Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderators: admin6, admin6, admin6, admin6, admin6

Plaats reactie
JulesKluivert

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door JulesKluivert » 26 jun 2019 14:11

Moorkop schreef:
26 jun 2019 13:23
En Wijnand vervangt Angelique nu weer op NPO 3FM.
Ja, Angelique is er pas maandag weer.
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 26 jun 2019 19:22

Misschien moet Angelique eens wat anders gaan doen. Dan kan er een DJ zitten die tijd heeft voor zijn/haar programma.
Alleen alternatief is echte muziek.

jessica

Bericht door jessica » 26 jun 2019 19:31

Luc van Ostade schreef:
26 jun 2019 19:22
Misschien moet Angelique eens wat anders gaan doen. Dan kan er een DJ zitten die tijd heeft voor zijn/haar programma.
Is ze er dan zo vaak niet. Wat doet ze nog meer naast haar programma dan?

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 26 jun 2019 19:54

Geen idee, maar ze is veruit de meest afwezige van allemaal daar. Elke zoveel uitzendingen is ze afwezig.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 26 jun 2019 21:10

Het klopt dat ze er vaak niet is: Blij dat het iemand anders ook opvalt. Als je een dagelijks programma hebt hoor je er in mijn ogen vaker te zijn.

density1

Bericht door density1 » 26 jun 2019 21:27

Vind het ook niet kunnen. Je kunt het je als zender, maar ook als DJ niet veroorloven om zoveel afwezig te zijn. Je moet toch consequent zijn in die dingen. En helemaal bij een station als 3FM waar het ook qua programmering behoorlijk schort aan duidelijkheid en evenwichtigheid vind ik.

castmember

Bericht door castmember » 27 jun 2019 09:24

Misschien is er wel een hele redelijke reden voor waarom ze op het moment even wat vaker afwezig is en is er vooruitzicht op een stabielere terugkomst. Meestal als een DJ vaak voor side projects of vakantie weg is wordt dat gemeld of zie je het op twitter / facebook/ instagram. Dat daar ook radiostilte is doet mij vermoeden dat er hier ook een stukje overmacht mee speelt in de afwezigheden van Angelique.

Vind dat er hier, vanaf de zijlijn, te makkelijk veroordeed wordt.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 27 jun 2019 09:33

Luc van Ostade schreef:
26 jun 2019 19:54
Geen idee, maar ze is veruit de meest afwezige van allemaal daar. Elke zoveel uitzendingen is ze afwezig.
Een DJ heeft toch gewoon een vast aantal vakantiedagen per jaar? Angelique kan toch niet drie weken per jaar meer vrij hebben dan haar collega's? Er wordt weer veel geroepen hier maar geen enkele onderbouwing..
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 27 jun 2019 10:11

Angelique is significant vaker afwezig geweest het afgelopen jaar. Dat is gewoon een feit, wil je dat ik dat ga uitzoeken dan? Met data en dat soort zaken? Niet alles wat hier wordt geroepen is standaard onwaar hé? Dit is geen mening, maar een feit.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 27 jun 2019 10:13

castmember schreef:
27 jun 2019 09:24
Misschien is er wel een hele redelijke reden voor waarom ze op het moment even wat vaker afwezig is en is er vooruitzicht op een stabielere terugkomst. Meestal als een DJ vaak voor side projects of vakantie weg is wordt dat gemeld of zie je het op twitter / facebook/ instagram. Dat daar ook radiostilte is doet mij vermoeden dat er hier ook een stukje overmacht mee speelt in de afwezigheden van Angelique.

Vind dat er hier, vanaf de zijlijn, te makkelijk veroordeed wordt.
Het gaat niet om veroordeling. Maar als de zender het al zo zwaar heeft, is het zeer ongewenst dat een dagjock zo vaak afwezig is. Of daar een goede reden voor is, is dan eigenlijk niet relevant.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 27 jun 2019 12:15

Luc van Ostade schreef:
27 jun 2019 10:11
Angelique is significant vaker afwezig geweest het afgelopen jaar. Dat is gewoon een feit, wil je dat ik dat ga uitzoeken dan? Met data en dat soort zaken? Niet alles wat hier wordt geroepen is standaard onwaar hé? Dit is geen mening, maar een feit.
Ja, ik vind dat je dat best mag onderbouwen. Volgens mij is Frank nu hij een maand afwezig is bijvoorbeeld veel langer afwezig dan Angelique.

Dat jij iets zegt of denkt, wil niet zeggen dat het daarmee de waarheid is...

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 » 27 jun 2019 18:09

Dit was met Wijnand toch ook steeds het geval? Kwam dat niet door die Serious Request-issues destijds?

jessica

Bericht door jessica » 27 jun 2019 20:06

JulesKluivert schreef:
27 jun 2019 09:33
Luc van Ostade schreef:
26 jun 2019 19:54
Een DJ heeft toch gewoon een vast aantal vakantiedagen per jaar? Angelique kan toch niet drie weken per jaar meer vrij hebben dan haar collega's? Er wordt weer veel geroepen hier maar geen enkele onderbouwing..
Wie zegt dat het vakantie is? Misschien is ze wel afwezig door medisch onderzoek (ik zeg maar een reden). Daar worden sowieso vanuit privacy redenen nooit mededelingen over gedaan. Of de DJ moet het uit zichzelf vertellen. Het kan ook dat ze andere werkzaamheden moet doen voor de omroep.

Verder weet je niet op welke basis Angelique werkt. Dit kan op jaarcontract, meerjaarscontract, freelance of andere vorm zijn. Dus om afwezigheid gelijk weg te zetten als vakantie vind ik wel heel kort door de bocht.

Netty

Bericht door Netty » 28 jun 2019 07:33

Ik hoor net dat a.s. Jan Willem en Jeroen er niet zijn en vervangen worden door Wouter en Frank. Persoonlijk vind ik het Jammer dat er weer voor deze vervangers gekozen wordt. Gelukkig is het maar voor 1 dag.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 28 jun 2019 12:08

Als een presentator zo vaak afwezig is, dan is dat nooit goed voor de zender. Op geen enkele manier.
Dan kunnen we hier met zijn allen begripvol zijn naar Angelique, maar 3FM verkeert in zwaar weer. Dus het is en blijft een nadeel.

De vergelijking met Gijs Staverman loopt volledig mank. Dat is een succesvol programma op een zender die succesvol is. Dan heb je wat meer speling.
castmember schreef:
27 jun 2019 22:37
Lezen is ook een vak! Dat wordt niet helemaal gezegd hier, alleen zijn er ook mensen die aan een op het moment iets hogere afwezigheid niet gelijk het afpakken van uren willen hangen. Dat is de discussie volgens mij, niet of Angelique vaak afwezig is. Puur of dat consequenties moet hebben. En daarvan denk ik nog steeds van niet.
Volgens Jules Kluivert valt het wel mee hoe vaak Angelique afwezig is. Als je structureel een paar dagen per maand afwezigheid bij een dagelijks programma wel mee vindt vallen, dan vind ik dat een vreemde discussie.
Lezen is een vak, Castmember.
Laatst gewijzigd door Luc van Ostade op 28 jun 2019 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie