Komende maandag vervangt Gijs Hakkert Evert in de vroege ochtend. Dus het zou kunnen, of juist niet. Ik hoopte zelf meer op Eddy Keur ofzo (is immers ook Powned) maar dan hadden we het vast wel gehoord alRobin Visser schreef: ↑05 jul 2022 17:58 Ik denk dat Evert Duipmans het programma van Rick vervangt in diens vakantie
Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
-
Dit wisten wij hier al ;-)
-
Waarom niet een uitstapje van Thomas Hekker? Die verving hun heel goed verleden jaar en kent/kan de ins en outs/ format van het programma heel goed.
Kan de NPO laten zien dat ze 1 NPO zijn en de luisteraar bovenaan hebben staan.
Of is dat een te onhaalbare wens van mij tov NPO.
Kan de NPO laten zien dat ze 1 NPO zijn en de luisteraar bovenaan hebben staan.
Of is dat een te onhaalbare wens van mij tov NPO.
Maandag 538:
4 - 6 Mart Meijer ipv Danny Blom
13 - 16 Niek van der Bruggen ipv Ivo van Breukelen
4 - 6 Mart Meijer ipv Danny Blom
13 - 16 Niek van der Bruggen ipv Ivo van Breukelen
@henkjan, Thomas kan het prima doen. Zit toch in het weekend van 3FM. Zie wel vaker presentatoren voor dezelfde omroep op een andere zender invallen. Recente voorbeelden: Mirthe van der Drift (Radio 1) deed afgelopen weekend Vakantieadres op Radio 5. Hans Schiffers was laatst eenmalig te horen op Radio 4. Alleen combi 2/3 komt nauwelijks voor.
Vrijdag 538:
Barend en Ivo inplaats van Barend en Iris.
Barend en Ivo inplaats van Barend en Iris.
Om 00u geen Dylan Boet op 538 maar de non stop nacht. Dylan is een avondje vrij
Jannes Drop vervangt vanavond Jordi Mulderij.
Thomas gaat Rick vervangen. Dat staat in de programmering via de App.
Jeroen van Inkel gaat ma tm do Giel vervangen. Vrijdag doet Morad het omdat Jeroen zaterdagochtend weer aan de bak moet
Jeroen van Inkel gaat ma tm do Giel vervangen. Vrijdag doet Morad het omdat Jeroen zaterdagochtend weer aan de bak moet
-
Smaken verschillen, ik vind het een gemiste kans, worden drie saaie weken.
Weet nog dat 538 ergens in de Zeroes MIDNR in de zomer vier weken door Niek vd Bruggen liet vervangen die alleen muziek aan en afkondigde. Ik heb het gevoel dat Thomas niet veel anders gaat doen. Maar goed, tot 1u hebben we Joost Swinkels nog
-
Thomas zal hetzelfde concept houden als Rick inderdaad. Heeft ie verleden jaar naar mijn mening ook prima gedaan.Johanneke schreef: ↑07 jul 2022 19:35Smaken verschillen, ik vind het een gemiste kans, worden drie saaie weken.
Weet nog dat 538 ergens in de Zeroes MIDNR in de zomer vier weken door Niek vd Bruggen liet vervangen die alleen muziek aan en afkondigde. Ik heb het gevoel dat Thomas niet veel anders gaat doen. Maar goed, tot 1u hebben we Joost Swinkels nog![]()
-
Op de site staat dat Rick wordt vervangen door Niemand.