Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderators: admin6, admin6, admin6, admin6, admin6

Plaats reactie
di-on-fm

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door di-on-fm » 01 jul 2019 19:19

Vanochtend op Radio 2.
Wouter van der Goes ipv Jan-Willem Roodbeen.
Graag minder Kensington op de radio

Moorkop

Bericht door Moorkop » 06 jul 2019 06:47

Olivier Bakker vervangt Lieke de Kok op NPO 3FM.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 06 jul 2019 13:17

Vanaf maandag vervangt Tim Klijn Wilfred Genee in Veronica Inside.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 06 jul 2019 19:13

En alweer Olivier Bakker.....Hij vervangt Vera Siemons in “Vera On Track”. Waarom zoveel Olivier op 1 dag? Het lijkt wel Olivier FM.

castmember

Bericht door castmember » 06 jul 2019 20:22

Is Olivier de nieuwe Michiel Veenstra, die draaide 5-6 jaar terug ook wel eens weken van 36 uur op de zender.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Pot

Bericht door Pot » 08 jul 2019 14:36

Nu Timur Perlin in plaats van Rob Stenders in de Bonanza op Radio 2.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 08 jul 2019 21:25

Sagid Carter vervangt Eva Koreman in “3 voor 12-radio” op NPO 3FM. Volgens het programmaschema zou Eva Koreman vanaf vanavond terug zijn maar ze is nu nog niet terug. Opvallend dat ze allemaal zo lang vakantie hebben bij NPO 3FM of is er iets anders aan de hand met Eva? Want ook op Instagram post ze al weken niets. Het valt me op dat de programmaschema’s regelmatig niet kloppen. Afgelopen weekend zouden ze in eerste instantie van “Down The Rabbithole” uitzenden maar uiteindelijk zonden ze gewoon uit vanuit de studio. Ik vind het een beetje een janboel de laatste tijd op de zender. Weet iemand wat er met Eva aan de hand is?

castmember

Bericht door castmember » 09 jul 2019 07:28

Ik weet het niet. Maar lange afwezigheden lijken besmettelijk te zijn want Frank Dane gaat straks ook even 4 weken (!!!!) op vakantie. Zo lang aaneengesloten vrij krijg ik niet voor elkaar bij mijn baas.

Daan!

Bericht door Daan! » 09 jul 2019 07:43

Sinds januari heeft Frank volgens mij maar één week vrij gehad. Daar komen vijf weken bij. Dat zijn dus 30 vakantiedagen. Ik heb er zelf 38 en mag zomers max drie weken vrij, maar in het geval van Frank snap ik dat ze hem zo min mogelijk kwijt zijn buiten de schoolvakanties. Dan zijn er immers meer luisteraars.

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 09 jul 2019 07:44

Opvallend: Domien heeft volgens Radiofreak maar 2 weken vakantie. Mattie & Marieke 4.

castmember

Bericht door castmember » 09 jul 2019 09:16

RadioFan! schreef:
09 jul 2019 07:44
Opvallend: Domien heeft volgens Radiofreak maar 2 weken vakantie. Mattie & Marieke 4.
Heeft of neemt?

Ik ken ook nog periodes dat je Gerard Ekdom op 2 dagen per jaar na gewoon op de radio hoorde en dat hij vakanties een vervelende onderbreking vond van zijn DJ werk. Intussen neemt hij ook geregeld een weekje of 2 vrij om naar de Spaanse kust te vliegen. Het lijken soms net mensen die DJ's :wink:

Het enige wat me hierin opviel is de lange periode die Frank vrij neemt / krijgt. Daarin geen oordeel of hij er recht op heeft of niet, meer opvallend dat hij in eens een maand afwezig is.

IkbenNicolashoi

Bericht door IkbenNicolashoi » 09 jul 2019 09:45

Moorkop schreef:
08 jul 2019 21:25
Sagid Carter vervangt Eva Koreman in “3 voor 12-radio” op NPO 3FM. Volgens het programmaschema zou Eva Koreman vanaf vanavond terug zijn maar ze is nu nog niet terug. Opvallend dat ze allemaal zo lang vakantie hebben bij NPO 3FM of is er iets anders aan de hand met Eva? Want ook op Instagram post ze al weken niets. Het valt me op dat de programmaschema’s regelmatig niet kloppen. Afgelopen weekend zouden ze in eerste instantie van “Down The Rabbithole” uitzenden maar uiteindelijk zonden ze gewoon uit vanuit de studio. Ik vind het een beetje een janboel de laatste tijd op de zender. Weet iemand wat er met Eva aan de hand is?

Die doet natuurlijk mee met Wie is de Mol...

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 09 jul 2019 10:09

IkbenNicolashoi schreef:
09 jul 2019 09:45
Moorkop schreef:
08 jul 2019 21:25

Die doet natuurlijk mee met Wie is de Mol...
Dat is al lang opgenomen.

Nieuwslezers Fien Vermeulen van de middagshow op Q is inmiddels ook al ruim 3 weken afwezig. Expeditie Robinson?

Pot

Bericht door Pot » 09 jul 2019 10:29

Nouja, blijft bij speculeren. Maar elk jaar zit er wel een jock bij toch? Annemieke, Paul en Evelien zijn allemaal al geweest, nu misschien Frank of Eva? Geen idee. Maar als ze er aan meedoen verwacht ik wel dat ze daarna nog 'normale' vakantie hebben. Er zullen waarschijnlijk niet twee disjocks van hetzelfde station meedoen.

Nu ik dat laatste zeg lees ik terug dat er wel vaker duo's zijn. Oeps :lol:

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 09 jul 2019 16:57

Gister(avond) is er op de FP van Radiofreak een overzicht van de vakantie van dj’s op drive-time verschenen. Ik zie dat er in een enkel topic al over geschreven is, maar hier kan het mooi centraal.
Wietze de Jager vier weken in de ochtend op Radio 538
maandag 8 juli 2019 18:34

Wietze de Jager vervangt vanaf volgende week de ochtendshow op Radio 538. Samen met sidekicks Chris Bergström en Frederique Dittrich presenteert hij vier weken lang het ochtendprogramma, als vervanger van Frank Dane die met vakantie is. Igmar Felicia neemt in dezelfde periode vier weken de middagshow van Coen en Sander over.

De ochtendshow van Gerard Ekdom op Radio 10 wordt deze zomer eerst twee weken vervangen door Lex Gaarthuis en vervolgens twee weken door Jeroen Nieuwenhuize. Rob van Someren gaat pas in september met vakantie.

Op Radio Veronica vervangt Martijn Muijs deze zomer Giel Beelen. Het middagprogramma van Wilfred Genee wordt vanaf vandaag voor vier weken waargenomen door Tim Klijn. Zijn uren, tussen 13:00 en 16:00 uur, zijn tijdelijk voor rekening van Lindo Duvall. Marisa Heutink neemt op haar beurt de avonduren van Martijn Muijs over.

Andere zenders
Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof nemen de hele maand augustus de ochtendshow op NPO Radio 2 waar. Het ochtendprogramma op 100% NL komt vanaf maandag 29 juli voor rekening van Martijn La Grouw.

Kai Merckx vervangt Q-ochtendduo Mattie en Marieke. De middagshow van Domien Verschuuren op Qmusic wordt twee weken lang gepresenteerd door Stephan Bouwman, de ‘Top 40’ op vrijdag door van Wim van Helden.

Op 3FM vervangen Frank van der Lende en Eva Koreman het ochtendprogramma van Sander Hoogendoorn. ‘Mark + Rámon’ wordt overgenomen door Rob Janssen. Herman Hofman presenteert tijdelijk de avonduren van Frank, tussen 18:00 en 21:00 uur.

Ochtendshows
Radio 538: Wietze de Jager en sidekicks Chris Bergström en Frederique Dittrich (maandag 15 juli t/m vrijdag 16 augustus)

Radio 10: Lex Gaarthuis (maandag 29 juli t/m vrijdag 9 augustus) en Jeroen Nieuwenhuize (maandag 12 t/m vrijdag 23 augustus)

Radio Veronica: Martijn Muijs (maandag 22 juli t/m vrijdag 23 augustus)

Qmusic: Kai Merckx (maandag 22 juli t/m vrijdag 23 augustus)

100% NL: Martijn La Grouw (maandag 29 juli t/m vrijdag 16 augustus)

Radio 2: Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof (maandag 5 t/m vrijdag 31 augustus)

3FM: Frank van der Lende en Eva Koreman (maandag 22 juli t/m vrijdag 16 augustus)

Middagshows
Radio 538: Igmar Felicia (maandag 15 juli t/m donderdag 16 augustus)

Radio Veronica: Tim Klijn (maandag 8 juli t/m vrijdag 2 augustus)

3FM: Rob Janssen (maandag 22 juli t/m vrijdag 16 augustus)

Qmusic: Stephan Bouwman (maandag 12 augustus t/m donderdag 22 augstus), Wim van Helden doet ‘Top 40’ op vrijdag

Foto: Radio 538 | William Rutten
Wietze de Jager vond ik het vorig jaar rond de feestdagen absoluut niet slecht doen.

Bij Radio 10 ziet het er wat rommelig uit omdat er halverwege een vakantie ook weer geswitcht wordt. Zal Silvan Stoet wel Nieuwenhuize en Gaarthuis vervangen als zij de ochtendshow doen denk ik zo.

Plaats reactie