Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
Jo zit ‘s morgens bij Marisa
volgende week donderdag Dennis tussen 10u en 12u op 538 ipv Lindo
Jordi doet woensdag en donderdag 21:00 - 00:00 ipv Bas
Jordi doet woensdag en donderdag 21:00 - 00:00 ipv Bas
Als we op het werk Veronica luisteren, is het altijd om 9 en 10u Florentien, tussen 11 en 14 regelmatig Joost van der Stel en vanaf 14u Siets. Gister en vandaag ook is Siets er niet. Hannelore doet 13-18. Jo deed gister 11 en 12u. Vandaag weet ik eigenlijk niet zeker, heb ook Marcel Barendse gehoord.
Nu Bas en Dylan op radio 538 tot 22 uur ipv Bas, Iris en Dylan
Siets Roskam is ziek, daarom zit Jo er.
Toevallig bleef ik vandaag hangen naar Tim Klijn. Normaal schakel ik over naar Vintage, dus heb ik gemist dat Jo voortaan het nieuws bij Marisa doet.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Hij heeft het er maar druk mee, vanavond doet Dennis wederom de Global Dance Chart tussen 19-21u ipv Wessel op 538.
Eerder deze week Robert Feller en Martijn Kolkman voor Jeroen Nieuwenhuize op 10.
Vanaf morgen 12u start, bij Lex, de Top 4000 (tot en met 24 december 19u met Queen op nr 1}
.
Vanaf morgen 12u start, bij Lex, de Top 4000 (tot en met 24 december 19u met Queen op nr 1}

Wie zal de weekendavonden tussen 21:00 en 00:00 uur doen, waar anders Sven’s Classix en De Nacht Wacht te horen zijn?
Luuk van den Braak? Jules van Hest?
Edit: de vraag is net on air beantwoord: Jules van Hest
Luuk van den Braak? Jules van Hest?
Edit: de vraag is net on air beantwoord: Jules van Hest

Heb net geprobeerd me door de eerste uren heen te worstelen, met Lex, maar het is niet mijn ding. is het al weekend vind ik geweldig, maar nu zijn Luuk en Kim vrij en draait Lex alleen de hits uit de lijst, waar ik ook niet enthousiast van word. De luistercijfers wijzen uit dat dit al jaren een succes is maar ik vind het toch bijzonder dat ze hiervoor ruim drie weken bijvoorbeeld Somertijd en Is het al weekend aan de kant zetten ...
En helaas was Olivier Bakker er vanochtend voor Jorien Renkema (waren Sophie en Mart niet beschikbaar?) en Mark de rest van de week nog ipv Timur, op 3FM.
Oren open!
Volgende week doet Dennis Ruyer ook 10:00-12:00 inplaats van Lindo Duvall.