzelfde programma beter.

Bij Domien is het eigenlijk wat jij in je eigen reactie zegt. Er is weinig 'Domien' aan dat programma, het hangt een beetje van los zand aan elkaar en soms zijn de verhalen gewoon niet zo bijster bijzonder. Dan is het handig als je iets van jezelf hebt. Sander Hoogendoorn doet dat wel en rekt het format een beetje op. Ik denk dan bijvoorbeeld even aan de Rage Room die hij had opgezet.
Be a debaser!
Daan!

Bericht door Daan! »

Ja, ik vermoedde al dat je dat zou zeggen. Het laatste woord is ook zo'n item wat prima in Dit is Domien had gekund.
rammerdebam

Bericht door rammerdebam »

ik vind op dit moment radio 2 lekkerder luisteren dan 3FM en ik was een trouwe 3fm luisteraar
marbles

Bericht door marbles »

rammerdebam schreef:ik vind op dit moment radio 2 lekkerder luisteren dan 3FM en ik was een trouwe 3fm luisteraar
snap ik helemaal. luister net Giel die terug is van vakantie en het lijkt verrek wel of ik naar slam fm luister, 90% is dance meuk en de zoveelste remix van het zoveelste nietszeggende nummer
Minder eenheidsworst op de radio please
Debaser

Bericht door Debaser »

marbles schreef:
rammerdebam schreef:ik vind op dit moment radio 2 lekkerder luisteren dan 3FM en ik was een trouwe 3fm luisteraar
snap ik helemaal. luister net Giel die terug is van vakantie en het lijkt verrek wel of ik naar slam fm luister, 90% is dance meuk en de zoveelste remix van het zoveelste nietszeggende nummer
Giel is op Ibiza geweest. Zou hij het daar opgedaan hebben?

Overigens voel ik me nog ietsjes te jong voor Radio 2.
Be a debaser!
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Giel klonk erg energiek vanochtend, al is de muziekkeuze ook zeker niet de mijne. Laat 'm gewoon weer richten op z'n ochtendprogramma, want de vrijdagavond met Eva Koreman en Mark van der Molen was voor mij een grote verrassing. Goed duo!

De zomer zorgt altijd voor veel verschillende bezettingen en dat is een mooie kans om te horen wie op welk tijdstip zou passen in de toekomst. Wijnand Speelman vervangt vandaag Paul Rabbering en ook dat klinkt mij zeer aangenaam in de oren. Paul is een hele vaste waarde, maar inmiddels niet meer helemaal passend bij het station denk ik. Mark van der Molen verving Herman Hofman dit weekend en wist het een hele relaxte eigen draai te geven. Ben erg benieuwd wat hij zou doen als hij een keer Frank zou vervangen. Annemieke werd vervangend door zowel Japser Leijdens als Mark van der Molen (op de Zwarte Cross dus eigenlijk een ander type programma). Jasper is duidelijk nog te jong voor zo'n prominent tijdstip. Er zit duidelijk gedachte en voorbereiding in, maar er zijn veel betere kandidaten die dit zouden kunnen doen en dan bedoel ik ook onder de nachttalenten. Kevin van Arnhem, Jorien Renkema of Anoul Hendriks bijvoorbeeld.
marbles

Bericht door marbles »

opvallend, ik vind Jasper Leijdens echt het grootste talent dat er nu is. En Mark vd Molen moet gewoon dagprogramma krijgen
marbles

Bericht door marbles »

Giel vandaag: de terreur van de zomerhits. Pleur op met die zomerherrie die alleen leuk is als je op vakantie bent.
u114188

Bericht door u114188 »

marbles schreef:opvallend, ik vind Jasper Leijdens echt het grootste talent dat er nu is.
Dit verbaast me echt. Waarom vind je hem zo goed?
marbles

Bericht door marbles »

RolFM schreef:
marbles schreef:opvallend, ik vind Jasper Leijdens echt het grootste talent dat er nu is.
Authentiek, niet gemaakt. Geen eng DJ toontje. Liefde voor muziek spat er af.
jessica

Bericht door jessica »

jessica schreef:
marbles schreef:
RolFM schreef: Dit verbaast me echt. Waarom vind je hem zo goed?
Helemaal eens wat betreft Jasper. Goede DJ met veel liefde voor muziek en niet gemaakt. Dit in tegenstelling tot Olivier Bakker. Erg gemaakt toontje. Toch allebei talenten van 3FM blijkbaar. Vreemd. De laatste vind ik zelf niet in deze categorie horen.
jessica

Bericht door jessica »

.........
u114188

Bericht door u114188 »

marbles schreef:
RolFM schreef:
Ik vind hem juist heel erg gemaakt. Hij komt op mij altijd acterend over alsof hij de stoere jongen uit wil hangen. En wat hij zegt is niet van een hoog niveau, persoonlijk vind ik hem zelfs echt dommig overkomen.

Zijn liefde voor muziek en stem zijn inderdaad wel hartstikke prima. Maar ik vind hem zeker niet het grootste talent, ik vind Olivier Bakker (hier op dit forum nogal gehaat) vele malen interessanter. Komt met mooie afwisselende verhalen en klinkt als iemand die iets dieper nadenkt over het leven. Is in ieder geval vele malen spannender dan Jasper.

Maar iedereen zijn eigen smaak natuurlijk!
jessica

Bericht door jessica »

Misschien daarom toch allebei talenten. Soms moet je ook aan iemand wennen. Had ik bijvoorbeeld met Sander Hoogendoorn. In het begin vond ik hem niet echt opvallend, maar nu vind ik hem de beste relatief nieuwe DJ van 3FM. Ik denk dat Jasper en Olivier sowieso nog tijd nodig hebben.

Ben wel eens met RolFM dat Jasper niet zo'n brede woordkeus heeft. Vaak herhalingen. Wel liefde voor muziek. Beide hebben zich dus nog te ontwikkelen. Misschien moet ik een beetje door dat toontje van Olivier heen luisteren. Ik zal het nog eens proberen. :-)
marbles

Bericht door marbles »

RolFM schreef:
marbles schreef:
RolFM schreef: Dit verbaast me echt. Waarom vind je hem zo goed?
Ik vind hem juist heel erg gemaakt. Hij komt op mij altijd acterend over alsof hij de stoere jongen uit wil hangen. En wat hij zegt is niet van een hoog niveau, persoonlijk vind ik hem zelfs echt dommig overkomen.

Zijn liefde voor muziek en stem zijn inderdaad wel hartstikke prima. Maar ik vind hem zeker niet het grootste talent, ik vind Olivier Bakker (hier op dit forum nogal gehaat) vele malen interessanter. Komt met mooie afwisselende verhalen en klinkt als iemand die iets dieper nadenkt over het leven. Is in ieder geval vele malen spannender dan Jasper.

Maar iedereen zijn eigen smaak natuurlijk!
zeker, ieder zijn smaak. ik krijg jeuk van dat toontje van Olivier. Praat eens gewoon roep ik naar de radio.
Plaats reactie