Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
Bas Menting zometeen tot middernacht op 538 voor Igmar Felicia.
Het zou mij niks verbazen als Igmar gaat verhuizen naar de Kro-ncrv.
Hij maakt voor hun al een programma met doven en slechthorende en dan is de radio stap een kleine stap
-
Igmar is vaker niet aanwezig dan wel
Ook op z’n nieuwe slot?
Het is inderdaad niet te begrijpen dat Igmar een promotie heeft gemaakt. Zijn weekendcijfers waren wel aardig goed, denk ik. Maar als je niet 90% van de tijd op je eigen tijdslot aanwezig bent voor andere zaken, dan vraag ik me af waarom je nog meer uren wil gaan maken. Had hem gewoon alleen op zondagavond wat uren laten maken, als radio bijzaak is.
Oren open!
dit is echt bull shit. Igmar is nu 2 weken op vakantie geweest. daarvoor was hij der gewoon bijna altijd. Het programma op zondag avond wat hij eerst zou hebben was niet juist. Op deze plaats zou jurjen gofers een programma krijgen wat pas later echt duidelijk werd. de rede waarom igmar er gister en vandaag niet is weet ik niet.
Drie weken vakantie, maandag was hij er weer een dagjefnlradio schreef: ↑27 jan 2022 18:08dit is echt bull shit. Igmar is nu 2 weken op vakantie geweest. daarvoor was hij der gewoon bijna altijd. Het programma op zondag avond wat hij eerst zou hebben was niet juist. Op deze plaats zou jurjen gofers een programma krijgen wat pas later echt duidelijk werd. de rede waarom igmar er gister en vandaag niet is weet ik niet.
Nee, hij heeft geen drie weken vakantie gehad, Igmar is twee weken op vakantie geweest. De vervanging voor Mart in het weekend is wel 3 weken geweest. Dat is misschien de verwarring.
Misschien heeft hij wel Corona? Hij heeft inderdaad 2 weken vakantie gehad. Maandag was hij er weer. Zou raar zijn als die er dan twee dagen niet is zonder onverwachte reden.
Aanstaande zaterdag doet Dennis Ruyer 'Dance Department' op 538 als vervanger van Ivo die met vakantie is.
Volgende week zaterdag is Ivo er zelf weer.
Volgende week zaterdag is Ivo er zelf weer.
Sorry ik zit er idd naast, ik dacht vanaf 3 januari maar het was vanaf de 10e pas!
volgende week zaterdag tussen 16:00 en 19:00 Jaimy de Ruijter ipv van Niek van der Bruggen