Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Michiel0345

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Michiel0345 »

Leo Blokhuis vervangt op dit moment Timur (weer).
Is volgensmij al de zoveelste keer sinds Timur bij 3FM zit.
Eigenlijk gebeurt er wat ik al verwacht had. Voor mijn gevoel is een dj die op 2 zenders een programma wil maken nooit echt een daverend succes. De prioriteit zal voor Timur bij 3FM liggen waardoor zijn programma op 2 (logischerwijs) een beetje het ondergeschoven kindje word.
Pot

Bericht door Pot »

Michiel0345 schreef: 03 mei 2020 09:57 Leo Blokhuis vervangt op dit moment Timur (weer).
Is volgensmij al de zoveelste keer sinds Timur bij 3FM zit.
Eigenlijk gebeurt er wat ik al verwacht had. Voor mijn gevoel is een dj die op 2 zenders een programma wil maken nooit echt een daverend succes. De prioriteit zal voor Timur bij 3FM liggen waardoor zijn programma op 2 (logischerwijs) een beetje het ondergeschoven kindje word.
Timur zei dat hij vrij moest nemen. In ieder geval op maandag en dinsdag bij 3FM. Ik vind het sowieso al bijzonder dat hij 5 dagen per week presenteert vanwege zijn eerdere burn-out en eerdere interviews waarin hij gezegd heeft dat 5 dagen per week presenteren saai vond (volgens mij).
Overigens vind ik Leo niet veel aan om te luisteren. Zeker in de bonanza niet, maar als vervanging van Timur is hij beter.
Oren open!
Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Paul Rabbering straks tussen 14 -16 uur npo radio 2 (Annemieke is jarig)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Met Timur ga je de oorlog nooit winnen: Zowel op NPO Radio 2 niet als op NPO 3FM niet. Zeer zwakke DJ die van alles roept maar nooit waarmaakt. Heb hem nooit iets gevonden en ik ga hem ook nooit een goede DJ vinden. Vind hem zwaar overschat zoals ik al eerder aangaf. Ik vermoed dat zijn avontuur op NPO 3FM geen lang leven beschoren is.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Moorkop schreef: 03 mei 2020 20:30 Met Timur ga je de oorlog nooit winnen: Zowel op NPO Radio 2 niet als op NPO 3FM niet. Zeer zwakke DJ die van alles roept maar nooit waarmaakt. Heb hem nooit iets gevonden en ik ga hem ook nooit een goede DJ vinden. Vind hem zwaar overschat zoals ik al eerder aangaf. Ik vermoed dat zijn avontuur op NPO 3FM geen lang leven beschoren is.
Wat hij buiten z'n programma's doet of zegt is natuurlijk totaal niet relevant voor diezelfde programma's. Dus zegt niks over hoe die gewaardeerd worden.

Timur zal in z'n eentje 3FM niet redden, mee eens, daarvoor is hij vooral te onbekend. Maar hem wegzetten als een zwakke DJ lijkt mij wat overdreven. Dat het je smaak niet is, dat mag. Maar dat is iets anders. Ik vind Rob van Someren verschrikkelijk, maar dat maakt hem niet automatisch zwak.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henk34 schreef: 28 apr 2020 19:17 Ligt het aan mij of is Mark Labrand al lang afwezig en wordt zijn terugkeer steeds een week uitgesteld?
De reden is vandaag duidelijk geworden: https://www.radiofreak.nl/mark-labrand- ... -geworden/.

Proficiat, Mark !
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ingebruik schreef: 03 mei 2020 22:10
Moorkop schreef: 03 mei 2020 20:30 Met Timur ga je de oorlog nooit winnen: Zowel op NPO Radio 2 niet als op NPO 3FM niet. Zeer zwakke DJ die van alles roept maar nooit waarmaakt. Heb hem nooit iets gevonden en ik ga hem ook nooit een goede DJ vinden. Vind hem zwaar overschat zoals ik al eerder aangaf. Ik vermoed dat zijn avontuur op NPO 3FM geen lang leven beschoren is.
Wat hij buiten z'n programma's doet of zegt is natuurlijk totaal niet relevant voor diezelfde programma's. Dus zegt niks over hoe die gewaardeerd worden.

Timur zal in z'n eentje 3FM niet redden, mee eens, daarvoor is hij vooral te onbekend. Maar hem wegzetten als een zwakke DJ lijkt mij wat overdreven. Dat het je smaak niet is, dat mag. Maar dat is iets anders. Ik vind Rob van Someren verschrikkelijk, maar dat maakt hem niet automatisch zwak.
Waar staat dat het gaat om wat hij buiten zijn programma’s doet?
Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Toine van Peperstraten i.p.v. Wout vd Goes 18 - 20 uur npo radio 2
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Henkjan2016 schreef: 04 mei 2020 13:01
Ingebruik schreef: 03 mei 2020 22:10

Waar staat dat het gaat om wat hij buiten zijn programma’s doet?
Dus hij roept dat hij TOTO gaat draaien en doet dat vervolgens niet? Hij teast het nieuws, maar slaat dat vervolgens over?

Natuurlijk gaat het over wat hij buiten de uitzending zegt: een jaar geen radio, nooit meer 5 dagen, etc. Het is hier al genoemd en een nog belangrijkere aanwijzing: Moorkop heeft zich al vaker over Timur uitgelaten.

Maar goed, de kern: ieder z'n ding. En nu maar weer on topic over wijzigingen hier.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Toine van Peperstraten vervangt Wouter van der Goes op radio 2.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

En Jordi Warners op Q music inplaats van Kai Mercks
Erwin!

Bericht door Erwin! »

Ik ben zelf geen FunX luisteraar maar toch triest dit
https://www.ad.nl/show/funx-schrapt-ram ... ~a3190676/
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Op NPO 3FM hanteren ze vandaag de weekendprogrammering in verband met Bevrijdingsdag.
THX 1138

Bericht door THX 1138 »

Erwin! schreef: 04 mei 2020 19:57 Ik ben zelf geen FunX luisteraar maar toch triest dit
https://www.ad.nl/show/funx-schrapt-ram ... ~a3190676/
Heel triest inderdaad. En opmerkelijk, hoorde zelfs StuBru er aandacht aan besteden.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Daniël & Igmar zo weer ipv Wietze op 538 tot 21.00.
Morgen vervangt Barend hem weer.
En Zondag Daniël weer.

Barend ook vannacht tussen 01.00 en 04.00 ipv Mark. Met voicetracks weer wss.
Plaats reactie