Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat 3FM hem op het belangrijkste tijdstip wilt zetten als hij zo vaak ziek is. Maar dat is een discussie voor een andere topic
Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
-
Re: Wijzigingen in programmering
Mooi hoe een proefballon van iemand hier door veel mensen hier wordt overgenomen als daadwerkelijk aan de handzijnde.Deradiokenner schreef: ↑23 jun 2022 06:55Ik snap dan ook werkelijk waar niet dat 3FM hem op het belangrijkste tijdstip wilt zetten als hij zo vaak ziek is. Maar dat is een discussie voor een andere topic
Lindo Duvall morgen tussen 12 - 14 uur ipv Niek van der Bruggen op 538
538:
Maandag: 10 - 13 Barend van Deelen, 13 - 16 Niek van der Bruggen ipv Ivo van Breukelen
Dinsdag:
14 - 16 Lindo Duvall ipv Ivo van Breukelen
Woensdag:
538:
Maandag: 10 - 13 Barend van Deelen, 13 - 16 Niek van der Bruggen ipv Ivo van Breukelen
Dinsdag:
Woensdag:
Zaterdag Dennis Ruyer met dance department op radio 538 ipv Ivo van Breukelen
Edit: Hoi24 was me voor met Dance Department
Morgenavond zal Lindo de Weekendmix ook wel Voicetracken denk ik, is altijd als hij op vrijdag ook Niek vervangt tussen 12-14u, dus morgen ook vast wel.
Morgenavond zal Lindo de Weekendmix ook wel Voicetracken denk ik, is altijd als hij op vrijdag ook Niek vervangt tussen 12-14u, dus morgen ook vast wel.
Zaterdag zitten Lars en Kai samen op Q tussen 18u en 21U
Nog opvallender bij Q: zaterdagavond zit Joey van der Velden er tussen 21:00 uur en middernacht in plaats van de Maximum Weekend Mix en Worldwide Club 20.
- RadioSjoerd
Dennis Hoebee in plaats van Martijn Muijs op dit moment op Radio Veronica
Maandag Raoul Schram ipv Anoul Hendriks op SLAM en Jarno van der Wielen ipv Dimitris Kops ( Jarno hele week voor Dimitris )
Barend is ze stem bijna kwijt dus hebben ze bas gevraag om erbij te komen. ze doen nu met ze 3e de vrijdagavond show. op 538
Maurice Verschuuren doet Soundz Live tot Carsten van Dijk weer terug is.
Lindo Duvall toch sowieso dinsdag t/m donderdag 13 - 16 uur en Barend van Deelen dan tot 13 uur ipv Niek van der Bruggen en Ivo van BreukelenHoi24 schreef: ↑23 jun 2022 18:56 Lindo Duvall morgen tussen 12 - 14 uur ipv Niek van der Bruggen op 538
538:
Dinsdag:
Woensdag: