Jobfr schreef: ↑19 mei 2023 20:51
538: Komende week maandag t/m donderdag Jordi Warners inplaats van Bas Menting tussen 21:00-00:00.
538:
Donderdag: geen Dylan Boet tussen 00:00-02:00 (non stop)
Vrijdag: 00:00-02:00 non stop inplaats van Dylan Boet. Jordi Warners tussen 19:00-22:00 inplaats van Bas & Dylan.
Zaterdag: Mark Labrand inplaats van Danny Blom (10:00-13:00), Lindo Duvall inplaats van Jordi Warners (16:00-19:00).
Zondag: Mark Labrand inplaats van Danny Blom en Jordi Warners (10:00-14:00), Julia van Reyendam inplaats van Jordi Warners (21:00-00:00).
Keur vervangt Jeroen van Inkel zaterdagochtend en zondagochtend op NPO Radio 2. En op maandagmiddag Vervangt hij Ruud de wild. Een beetje veel Keur. Ik zap weg…
Moorkop schreef: ↑26 mei 2023 19:51
Keur vervangt Jeroen van Inkel zaterdagochtend en zondagochtend op NPO Radio 2. En op maandagmiddag Vervangt hij Ruud de wild. Een beetje veel Keur. Ik zap weg…
Ik snap de keuze niet helemaal. Eddy en Jeroen vind ik beide best wel druk voor de vroege morgen. En dan te bedenken dat Eddy om half acht 's ochtends die uitgekauwde seksgrappen maakt.
Nog geen maand geleden zat Evert Duipmans er volgens mij. Prima, veel ingetogener en meer van deze tijd dan Van Inkel. Niet gebaseerd om stem en verleden, maar op basis van nuchterheid. Daar kan Van Inkel nog wat van leren... Wat mij betreft neemt Evert definitief de ochtend van het weekend over.
Moorkop schreef: ↑26 mei 2023 19:51
Ik snap de keuze niet helemaal. Eddy en Jeroen vind ik beide best wel druk voor de vroege morgen. En dan te bedenken dat Eddy om half acht 's ochtends die uitgekauwde seksgrappen maakt.
Nog geen maand geleden zat Evert Duipmans er volgens mij. Prima, veel ingetogener en meer van deze tijd dan Van Inkel. Niet gebaseerd om stem en verleden, maar op basis van nuchterheid. Daar kan Van Inkel nog wat van leren... Wat mij betreft neemt Evert definitief de ochtend van het weekend over.
Alsjeblieft niet zeg. Smaken verschillen maar saaie ochtendshows zijn er meer dan genoeg in het weekend. Van Inkel maakt er met Jesse een feestje van en Eddy Keur geeft ook weer veel energie vanochtend. Laatst zat Evert er een weekend maar dan zoek ik een andere zender op. Hij doet het zeker niet slecht op een tijdslot als 22-24 maar voor de ochtend te weinig te melden, wat mij betreft. Dus wat mij betreft, voortaan Eddy als vervanger voor Jeroen.