Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
-
Re: Wijzigingen in programmering
Zometeen wederom Joost Burger op JOE ipv Ingrid Perez
Ook Marnix en Kylian zijn komende week op vakantie, tegelijk, dus de nacht van zondag op maandag is helemaal non stop ineens, en de overige nachten is 3-5 non stop. Als je bij 538 vakantie wilt, hoef je het volgens mij niet eens te vragen, je geeft gewoon je data door en desnoods gaat gewoon de hele zender op non stop... Weinig respect voor de mensen die s nachts werken en wel waarde hechten aan gepresenteerde radio
Overdrijven is natuurlijk ook een kunst. 538 kiest ervoor om de programmering overdag te vullen. De nacht is bijzaak en vooral gericht op het opleiden van talent. Nachtradio is niet winstgevend, en bijzaak. Eigenlijk zou je al tevreden moeten zijn met de overige 48 weken per jaar dat er wel gepresenteerde uren zijn.Johanneke schreef: ↑03 aug 2024 10:50 Ook Marnix en Kylian zijn komende week op vakantie, tegelijk, dus de nacht van zondag op maandag is helemaal non stop ineens, en de overige nachten is 3-5 non stop. Als je bij 538 vakantie wilt, hoef je het volgens mij niet eens te vragen, je geeft gewoon je data door en desnoods gaat gewoon de hele zender op non stop... Weinig respect voor de mensen die s nachts werken en wel waarde hechten aan gepresenteerde radio
Morgen tussen 18u en 20u Gijs Alkemade op radio veronica
-
Ja!
En dits geen eenmalige actie, want Gijs Alkemade & Thomas van Empelen van SLAM! komen Het Veronica team versterken
-
Maar er is nog geen officieel persbericht verschenen dat ze echt overstappen naar Veronica. Al lijkt het me wel duidelijk dat ze niet voor niets op de site van veronica staan.
Mark Labrand op 538 9-12.
-
Ik verwacht geen overstap gewoon op beide zenders te horen wellicht als invaller.Daanradiofan schreef: ↑04 aug 2024 01:40 Maar er is nog geen officieel persbericht verschenen dat ze echt overstappen naar Veronica. Al lijkt het me wel duidelijk dat ze niet voor niets op de site van veronica staan.
Rick van Velthuijsen wordt de komende drie weekends vervangen door Ferry Oomen.
-
Danny Blom gaat invallen voor Emily op Sterren.nl! Is te lezen via zijn insta stories.
Prima zender ook voor hem, gezien zijn voorliefde voor het Nederlandse lied.
Prima zender ook voor hem, gezien zijn voorliefde voor het Nederlandse lied.
Gijs heeft in het verleden gewoon pop/hit radio gemaakt bij Megastad FM de oud lokale radiozender voor Rotterdam
Zal vooral zijn als invaller m.n. in de zomerperiode.Deradiokenner schreef: ↑04 aug 2024 14:57Ik verwacht geen overstap gewoon op beide zenders te horen wellicht als invaller.Daanradiofan schreef: ↑04 aug 2024 01:40 Maar er is nog geen officieel persbericht verschenen dat ze echt overstappen naar Veronica. Al lijkt het me wel duidelijk dat ze niet voor niets op de site van veronica staan.
Vrijdagavond doet Gijs ook One Night Stenders
Radio 2 heeft komende week weer aantal wijzingen zag ik, alleen doordeweeks:
Jan Willem Start Op: ma tm vr 6-9 Giel en Roelof ipv Jan Willem en Jeroen
Aan de slag: ma tm vr 9-12 Corne ipv Bart
Annemiekes A-Lunch: ma tm wo 12-14 Carolien ipv Annemieke
Paul!: ma tm do 14-16 Jeroen van Inkel ipv Paul
Platenpaleis: ma tm do 20-22 Shay ipv Jasper
Paul's 90's: vr 22-00 Corne ipv Paul
Jan Willem Start Op: ma tm vr 6-9 Giel en Roelof ipv Jan Willem en Jeroen
Aan de slag: ma tm vr 9-12 Corne ipv Bart
Annemiekes A-Lunch: ma tm wo 12-14 Carolien ipv Annemieke