Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 27 nov 2022 17:30
Phoenix schreef: 27 nov 2022 12:40
Janno schreef: 27 nov 2022 11:42 Johan Derksen in plaats van Danny Vera. De ene amateur voor de andere zullen we maar zeggen :wink:
Voor mijn persoonlijke zondagochtendgevoel maakt het wat de muziek betreft niet veel uit. Al vind ik Johans sobere presentatie in de late avond meer op zijn plaats. Danny’s enthousiasme op de zondagochtend maakt met al zijn tekortkomingen mijn dagstart goed.
Geen Mathijs van Nieuwkerk dus als invaller.
Het was de eerste keer dat ik Derksen on-air hoorde. Na twee spreeks had ik het wel gehoord. Het was haast niet te verstaan wat hij uitsprak. Mijn vrouw verzocht me ook de (auto-)radio op een andere zender te zetten.
Ik kon hem uitstekend verstaan. (In de huiskamer, misschien maakt je auto teveel geluid :wink: ). Dat je vrouw en jij er niet van houden is goed mogelijk natuurlijk. Mijn vrouw en ik kunnen prima met Vera en Derksen leven, vooral met hun muziekkeuze. Het is niet voor iedereen, dat geef ik toe.

Dat van Matthijs van Nieuwkerk was een voorstel toen Stenders in zijn tv-programma zat. Er werd niet geheel afwijzend op gereageerd door Matthijs, maar ook geen harde toezegging gedaan. Dat het nu on hold is gezet lijkt me logisch.
De muziek was uitstekend en uitstekend te horen. De spreeks van Derksen allesbehalve. Jammer dat Veelo niet meer tot de vervangers behoort.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 27 nov 2022 18:08
Janno schreef: 27 nov 2022 17:30
Phoenix schreef: 27 nov 2022 12:40

Geen Mathijs van Nieuwkerk dus als invaller.
Het was de eerste keer dat ik Derksen on-air hoorde. Na twee spreeks had ik het wel gehoord. Het was haast niet te verstaan wat hij uitsprak. Mijn vrouw verzocht me ook de (auto-)radio op een andere zender te zetten.
Ik kon hem uitstekend verstaan. (In de huiskamer, misschien maakt je auto teveel geluid :wink: ). Dat je vrouw en jij er niet van houden is goed mogelijk natuurlijk. Mijn vrouw en ik kunnen prima met Vera en Derksen leven, vooral met hun muziekkeuze. Het is niet voor iedereen, dat geef ik toe.

Dat van Matthijs van Nieuwkerk was een voorstel toen Stenders in zijn tv-programma zat. Er werd niet geheel afwijzend op gereageerd door Matthijs, maar ook geen harde toezegging gedaan. Dat het nu on hold is gezet lijkt me logisch.
De muziek was uitstekend en uitstekend te horen. De spreeks van Derksen allesbehalve. Jammer dat Veelo niet meer tot de vervangers behoort.
Zoals ik al opmerkte: ik vind Derksen prima geschikt voor de late avond (mijn mening), maar ook minder op dit tijdstip. Waarschijnlijk is er voor gekozen omdat de muziek raakvlakken heeft met de keuzes van Vera.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 27 nov 2022 18:06
Henkjan2016 schreef: 27 nov 2022 17:40
Phoenix schreef: 27 nov 2022 16:59

Ik zie hierin nergens het fragment dat in de door Stenders verwijderde tweet werd gebruikt en waarmee de discussie destijds begon.
Er is ook geen verwijzing naar de tweet, de tweet verwees naar een gesprek tussen Matthijs en Rob uit dit programma.
Die is helaas niet meer zichtbaar, maar in het programma bespreken ze de al aanwezige jingle.
Dit is naar mijn idee hier op het forum bestempeld als dat Matthijs de invaller van Danny wordt. En dat haal ik absoluut niet uit dat gesprek.

Daar komt mijn mening vandaan dat het een erg opgeblazen discussie betrof en niet is gestaafd op hetgeen daadwerkelijk is verteld.
Het wordt een welles-nietes discussie. De tweet toonde niet een fragment uit het tv-programma. Daar ben ik zeker van. Het was een gesprek in de deuropening, waarbij Matthijs, Rob en Carolien aanwezig waren. Matthijs stond in de deuropening, anderen stonden in het kantoor.

Feit is dat Matthijs in ieder geval geen vervanger is van Vera.

Overigens vind ik het wel meevallen dat deze discussie is opgeblazen. Er zijn discussies die veel verder worden opgeblazen.
Helemaal prima, ik geef enkel aan dat ik het een erg opgeblazen verhaal vind. Dat jij dat anders vindt is helemaal goed.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Vanmiddag Joost i.p.v. Domien op Q.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zenderbaas Rob Stenders is ziek, daarom Sander met de Bonanza zo meteen...
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

edit
jessica

Bericht door jessica »

Johanneke schreef: 28 nov 2022 13:55 Zenderbaas Rob Stenders is ziek, daarom Sander met de Bonanza zo meteen...
Sander vind ik wel een aanwinst voor Veronica. Altijd een goede DJ gevonden. Alleen kwam hij vroeg in de morgen niet uit de verf.
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Over welke Sander hebben we het Hoogendoorn of Lantinga
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

H denk ik, of je plugt even in :D
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Daan_17 schreef: 28 nov 2022 13:11 Vanmiddag Joost i.p.v. Domien op Q.
En Joey ipv Joost
jessica

Bericht door jessica »

Robin Visser schreef: 28 nov 2022 14:38 Over welke Sander hebben we het Hoogendoorn of Lantinga
Hoogendoorn
Wijntuin

Bericht door Wijntuin »

Vandaag Lange Frank als vervanger in de Bonanza, wegzapmoment 🤷🏼‍♂️
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wijntuin schreef: 29 nov 2022 15:40 Vandaag Lange Frank als vervanger in de Bonanza, wegzapmoment 🤷🏼‍♂️
Tja de luistercijfers van 3fm zijn in no time de hoogste in jaren sinds Frank en Sander weg zijn maar Stenders gelooft heilig in de boys 🤣
jessica

Bericht door jessica »

Sander Hoogendoorn heb ik altijd wel goed gevonden. Alleen een ochtendprogramma voor hem was niet zo'n goed idee. Doet het nu prima op Veronica. Helemaal in het begin vond ik Frank v/d Lende ook een talent. Maar valt al heel lang tegen. Nu bij Veronica vind ik hem ook nog niet geweldig. Maar wel beter dan de laatste tijd bij 3FM.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ook vandaag en morgen Joost van 16-19 op Q, en Joey in de late avond. @Domien, beterschap!
Plaats reactie